Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovic mazlíček 13. kapitola

vesnice1


Carlisle konečně zjistil, co je Kira zač a že jejich rod se od ostatních podstatně liší.
(pohled Edwarda)

Kapitola 13.

 

Donesl jsem ji až na její postel. Opatrně ji položil, aniž bych ji pustil z náručí. Carlisle zůstal v pokoji se mnou.

"Jak je to možné." promluvil jsem, aniž bych se na něj podíval.

"Myslím, že byla měnič. Vysvětlovalo by to spoustu věcí kolem ní. Nedokážu si ale vysvětlit, proč zůstala s námi. Na nikoho z nás nezaútočila, ačkoliv by to pro ni evidentně nebyl problém. Esme dokonce bránila než ..." Tu větu raději nedopověděl.

Poslouchal jsem jeho úvahy, aniž bych odtrhl zrak od Kiry.

"Mohl bych?" naznačil Carlisle směrem k ní.

Chvíli jsem zaváhal. Nechtěl jsem, aby se k ní kdokoliv přibližoval. Se sebezapřením jsem sotva znatelně kývnul.

"Měničům z La Push se po proměně na rameni objeví tetování, které má celá smečka stejné. Možná jej bude mít taky."

Pomalu jí odhrnul z ramene několik dlouhých pramenů slepených krví. Sledoval jsem jeho pohled. Pod vrstvou zaschlé krve prosvítala tmavá značka. Byla však jiná než u zdejší smečky.

Nechápavě jsem se podíval na Carlisle.

Ten na moment odběhl, aby se za chvíli vrátil s jednou ze svých knih.

"Věděl jsem, že ji znám." zamumlal si sám pro sebe.

Jindy bych byl možná netrpělivý. Teď jsem čas přestal vnímat, cítil jsem jen prázdno. Klidně jsem čekal, až Carlisle promluví.

"Stejnou značku měla jedna ze smeček na severu. Mnohdy se celý jejich rod přesouval a o to víc zesílila jejich vazba k těm, které chránili. Žili dokud zůstával naživu ten koho chránili a jejich život uhasínal s ním. K duši každého se vázalo jiné zvíře, do jehož podoby se měnili. Mělo se za to, že před lety zemřel poslední." s těmi slovy knihu opět zavřel.

Při té poslední větě jsem si bezděky její tělo přitáhl blíže.

Koutkem oka jsem zahlédl Carlisle odcházet z pokoje. Nedokázala mi nijak pomoct. S tím jsem se musel vyrovnat sám.

 

Ani nevím, jak dlouho jsem tam ležel držíc její tělo, když mě něco slabě zalechtalo pod rukou, kterou jsem ji držel přivinutou k sobě. Kousek jsem ruku posunul

Po chvíli se to opakovalo, bylo to však znatelně silnější.

Po třetím se pohyb ustálil v pravidelné údery v Kiřině těle.

Strnule jsem jí zíral do tváře, když jí cukly víčka. Pomalu je otevřela a zmateně na mě koukala. Sotva znatelně se pousmála, než oči opět zavřela.

Nebýt srdce, které jsem cítil bít v její hrudi a dechu, který mi ovíval tvář, začal bych se bát o vlastní rozum.

"Carlisle!" zavolal jsem potichu.

V momentě stál ve dveřích. Uslyšel to také. Oba jsme na ni zmateně zírali poslouchajíc pravidelný tep jejího srdce.

Po chvíli u Carlisle převládla staletá lékařská zkušenost. Poklekl vedle postele. Prohlédl ji, co mu to mé objetí dovolovalo.

"Tep i dech má silný a pravidelný. Je ale hodně vyčerpaná."

Naprosto nic jsem nechápal. Bylo mi to však jedno. Byla naživu a to bylo to jediné, co mě teď zajímalo.

"Měli bychom ji umýt a ovázat rány." upozornil mě opatrně.

"Udělám to." Opatrně jsem ji zvedl v náručí a nesl do koupelny.

Dostat z ní všechnu tu krev a špínu mi trvalo déle, než jsem myslel. Opatrně jsem jí přejížděl po kůži, abych jí neotevřel některou ránu a nepůsobil bolest.

Na těle však měla už jen pár zhojených jizviček a dlouhý světlý šrám po celé straně krku.

Carlisle mi nevěřil, dokud zahojenou jizvu neviděl na vlastní oči.  Jediné co teď potřebovala, bylo nabrat síly.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovic mazlíček 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!