Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenová nebo Volturiová? - 1. kapitola


Cullenová  nebo Volturiová? - 1. kapitolaTohle je první kapitola mé první povídky, je to spíš takový úvod. POVÍDKA: Odehrává se to od Stmívání až do let po Rozbřesku. Je to o upírce jménem Mellany, která na Arův příkaz žije u Cullenových a podává mu o nich zprávy, což ovšem Cullenovi neví. Zůstane Mell Volturiová, nebo se z ní stane opravdová Cullenová? Zůstane s Alecem nebo bude s Jeremym?

1. kapitola - Stěhování


 

pohled Mellany


 

 

Je to už spoustu let, co jsem odešla od Volturiových, odešla jsem s Carlislem a nechala tam všechno: přátele, radost, práci a...lásku. Nechápejte to  špatně, já neodešla jen proto, že bych chtěla. Odešla jsem, protože to byl rozkaz, rozkaz od Ara. Chce mít Carlislea pod dohledem, tedy nejenom Carlislea. Za ty roky se ke mně a Carlisleovi přidala Esmé  -  Carlisleova láska; Edward  -  čtenář myšlenek; Rosalie  -  kráska a moje dobrá kamarádka; Emmett  -  její manžel, silák a veselá kopa; Alice  -  černovláska, co vidí do budoucnosti a miluje nákupy, to je moje další kamarádka; Jasper  -  manžel Alice, umí ovládat pocity a nakonec Jeremy, ten je do mě zamilovaný až po uši, a proto ho nemám ráda. Ne, že by mi nějak vadil, ale já miluju Aleca. Teď  se zase stěhujeme, musíme se stěhovat často, protože si lidé po čase začínají všímat, že nestárneme. Teď jedeme do Forks, takový zapadákov, ale slunce tam skoro nesvítí. Alice měla vizi, vlastně víc vizí a to o jediném člověku  -  dívce jménem Isabella Swanová. Edward, ač si to nechce přiznat, je do ní blázen a to jí zná jen z vizí. Alespoň nebude jen sedět v knihách. Když to vyjde, tak bude mít každý partnera, až na Jeremyho a mě. Vím, že se nás všichni snaží dát dohromady, ale já miluju Aleca. Ach Alec, co teď asi dělá...? Dost, Edward může slyšet moje myšlenky, budu myslet na dům. Dům, dům, dům...

 

pohled Alice


 

Znovu se stěhujeme, tentokrát do Forks. Jsem moc ráda, že jsme je s Jazzem našli. S Rose a Mell si skvěle rozumíme, chodíme spolu na nákupy říkame si tajnosti, i když proč Mell nemá ráda Jema, nám neřekla a on ji tak miluje.No, je to její věc, podle mě je fajn. Zítra jedeme do školy, to zas budou pohledy. Všichni po nás koukají a někam nás zvou, dokud nepoznají, že opravdu o nikoho nemáme zájem, a to trvá. Musím všechno vybalit, dát na místa, pak se připravit do školy a dát oblečení i ostatním, teda kromě Mell a Rose, ty si to připravují samy. Á, už vidím dům, páni ten je úžasný. A jde se vybalovat...


 

pohled Edward


 

Ta dívka z Aliciných vizí, hned jsem se do ní zamiloval, ačkoli bych raději strčil ruku do ohně, než bych to přiznal. Mell to stejně věděla, ta věděla snad všechno, co se týká vztahů, i když jak se zbavit Jema, to nevěděla. Uchechtl jsem se. Všechny pohledy se automaticky stočily na mě. Ale než jsem stačil cokoli říct, už se všichni koukali na dům, co se vynořil za zatáčkou. Byl nádherný, lepší jsme zatím neměli. Holky se hned vyhrnuly z auta a šly si vybrat pokoje. Já jsem vždycky počkal, až co na mě zbyde, ale ten pokoj nikdy nebyl ošklivý. Kolem do kola tu byl hluboký les, vhodný pro lov. My totiž nelovíme lidi jako většina upírů, ale zvířata. Někdy mám pocit, že to Mell nesnáší, jak způsob obživy, tak život s námi. Nikdy ale nedala najevo, ani slovně, ani v myšlenkách, že jí to tu vadí, takže to bude jen pocit. Nikdo z nás neví, kde se to vzala, najednou prostě byla s Carlislem. Carlisle si nepamatuje odkud přišla, jen ví, že byla s ním. Je to zvláštní, ale my to neřešíme. Je to naše sestra a máme jí rádi.

Vydal jsem se do domu a Alice mi bezeslova ukázala můj pokoj. Je úžasný. Už jde Alice a nese mi kufry, ne že bych si je nezvládl odnést sám, ale všechno balila Alice a do stejných kufrů, takže nikdo neví, kde co má. Kufry hladce dopadly na postel a já se pustil do vybalování.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenová nebo Volturiová? - 1. kapitola:

 1
02.01.2013 [11:55]

MellanyVolturiMoc vám děkuju za komentáře. Já rozhodně doufám, že se zlepším a vaše rady si rozhodně vezmu k srdci a zkusím sem přidat pokračování Emoticon

01.01.2013 [23:53]

McfanTak, já jsem si kapitolu také přečetla. Nápad je dobrý a já bych nezahazovala první "neúspěšný" pokus, jen kvůli pár negativních komentářů Emoticon Každý jednou začíná v novém neokoukaném (či nerozkoukaném Emoticon ) prostředí, kde moc dobře neví, jak to chodí. Jen málo z nás okouzlilo hned svou první povídkou. Jak se říká, učený z nebe nespadl (Ehm, formulováno možná jinak, ale co Emoticon ). Když se dostanu ke článku, jako takovému, tak bych si dávala pozor na opakované začátky vět. Což je taky jen "začáteční" chyba, kterou si pak automaticky budeš uvědomovat. Možná bych ještě malinko vytkla krátkou kapitolu a i pohledy. Zkus napsat jen jeden, či dva, které budou dlouhé a zaberou jednu celou kapitolu Emoticon. Zkoušela jsem taky tři pohledy a pokud nemáš kapitolu na nějakých 5 tisíc slov, tak je to k ničemu. Emoticon Emoticon
To jsou jen rady, které můžeš vyslyšet nebo ne. Nápad je dobrý, jak už tu přede mnou někdo psal a je škoda, že svůj talent nerozvíjíš dál. Emoticon
Mě se to kecá, co? Emoticon Emoticon
Hodně štěstí při dalších kapitolách!
Mcfan Emoticon

6. Ann
01.01.2013 [23:28]

Na tuhle povídku jsem narazila teď a podle mě to vypadá zajímavě. Ten nápad se mi líbí a je docela škoda že nepřidáváš další díly. Ale i tak, nápad vynikající. Emoticon Emoticon Emoticon

30.04.2012 [18:39]

RoxanaAhoj,
článek jsem Ti opravila, ale měla jsi v něm stále se opakující chyby, ačkoli Ti je adminky přede mnou vypsaly, komentáře od adminů tu nejsou pro srandu králíkům!

* řadová číslovka;
* pomlčka se odděluje z obou stran mezerou, výjimkou je jen spojovník;
* mezery kolem čárek; před nimi se mezery nedělají, za nimi ale ano;
* dělají se pouze tři tečky!
* čárky;
> kolem oslovení;
> před spojovacími výrazy;
> ve větě, kde je více určitých sloves;
* Rosallie -> Rosalie;
* shoda podmětu s přísudkem;
* ji/jí; krátce ve 4. pádě;

Příště si dávej bedlivější pozor.
Děkuji... Emoticon

20.01.2012 [16:37]

SiReeNČlánek ti opět - a doufám, že naposledy - vracím. Stále v něm máš spoustu chyb. Až si je opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", dřív NE!
A pokud si sama s opravou nevíš rady, navštiv Pomoc autorům a kontaktuj některého z našich korektorů.

- Pomlčka se odděluje z obou stran mezerami.
- Řadové číslovky (1.kapitola -> 1. kapitola).
- Pokud chceš použít více teček, tak vždy pouze 3, ne čtyři!
- Chybějící mezery.
- Skloňování jména Carlisle (Carlisla -> Carlislea).
- Emmet -> Emmett.
- Čárky.
- Forx -> Forks.
- Issabella -> Isabella.
- Ji/jí.
- Vynechaná písmena.
- Dělení slov.
- Shoda podmětu s přísudkem.

Jak už ti psala adminka pode mnou, pokud budeš ignorovat komentáře a neopravíš si chyby, odebereme ti práva.
Neber to na lehkou váhu, nejsou to jen planá slova...

12.01.2012 [19:01]

FriendToRainPokud budeš ignorovat komentáře adminů, mohou ti být odebrána práva. Pamatuj na to, až budeš příště zaškrtvávat "článek je hotov" bez toho, aniž bys cokoliv opravila.

06.01.2012 [18:54]

FriendToRainNeignoruj komentář admina a oprav si chyby. Díky. Emoticon

02.01.2012 [15:17]

WhiteTieČlánek ti vracím. Minimální počet slov u kapitolové/jednorázové povídky je 500 slov a ty máš pouze 334 slov.

Dále máš v textu chyby:

+ přímá řeč,

+ za diakritickými znaménky musí být vždy mezera a až poté další text,

+ Voltera -> Volterra,

+ čárky,

+ přímá řeč patří na nový řádek,

+ počáteční úvozovky se nepíší pomocí čárek, ale pomocí symbolu nebo speciálních znaků (můžeš použít levý alt + 0132).

Až si to vše opravíš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!