Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovi po 20 letech - 5. kapitola

3.volterravamp- Louka


Cullenovi po 20 letech - 5. kapitolaVšem se omlouvám, protože vůbec nestíhám a má múza ke mně chodí jen na skok, ale já se nedám, a tak je tu další kapitola. Něco se zde stane, z čeho bude zhroucená celá rodina. Vaše kiki1996.

 

Písnička

O půlnoci

„Bello, kdy půjdete spát?“ ptal se Charlie.

„Tati, kromě Renesmé a Jacoba tu nikdo nespí. V noci si třeba čteme, nebo se díváme na televizi.“ No, jasně, že jsem mu neřekla, co v noci děláme doopravdy. Ze spodu ke mně doléhal Emmettův smích.

„Doufám, že se dožiji rána,“ řekl Charlie se smíchem.

„Ano, neboj. Jo, a abych nezapomněla, zítra jedeme do školy,“ řekla jsem, než Charlie stihl zavřít dveře.

„To jako nikdo nebude doma?“ ptal se pro změnu Billy.

„Ne. Esmé jede rekonstruovat nějaký dům, Carlisle má službu v nemocnici a my budeme v té škole,“ řekla jsem.

„A nemohl bych jít s tebou, a domluvit se s ředitelem?“ pokračoval Charlie.

„Ne,“ řekla jsem pohotově.

„Proč?“ ptal se udiveně Charlie.

„No… protože já jsem teď dcera Carlislea,“  odpověděla jsem ostýchavě.

„Cože? Vždyť já jsem živý, Bello. Jak jsi mě mohla vyškrtnout ze svého života a… jak…?“ rozkřičel se na celý dům.

„Tati, my jsme všichni nesmrtelní, takže mi Jasper udělal všechny potřebné papíry a teď jsem prostě jeho adoptivní dcera, ale to neznamená, že jsem tě ze svého života vyškrtla!“ oplatila jsem mu to stejnou dávkou.

„A co Renesmé?“ pokračoval dál trochu mírněji.

„Ta je taky Carlisleova dcera, ale doma nám říká normálně,“ řekla jsem už dost v klidu.

„No, to je bezva!“ zařval a bouchl dveřmi.

Najednou se rozrazily dveře a kolem mne proletěl Edward. Prorazil dveře Alicina pokoje a všichni viděli, jak Alice sedí na posteli a usedavě pláče.

„Co... se stalo?“ zeptala jsem se panicky. Alice se ani nepohnula a dál zírala na Edwarda.

„Co se stalo!“ zařvala jsem a tím na sebe upoutala pozornost.

„Jacob… nebezpečí.“ To byly dvě slova, která vystihla všechno, tedy alespoň pro mě. Já se hned zhroutila k zemi a přestala jsem vnímat.

„Co se stalo?“ ptal se Emmett.

„Alice viděla, jak Jane zabije Jacoba,“ řekl Edward a přistoupil ke mně a Renesmé, která jen tupě zírala před sebe, ale než se Edward stačil k nám dostat, viděla jsem, jak se i Renesmé kácí k zemi.

„Nééé!“ vykřikla Renesmé s Esmé zároveň, ale to už Esmé držel Carlisle.

„Kde je Jacob?“ zeptal se Emmett.

„Šel se proběhnout do lesa,“ řekl Edward.

„Musíme ho zachránit. Hned!“ vykřikla jsem, a už se hrabala na nohy.

„Vždyť ani nevíme, kde je,“ zjevil se ve dveřích Charlie.

„To je jedno, musíme ho najít. Je naše rodina,“ řekla Rose.

„Kdo jde se mnou?“ zeptala jsem se nedočkavě.

„Já,“ hlesla Renesmé a taky se už hrabala na nohy.

„My taky,“ řekli Alice s Jasperem.

„No, to si piš, že my jdeme taky,“ vykřikl Emmett a objal Rose.

„My taky,“ řekl Carlisle a povzbudivě objal Esmé.

„Tak jdeme!“ zavelela jsem a všichni se odebrali k oknu, aby skočily. Všichni dopadli neslyšně na zem.

„Billy, zavolej vlkodlaky, budeme potřebovat pomoc. Jo, a ať si pohnou, jde o Jacoba,“ řekla jsem a všichni jsme se rozběhli pročesávat okolní lesy. Takhle jsme už běhali přes tři hodiny, když jsem uslyšela dusavý dupot čtyř nohou.

„Jaku?“ otočila jsem se a hned se u mě zjevil Edward.

„To jsou vlci,“ řekl a povzbudivě mě objal.

„Ahoj, tak co se děje?“ vystoupil z křoví Seth, ale jakmile nás uviděl, usměv mu hned opadl.

„Ahoj,“ pozdravil ho Edward.

„Co se stalo, tváříte se jako na pohřbu,“ řekl.

„Jake se ztratil,“ řekla jsem a začala vzlykat.

„Vždyť on se najde, já už myslel, že je mrtvej,“ řekl s úsměvem Seth.

„Brzo bude, jestli ho nenajdeme. Alice viděla, jak Renesmé klečí u jeho hrobu,“ řekl Edward a políbil mě do vlasů.

„Můj bože!“ vykřikl.

„My ho najdeme,“ řekl Sam, který stál hned za Sethem.

„To doufám, jinak to Renesmé nepřežije,“ řekl Embry.

„My už to tady pročesáváme tři hodiny,“ řekl Edward.

„Nenarazili jste ani na jeho stopu?“ zeptala se Leah.

„Ne, jen na stopu Jane,“ řekl a já se na něj otočila s otazníkem v očích, protože tohle to jsem nevěděla.

„Emmett ji teď našel,“ řekl Edward a podíval se mi do očí.

„Můj bože,“ řekla jsem a klesla Edwardovi k nohám.

„Bello, to bude v poho, my ho najdeme,“ řekl Jared.

„My prohledáme sever a vy jih, jo, Same?“ zeptal se Edward Sama.

„Jo, jen, ať ho rychle najdeme,“ řekl Sam a zmizel v lese, ze kterého za chvíli vylezl ve vlčí podobě.

„Sethe, zkus, jestli ho uslyšíš,“ řekl Edward a Seth jen zavrtěl hlavou a to u mě vyvolalo další vlnu vzlyků.

 

Edward

 

Jacob se ztratil, Bella s Renesmé se z toho zhroutily. No, vlastně s toho se zhroutili všichni, jakmile Alice řekla, že Jacob umře, měl i Jasper co dělat, aby se z těch pocitů nevyvrátil.

Jsem rád, že nám s tím vlci pomůžou, protože prohledávat tyhle lesy by nám zabralo dlouhou dobu. Za tu dobu, co s náma bydlí, jsem si ho oblíbil, i když Emmett si z toho dělá pořád srandu.

Já ho beru jako bratra, kamaráda a přítele mé dcery. Musíme ho najít, jinak to Renesmé nepřežije.

„Hej, máte něco?“ ptal se Emmett hned, co vylezl ze křoví.

„Ne, zatím nic. Vlci už přišli, oni prohledávají jih, my máme na starost sever.“ Emmett jen přikývl.

„Bello, to bude v pořádku,“ utěšovala Rose Bellu. „Já si ho taky oblíbila,“ řekla s úsměvem na Bellu.

„Kecáš?“ zvedla Bella hlavu a usmála se. Jupí, alespoň nějaký pokrok.

„Kde je Renesmé?“ zeptala se Rose.

„Doma s Charliem,“ řekla a objala Bells.

„To jsem si oddechla,“ řekla Bella a snažila se vyhrabat na nohy, ale nějak jí to nešlo, tak jsem jí pomohl.

„Děkuju,“ řekla a letmo mě políbila.

„Nemáš zač, krásko,“ řekl jsem a pevně ji sevřel v náruči.

„Ale mám, bez tebe by ze mě teď byla troska, a jak bych vám mohla pomáhat se hledáním,“ řekla a já ji silně objal.

„Tak dost keců a jdeme na to,“ zavelel Seth a všichni už před náma stáli ve vlčích podobách.

„Jedem, za tři hodiny pošlete někoho zpět, ať zjistí situaci na druhé straně, sejdou se tady,“ poslal mi Sam v myšlenkách a všichni se rozběhli.

„Pojď, Bello, musíme si pohnout, máme málo času, než ho stihne najít Jane,“ řekl jsem.

„Ale, co když ho už našla,“ řekla a znovu se rozvzlykala.

„Edwarde, běž s Bellou do Denali, možná běžel až tam,“ poslal mi Carlisle v myšlenkách.

„Bello, musíme do Denali, možná bude tam,“ řekl jsem.

„Co by tam dělal? To je divné,“ řekla a podívala se mi do očí.

„To je možné, ale musíme to prozkoumat my, protože vlky nenávidí,“ řekl jsem a rozběhli jsme se směr Denali. Cesta probíhala mlčky, jen někdy Bellu přepadl záchvat vzteku a nejbližší strom to odnesl. Dům Eleazara mi hodně připomínal ten náš ve Forks. Byl velký, jednu stěnu měl prosklenou a nádhernou zahrádku. I když nevím, na co jim je. Vyšli jsme pomalu po schodišti ke dveřím a zaklepali.

„Nemyslím, že tady bude, a proč tu vlastně nemohl jít někdo jiný?“ ptala se mě Bella a já ji povzbudivě objal. Zaslechl jsem kroky blížící se ke dveřím, a jak si někdo upravuje vlasy. Tanya. Kdo jiný by se mě snažil sbalit i po svatbě a ještě k tomu, když je tu i má manželka.

„Hm… Edward. Ahoj krasavče,“ poslala mi v myšlenkách a představovala si takové nechutnosti. Kdybych mohl, tak asi zvracím.

„Co se děje?“ ptala se mě Bells. To bude tím, že na sobě dáváš moc znát, jak se cítíš.

„Tanya,“ řekl jsem a ona hned pochopila, co jsem tím myslel.

„Aha, teď ti nic nezávidím,“ řekla a vlastnicky mě objala. Dveře se otevřely a v nich nestál nikdo jiný, než Tanya s jejíma myšlenkami.

„Ahoj, Edwarde,“ řekla svůdně, možná někomu by se s toho podlomila kolena, ale mně se z toho udělalo ještě víc špatně.

„Ahoj, Tanyo. Mohla bys přestat mučit mého manžela, nevidíš, chudáček, z těch tvých myšlenek úplně zbledl,“ řekla Bella a políbila mě. Abych řekl pravdu, teď mi bylo vážně líp.

Na to jsem se musel usmát a cítil jsem, jak se i Bella usmála, ale to nebylo jediné, co jsem cítil. Tanya mi v myšlenkách poslala, jak nádherně by moje Bella hořela. Co je moc, je moc. A tak jsem musel ukončit tuhle nádhernou chvíli a na Tanyu zavrčet.

„Co se tady děje?“ objevila se ve dveřích Kate.

„Ahoj, Kate, potřebuji s vámi mluvit,“ řekl jsem a Kate nám pokynula, abychom šli do obýváku. Tam jsme se posadili na gauč a já spustil.

„Promiňte, že vás zrovna dnes rušíme, ale hledáme Jacoba nebo Jane. Alice měla vizi, že Jane ho zabije,“ řekl jsem.

„Ne, nevíme, kde by ten čokl mohl být,“ řekla Tanya.

„Ano, nevíme, kde může Jacob být, ale Jane sem měla přijít, ale ještě nepřišla,“ řekl Eleazar.

„Cože? Jane sem nedošla. To znamená jen jedno…“

 


 

 

 

Co myslíte je to dobrý?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovi po 20 letech - 5. kapitola:

 1
29.07.2015 [6:29]

venaCullenprosím, prosím, napiš další díl!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!