Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullen Vs. Swan Prológ + 1. kapitola


Cullen Vs. Swan Prológ + 1. kapitolaBella, Alice a Rosalie. Sestry poloupírky. Žijú samé, bez rodičov, pretože ich nikdy nepoznali. Celý život precestovali, no rozhodli sa študovať na strednej. Presťahujú sa teda do Forks, kde chcú žiť pokojný život. Lenže aký by to bol život bez problémov? Tentoraz natrafia na problém, ktorý bude mať podobu bratov Cullenovcov. Ako zareagujú na sestry Swanové? Nájdu si k sebe cestu po tom, čo Edward Bellu hneď v prvý deň ochráni pred Mikom? A čo rodičia Belly, Alice a Rose? Nájdu ich? A čo ak sú k nim bližšie, ako sa na prvý pohľad zdá?
Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Niečo podobné tu už asi bolo, no dúfam, že Vás osloví... ;)

Prológ

My sme Bella, Alice a Rosalie. Sme poloupírky. Našu matku a otca sme nikdy nepoznali. Dokonca si myslím, že sú mŕtvi. Do našich desiatich rokov sa o nás starala teda Judith, no zomrela, a tak sme boli odkázané samé na seba. Celý náš život sme len cestovali, boli sme v Ázií, v Afrike, v Taliansku, či Španielsku, no po rokoch nás to prestalo baviť, a tak sme sa rozhodli, že pôjdeme študovať. Alice chcela ísť niekam, kde je veľa obchodov, Rose zase niekam, kde je veľa chalanov, no mne to bolo srdečne jedno. Nakoniec sme sa zhodli na mestečku Forks. Síce tam nie je veľa obchodov, a netušíme či je tam veľa pekných chalanov, je tam skoro stále zamračené a my predsa chcem chodiť na strednú. Lenže to sme ešte netušili, čo nás tam čaká...

1. kapitola

Sťahovanie

„Bella, pohni si!” zakričala na mňa Alice z chodby.

„Už idem!” odfrkla som a naposledy som sa rozhliadla po mojej izbe. Mala som tu veľa spomienok. Bývali sme tu pomerne dlho. Bol to dom po tete Judith. Predávame ho, aby sme si mohli kúpiť nový. Keďže je to starožitný dom, dostali sme zaň dosť. Pomaly som vyšla na chodbu a zatvorila som dvere. Zbehla som dolu a všimla som si, ako sa Rose lúči so svojím objavom z leta. Volal sa tuším Max. Podľa mňa bol škaredý, no Rose má iný vkus ako ja.

„Rosalie, mali by sme si pohnúť, inak nás Alice zaškrtí. A dobre vieš, že vo Forks nás čaká strýko,” povedala som jej. V skutočnosti sme nemali žiadneho strýka. Boli sme samé už päť rokov. Tu sme sa vydávali za niekoho iného. Mená sme si síce nechali, no zmenili sme si vek. Všetky sme mali po osemnástke. A nebolo ťažké uveriť tomu.

„Už idem!” povedala Rose a dala posledný bozk Maxovi. Potom sme nasadli no môjho autíčka a šli sme smer letisko. Za nami šiel sťahovák, pretože Alicine kufre by sa mi sem nevmestili. Mala ich hádam päťdesiat.

„Alice, na čo ti sú všetky tie veci. Aj tak si vo Forks kúpiš niečo nové a toto všetko skončí niekde v útulku,” povedala som jej s úsmevom.

„Bella, ty si si tiež pobrala všetky knihy. Celú knižnicu. Takže mi nemáš čo vyčítať!” povedala a všetky sme sa rozosmiali. V dobrej nálade sme prišli až na letisko, kde sme si vyzdvihli naše letenky a nestúpili do lietadla. Všetci pasažieri na nás pozerali s otvorenými ústami. Bolo milé pozorovať ich rozpaky. Hlavne u mužov. Vedeli sme, že sme krásne. Patrí to k našej upírskej stránke. Pozrela som sa na Rose a poslala som jej myšlienku.

„Urob s tým niečo. Prosím. Nemám rada, keď sa na mňa takto pozerajú!”

Rose sa na mňa pozrela a prikývla. Nadýchla sa a zatvorila oči. V tej chvíli sa všetci venovali niečo inému, len nie nám. Usmiala som sa na ňu a zatvorila som oči. Chcela som spať. Aspoň na pár hodín si zdriemnuť...

„Bells, vstávaj. Pristávame,” zatriasla mnou Alice. Rozospato som sa na ňu pozrela a potom som sa pozrela von okienkom. Pristáli sme. Boli sme v Seattli.

„A teraz už len stretnutie s maklérkou, cesta autom a sme doma. Konečne,” vzdychla som si. Rýchlo sme vystúpili a šli sme si po batožinu. Museli sme čakať dobrú pol hodinu, pretože vyniesť Alicine kufre bola makačka...

„Dobre, slečna Swan. Už je dom Váš. Dnes sa môžete nasťahovať,” povedala s úsmevom realitná maklérka. Usmiala som sa na ňu, podala som jej šek s peniazmi, vzala som si kľúče a šla som za sestrami.

„A je to. Máme dom,” povedala som z úsmevom.

„Jupííí!” zapišťala Alice.

„Teraz nás stačí kúpiť nábytok, autá, oblečenie a prihlásiť sa do školy. Od dnešného dňa žijeme nový život,” povedala Rose a všetky sme sa obajali


 

Takže, ak sa Vám páčila, prosím, zachajte mi tu aspoň smajlíka, aby som vedela, či mám pokračovať. Viem, že je to krátke, ale predsa sa nemôžu stretnúť hneď v prvej časti! ;)

Vaša ACullen

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullen Vs. Swan Prológ + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!