Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co bylo, už být nemusí 2.kapitola


Co bylo, už být nemusí 2.kapitolaAhojky, jsem moc ráda že se vám předchozí dílek líbil. Máte tu další pokráčko by mohlo být během týdne nebo o víkendu ještě nevím. Pište kritiku i chválu všeho si cením a ted´ už se do toho pust´te.

 

Rosalie:

 

 

Moje rodina se od našeho odjezdu změnila k nepoznání. Emmett už nedělal ty svoje blbé vtípky, ale trpěl. Tak jako my. Divíte se, že i já? I když sem to nikdy neřekla nahlas, měla sem Bellu ráda. Záviděla sem jí, ale to, že je člověk. Člověk, který změnil naši rodinu k lepšímu. Edwarda dokonale očarovala. Všichni ji zbožňovali, já taky ale nikdy sem to nedala najevo. Před Edwardem sem na tohle ani nepomyslela. Co by mi asi tak udělal. Už párkrát mě napadlo jet se do Forks podívat, ale Alice vždy zakývala záporně. Později mi řekla, že by to Edward zjistil a ani Emmett by mě neuchránil. Ted´ sedíme v Edwardově Volvu a jedeme do nové školy v Anchorage, kde budu chodit do třetího ročníku. Zase. To už jsme, ale zastavovali středně velké školy. Edward se tvářil jako kdyby šel na popravu, v tomhle sem ho litovala. Jejich myšlenky, musely být hrozné zvláště holčičí části. "Lituju tě." Poslala sem mu svojí myšlenku a on jen kývl, že rozumí.

 

 

Edward:

 

 

Ty myšlenky byly k nevydržení. Neustále sem slyšel: "Ten je tak krásnej!!!" "Toho musím mít." Jedny mě, ale zaujali: "To budou ti noví. Ta bude tak ráda, že už nebude atrakcí číslo jedna. A kde vlastně vůbec je? Snad se jí nic nestalo. I když ona je z města a tam se mohlo stát cokoliv.Konečně je tu. Já ji asi zabiju za to, že mě nechává takhle šílet." Původkyně těch myšlenek okamžitě běžela k černému audi, které parkovalo na druhé straně parkoviště. Hned u toho auta byli další lidé. Alice na mě kývla a ukázala, že musíme jít pro rozvrhy a další tyhle blbosti.

 

 

 

Alice:

 

 

Edward se koukal na auto, které bylo až na konci parkoviště, ale nikdo z něj zatím nevystouopil nebo jsme to aspoň neviděli. "Musíme jít." Poslala sem mu. Kývl a hned vyšel k největší budově. Došli jsme ke dveřím, kde byl napsán nápis KANCELÁŘ. Vstoupili jsme a paní za stolem se nás zeptala: "Potřebujete něco?" "Ano, právě jsme se přistěhovali a máme u vás nastoupit." odpověděla jsem. "Vy jste Cullenovi a Haleovi, že?" Pouze sem kývla. "Co se to děje, že sem najednou přistupuje tolik žáků?" zeptala se sama sebe potichu. My ji, ale slyšeli naprosto normálně. Po chvilce mi podala pět rozvrhů a další věci. "Nashledanou." řekla jsem a odcházela. "Nashledanou a hodně štěstí." odpověděla a začala se věnovat své práci. Zrovna, když jsme procházeli kolem skříněk, vstoupily dovnitř 4 holky a 4 kluci. Všichni krásní a ladili k sobě.

 

 

 

 

Bella:

 

 

 

Zrovna jsem přijížděla na parkoviště a uviděla Lucy, jak za mnou rychle běží. Jakmile sem zastavila, tak se u mého auta objevila celá parta. Všichni na mě začali mluvit a já jen postřehla to, že ve škole už jsou ti noví. Po chvilce blbnutí jsme vyrazili do školy. S nimi sem se snažila žít a docela se mi to dařilo. Bylo nás celkem 8. Já, Lucy, Amanda, Lily a John, Jack, Michael, Chris, naše parta. Mojí nejlepší kamarádkou byla asi Lucy, ale i ostatní fungovali jako ti nej. Jakmile jsme vstoupili dovnitř, všichni stichli, jako vždy. Můj pohled, ale zachytili ti noví. Pardon, vlastně ne nový, ale pro mě nenávidění. Ztuhla jsem. Cullenovi.

 Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co bylo, už být nemusí 2.kapitola:

 1
1. Kačka
23.07.2012 [15:43]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!