Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi vs Bradavice 18. kapitola


Cullenovi vs Bradavice 18. kapitolaPo strašně dlouhé době pokračování. Bella začíná plánovat a chystá se na boj.

Z minulého dílu: 

„Tak Voldemort si chce hrát. Dobrá, budeme si hrát,“ řekla jsem a olízla si z rukou krev.


18. kapitola 


Objevila jsem se u školy a začala přemýšlet. Rozhlédla jsem se po Bradavicích a hledala pořádné místo s nejlepším výhledem. Pohledem jsem se zarazila na astronomické věži. Zavřela jsem oči a přenesla se na vršek střechy. Opatrně jsem se usadila a chvíli se rozhlížela po pozemcích. Zhluboka jsem se nadechla, zavřela oči a pekelně se soustředila.

Nádech a výdech. V mé mysli se objevily Bradavice. Viděla jsem je, ale jinak ze všeho se po mně natahovala magie a začala vibrovat a šumět. Viděla jsem skryté tunely a chodby. Pozvedla jsem ruce a nechala proudit svou magii přes celé pozemky. Ozvalo se hučení, jako by nad mou hlavou přelétal roj včel.

Vyslala jsem magii proti žilnaté stěně, která představovala bradavické štíty, a žádala o uzavření všech vchodů na pozemky. Najednou se moje magie spojila se štítem a já vyhekla. Cítila jsem všechnu magii, která byla pod štítem, dokázala jsem cítit každého studenta. Uvolnila jsem víc své magie a slyšela šepot. Viděla jsem mlhavé postavy, jak běží hradem.

Domácí skřítky schované v chodbách. Obrazy, které si vyděšeně mumlají. Část lesa a i jezero. Vykřikující jezerní lidé a obří oliheň. Vydechla jsem a opatrně otevřela oči. Vše se změnilo. Byla jsem v jiném světě. Všechno bylo protkané podivnými prasklinami různých barev. Před hradem se začínali řadit všichni studenti a vyděšeně se koukali na hrad. Rozeběhla jsem a seskočila z věže volným pádem na zem.

„Isabello! Co to sakra děláš!“ řval na mě Snape a mával k hradu. Otočila jsem se a zadívala se na hrad, který se chvěl a vydával skřípavé zvuky.

„Finite!“ zařvala jsem a bylo ticho. Hrad přestal a já se usmála.

„Příště si hraj s jednorožci a ne s hradem. Zničilas mi lektvar, který mě mohl udělat slavným!“ zařval na mě a naštvaně vběhl do hradu.

„Vraťte se, prosím, na své koleje. Nic se neděje!“ zakřičela jsem a vešla do hradu. Usmála jsem se, když jsem procházela chodbou a sir Nicolas mi ukázal zdvižený palec. 

 

Obrana byla hotová, teď už jenom připravit tu správnou past. Ušklíbla jsem se a vydala se do svého kabinetu. Poklepávala jsem o desku stolu svými prsty a přemýšlela. Usmála jsem se a šla se převléknout do pohodlnějšího oblečení. Zavázala jsem si boty a pomalu procházela bradavickou chodbou. Došla jsem před hlavní bránu.

Studenti třetího a čtvrtého ročníku byli mimo hrad.

„Expecto patronum!“ Přede mnou se objevil můj patron. Mírně přede mnou sklonil hlavu a já ho kývnutím poslala do zapovězeného lesa. Nadechla jsem se a rozeběhla se k jezeru. Vytáhla jsem svou hůlku, která byla připevněna k opasku, a zařvala: „Venire ad me defensore lacus!“ Klekla jsem si před jezerem a čekala. Po nějaké chvíli jezero začalo prokazovat první známky mého kouzla. Sklonila jsem hlavu a tiskla k sobě víčka očí.

„Kdo mě to volá? Kdo mě to budí? Kdo chce být sežrán?!“ ozval se syčivý chechot a ozvala se ohromná rána. Celým mým tělem proběhl chlad a já se modlila, abych neudělala chybu, která by nás všechny stála život.

„Žádám krále vod, zemí, ohňů a vzduchu o radu a prosbu. Žádám o pomoc při boji se zlem, které už nemá právo na život, a žádám ochranu hradu slavné čtveřice, která se jako první sklonila před naším králem!“ zakřičela jsem odhodlaně.

„Cítím z tebe odhodlání. Ochranu ti slíbím rád za tu zářivou věc, co máš na krku, ale pomoc nežádej. Pomoct ti může pouze ten, co největší roli ve válce hraje. Je čistokrevný kouzelník, učitel lektvarů a ředitel jedné z kolejí. Už víš, kdo je tím důležitým?“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 18. kapitola:

 1
08.03.2014 [15:17]

mokasinasuper tak dlouhé čekání už prosím neopakuj :-) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Giane von Elewile
05.03.2014 [4:17]

Skvělá kapitola nemůžu se dočkat další Emoticon Emoticon Emoticon

4. bara
04.03.2014 [20:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. sam
04.03.2014 [20:36]

po dlouhé době, ale super :)

2. Paxl
04.03.2014 [19:17]

PaxlKonečně další díl Emoticon Perfektní Emoticon Rychle pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.03.2014 [16:34]

eMCullenAhoj, článek ti bohužel musím vrátit. Alespoň jednou větou si do perexu doplň, o čem je tato kapitola.
Pak znovu zaškrtni "článek je hotov", děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!