Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co bylo, už být nemusí 11.kapitola

1001


Co bylo, už být nemusí 11.kapitolaZase pokráčko. Snad se bude líbit a mimochodem blížíme se do finiše. Cca 2 kapitoly a je konec. Doufám že mi sem hodíte nějaký koment. Předem dík moc

 

Carlisle

 

 

Bella byla v bezvědomí už asi týden. Edward u ní trávil veškerý čas, všichni jsme mu říkali, že to není bezpečné. Nebyl už víc, jak měsíc na lovu, ale Edwarda nikdo nepřemluvil, a tak mu tam Emmett nosil krev. Já už sem tam ani nechodil, protože kdykoliv jsem ji kontroloval, tak na mě Edward vyjel. Neměl jsem za potřebí mu za to vynadat, já ho chápu, ale nikdy sem mu to neřekl a ani sem na to nemyslel. Emmett a Rosalie si užívali roli rodičů. Musím říct, že jim tahle práce dělala dobře. Alice a Jasper, tihle dva se nezmění. Alice pořád nemůže Belle odpustit to, že nás odstavila na druhou kolej, ale přesto je na ní vidět to, že o ní má strach. Potom tu je taky můj miláček, Esme. Také ona nesla bezvědomí Belly těžce, ale vynahrazovala si to hlídáním Lis. To děvče si každý oblíbil, všichni byli Belle neskutečně vděční za to, že ji k nám přivedla. Nejdřív sem to odsuzoval, ale jakmile sem se podíval mna Rose anebo Esme okamžitě sem toho litovat přestal.

 

 

Edward

 

Byl sem u Bells celý týden. Nikdy si neodpustím to, že jsem jí neřekl pravdu hned. Celý ten týden, co se mi vyhýbala jsem toho litoval. Já vím, že jsem udělal chybu a chci dostat možnost ji napravit, ale to by se musela konečně probudit. Alice její budoucnost nevidí. Neví proč, ale soustředí se jen na ni.

 

 

Bella

 

 

Kolem mě byla neustále tma. Já se chci vrátit zpátky, ne být tady ve tmě. Jako by moje přání bylo vyslyšeno, já se objevila u svého těla, ale pouze jako duch. Ležela sem u Edwara v pokoji. U něj v náručí. Neustále mi do ucha šeptal slůvka lásky a jak moc všeho lituje. Chtěla bych mu to uvěřit, ale já nemůžu. V ten okamžik se vedle mě objevil Charlie. Duch Charlie.

„Bell, miluješ ho. Přiznej si to a vrátíš se k němu." spustil po chvilce. Co tu, ale dělá??

„Sem tu, protože potřebuješ pomoct a já se jim jako první nabídl." odpověděl na moje myšlenky.

„Miluju ho, ale nevím jestli on si na to jenom nehraje." řekla jsem mu.

„Lásku nejde zahrát. Možná že ho ve skrytu duše nenávidíš, ale miluješ ho. Poznám to na tobě dokonce i ted´." odpověděl mi.

„Tahle Bella ho nemiluje, ale ta nová ano. Já se sama v sobě nevyznám. Porad´mi prosím." požádala sem ho.

„Láska ti vždy ukáže cestu." řekl mi s úsměvem a hned potom se rozplynul jako mlha. To mi teda hodně napověděl. Podívala sem se znovu na Edwarda a na jeho utrápený výraz. Už vím, co chci. Chci Edwarda a udělám proto všechno. Najednou sem z pokoje zmizela a ocitla se znovu ve tmě. Po nějaké době sem cítila to jak se mi moje vědomí pomalu, ale jistě vracelo.

 

 

 

Edward

 

 

U Belly vůbec žádná změna neproběhla. Emmett mě měl už plné zuby a tak mě dneska spolu s Carlislem a Jasperem vzali na lov. U Belly mě pro dnešek vystřídala Esme. Alice a Rose se starali o Elizabeth. Jeli jsme do nedaleké rezervace. Ulovil jsem si dvě pumy a pospíchal k autu u kterého jsme se měli sejít.

 

Esme

 

 

Edward jel na lov a tak jsem ho u Belly vystřídala já. Dneska stejně jako vždy žádná změna neprobíhala, ale po chvilce sem cítila, jak se Bella potichu nadechla. Ona už je vzhůru. Slyšela jsem jak potichu zasténala.

„Ahoj, zlatíčko, jak se cítíš?" zeptala sem se jí.

„On tu není?" zeptala se.

„Ne, jel s klukama na lov."odpověděla sem jí. Já si to myslela, ona ho tu chce. Z obýváku jsem zaslechla Alice telefonovat.

„Aha. Já půjdu k sobě do pokoje." řekla a když se postavila, tak spadla.

„Raději tu zůstaň." řekla jsem a pomohla jí ze země. Pouze kývla.

„Jak dlouho sem byla mimo?" zeptala se mě. Tuhle otázku sem nechtěla, ale musela sem jí odpovědět.

„Byla si v bezvědomí více jak 2 týdny." odpověděla sem jí a zaslechla její zalapání po dechu. Z venku jsem zaslechla zabrzdění auta a hned potom Edwarda, který rychle proběhl domem, aby mohl být u Belly.

 

 

Bella

 

Ve dveřích se najednou objevil Edward.

„Esme, necháš nás prosím o samotě?" zeptal se jí. Esme pouze kývla a než sem se nadála na posteli místo ní seděl Edward.

„Jaký byl lov?" zeptala sem se ho.

„Skvělý, ale nejlépe je mi stejně u tebe." odpověděl mi s úsměvem. Tahle odpověd´mi stačila. Oba jsme ve stejný okamžik řekli: „Miluju tě." Hned na to naše ústa splynula v dlouhém mileneckém polibku.

 

 

 

Esme

 

Odešla sem z pokoje a stejně jako ostatní sem poslouchala, co se tam bude dít. Myslela sem si, že už nic nebude, ale oni ve stejném okamžiku řekli ta dvě nejkrásnější slova: „Miluju tě." Jo. Konečně zase budeme kompletní rodina. Koukla sem se po ostatních a i jim se na tvářích usadil úsměv.

 

 

Jasper

 

Chtělo se mi zase po chvíli pískat a skákat do vzduchu. Pocity téhle rodiny se sklidnily a vrátily se do stavu jako před návštěvou Tanyy a její rodiny. Jakmile se tu objeví Bella, budu jí muset poděkovat. Ted´ to, ale nebude. Oba cítili neskutečnou lásku. To samé sem pocítil i na svém andělovi. Alice se na mě usmála a hned jsme spolu odešli do našeho pokoje, kde jsme se začali oddávat našim společným pocitům.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co bylo, už být nemusí 11.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!