Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi vs Bradavice 14. kapitola

Stephenie Meyer


Cullenovi vs Bradavice 14. kapitolaJak to vypadá s Bellou? Copak se zase stane?

Z minulého dílu:

 

Zvuky bouře byly slyšet na celý les. Odpovědí na ně mi bylo táhlé zavytí vlkodlaka. Naštvaně jsem kopla do kamene, který odletěl a dopadl do jezera, a pak jsem si vzpomněla na minulost. Obrazy mého života, na který jsem zapomněla, se mi objevovaly před očima a já boletně zařvala a složila hlavu do dlaní.

 

14. kapitola

 

Byla jsem opřená o kmen stromu a poslouchala zvuky lesa. Bylo tu takové ticho. Zavřela jsem oči a přála si smrt. Bolelo mě u srdce. Cítila jsem se pod psa. Vrátilo se mi to všechno zpět přesně, jak říkal. Moje moc, kterou bezpečně Brumbál zapečetil, se probrala k životu. Vlasy se mi prodloužily a znaky na mém těle byly znovu viditelné jako předtím.

 

„Bello,“ ozvalo se táhlé zašeptání mého jména. Musím jít. Musím je chránit. Rychle jsem se rozeběhla zpět k Bradavicím. Slyšela jsem radostné myšlenky nebezpečné zvěře. Bradavické štíty padly. Přidala jsem a před Bradavicemi vyskočila do vzduchu a dopadla na jednoho vlkodlaka, kterému jsem jedním prudkým pohybem zlomila vaz. Rychle jsem se dostala před ty potvory, které se na mě naštvaně dívaly. Ozvalo se vrčení a ty potvory mě obklíčily a zbytek šel k bráně, která byla stále otevřená.

„Colloportus!“ zařvala jsem vyděšeně a dívala se na dveře, které se zabouchly dřív, než dovnitř vběhl nepřítel. Všechny potvory se blížily ke mně, a proto jsem neváhala. A rozeběhla jsem se k Vrbě Mlátičce. Pokoušela jsem se jejím větvím vyhnout, ale jedna mě stejně udeřila, ale já neváhala a držela se jako klíště. Vrba mezitím rozprášila nepřátele a odhazovala je všude možně, ale jeden hod jí nevyšel. Jeden nepřítel vlétl oknem přímo do hradu. Vrba se mnou mrštila stejným směrem a já se pustila.

 

Prolétla jsem oknem mé učebny. Střepy popadaly po zemi a já se dívala kolem. Zavřela jsem oči a zapojila svou schopnost vidění aury. Byl u koleje Nebelvíru a dobýval se dovnitř. Rychle a hlavně mrštně jsem vyrazila ke koleji. Zastavila jsem se na schodech za tou příšerou. Buclatá dáma vřeštěla, až mě z toho bolela hlava. Zapískala jsem na psa, který se otočil a vrhl se na mě. Jen kousek a neměla bych hlavu. Psisko bez zaváhání znovu zaútočilo a já se rozeběhla pryč. Běžela jsem sem a stále se otáčela, jestli mě to zvíře následuje.

Přede mnou se ozvalo vrčení. Zastavila jsem se. Byl přede mnou i za mnou. Obě dvě potvory se rozeběhly a skočily. Přeběhla jsem ke zdi a nadzvedla obraz. Rychle jsem otočila pákou a vběhla do tajné chodby a ještě rychle zavřela vchod. Byla jsem v bezpečí. Přešla jsem ke schodům, které mě vedly k Brumbálovi. Otevřela jsem dveře a vstoupila. Brumbál měl přeházenou knihovnu a stále hledal.

 

„Ty potvory jsou strašný,“ zašeptala jsem a sedla si do křesla.

„Lze je zabít jen mečem,“ řekl a sundal si půlměsíčkové brýle červené barvy.

„Dobře, kde mám vzít meč?“ zeptala jsem se naštvaně a postavila jsem se.

„Severus by možná věděl,“ řekl a pousmál se. Zlostně jsem zasyčela. Povzdechla jsem si.  

„Tohle jsou moje speciální chodby, které jsem si sama vytvořila, tak ticho,“ řekla jsem a vešla malými dvířky do další tajné chodby. Albuse jsem poslala k nebelvírským na kolej a sama šla po schodech úplně dolů do sklepení. Cestou jsem rukou strhávala pavučiny a sundávala ze sebe pavouky. Zahnula jsem doprava a vzala za kliku. Otevřela jsem a v tu chvíli na mě mířilo mnoho hůlek.

 

„Snape, odvolej svá háďata,“ řekla jsem a oprášila se.

„Co tu chceš?“ zeptal se naštvaně a zamířil na mě hůlkou.

„Nějaký meč by se mi hodil,“ řekla jsem a mile se na něj usmála.

„Nemám, a i kdybych měl, tak nedám,“ řekl Snape a sedl si do zeleného křesla. Ozvala se ohromná rána. Kolejní dveře se zatřásly. Rána za ranou dopadala na dveře, které dlouho asi nevydrží. Snape sáhl do kapsy, kde měl krabičku s letaxem. Naštvaně mi ji podal.

„Meče jsou schovány ve vitrínách s poháry,“ řekl Snape a naštvaně si mě měřil.

„Jaká vitrína?“ zeptala jsem se ho.

 

„Pohár mého soka,“ řekl jen a už si mě nevšímal. Přikývla jsem a už vybíhala z jeho pracovny na chodbu. Vrátila jsem se a hlasitě za sebou zabouchla dveře. Ozvalo se vytí. Neváhala jsem ani vteřinu a běžela dál. U vitríny jsem se zastavila a rychle hledala něco nezvyklého. Našla jsem to a už vytahovala dva stříbrné meče a další výzbroj, kterou jsem si připásala k pasu.

„Billy!“ zařvala jsem. Do každé společenské místnosti přenes dva meče,“ řekla jsem a zavřela za sebou dveře. Teď se uvidí, jestli znovu přemůžu smrt.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi vs Bradavice 14. kapitola:

 1 2   Další »
11. nikca289
25.07.2012 [17:20]

skvela kapitola rychle dalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. love
03.05.2012 [19:54]

honem rychle další kapitolku!!!! je to super povídka a moc moc moc se mi líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [21:43]

jerrdawow...! doufám, že se co nejdříve dočkáme další kapitolky.
:)

8. LidkaH
14.03.2012 [19:34]

suprova kapca rychle dalsi!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. BJaneVolturi
14.03.2012 [18:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.03.2012 [18:17]

Domikmoc se těším na další díl!

5. plysnik
14.03.2012 [15:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ceola
14.03.2012 [12:17]

Super povídka...nemůžu se dočkat další kapitoly! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. ZuzunQa
14.03.2012 [11:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
uplne superna kapitolka,ryxhlo dalsiu

2. martty555
14.03.2012 [11:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!