Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cítila jsem naději-6.část

EC


Cítila jsem naději-6.částSnad se další část bude líbit =)Vaše komenty mně vždy moc potěší!
Když si tak čtu vaše komenty, vidím, že opravdu chcete, aby se Maybe k Robovi vrátila. Buďte trpěliví =) Nechci sice nic prozrazovat, ale srdce přece nelže ;-)

6. KAPITOLA - Události dne

Byl to příjezd ve velkém. Obrovská limuzína, ze které jako první vystoupí má rudá lodička a potom já. Fotografům se div nerozbijou nádobíčka. Fanoušci skandují. Ano, takže takhle nějak to vypadalo na premiéře Rozbřesku.

Kráčela jsem po červeném koberci. Jared po mém boku a oba jsme se zářivě usmívali do foťáků, až mi z těch blesků šla hlava kolem. Potom jsme uviděli herce z Breaking Dawn a museli s nimi udělat společnou fotku. Po mé pravici se postavila Nikki a ptala se mě, jak se mám.

"Fajn a co ty?" zamumlala jsem a házela dál zářivé úsměvy.

"Taky... Rob pořád o tobě mluví. Kousla jsi ho?" zasmála se mi do ucha.

Musela jsem se tomu uchichtnout, ale dříve než jsem stačila odpovědět, jsem ho uviděla. Přítomné ženy omračoval svou krásou, šarmem a britským přízvukem. Když mě uviděl, zamával mi a postavil se vedle Nikki. Gesto jsem mu oplatila. Když červený koberec skončil, přemístili jsme se do sálu, kde se začal promítat poslední slavný díl. Počítá se, že utrhne všechny rekordy v návštěvnosti kina. A všichni tomu plně věřili. Po shlédnutí bylo všem jasné, že pokladničky kin se pěkně zatřesou. Nejúžasnější filmové ztvárnění z celé ságy. A taky můj a Robův na konci. Uronila jsem slzu a dříve než si toho mohl někdo všimnout, byla má tvář suchá. Následovalo další focení a potom after párty, na které to jako vždy všichni rozjeli. Poprvé jsem viděla tančit i Stephenie - komu by na jejím místě do tance nebylo? Ale mé oči stále hledaly jednu jedinou osobou, i když ta osoba byla mým očím ukradená - Roba.

A potom jsem ho uviděla a bodlo mě u srdce. Líbal se v boxu s nějakou blondýnou! Jak... ach proboha! Nejvíce mě štve ta skutečnost, že mi to opravdu vadí. Myslela jsem, že miluju Jareda a taky že miluju, tak proč mi pořád na Robovi tak záleží?! To mi opravdu jaksi nedocházelo.

Objednala jsem si na baru skleničku tvrdého alkoholu a na ex ji vypila. Rob s blondýnou už byli rozmazaní a vše se nějak rozostřovalo. Myslím, že jsem to s alkoholem přehnala. Poslední co ke mně zvenčí dolehlo, byl hlas Jareda, i když už nevím, co říkal.

 

* * *

 

Všude se o tom píše. Maybe, zpěvačka a fanynka Twilight ságy se na premiéře Rozbřesku zhroutila! Může za to alkohol nebo Robert Pattinson?, zněly titulky článků.

Jared samozřejmě vyváděl. Tohle si teď nemůžu dovolit. Mám si prostě dávat pozor a nepřehánět to s pitím. Je jako můj otec, už mi to vše leze na nervy.

"O co jde? Mně to můžeš říct," zkoušel to Jared pořád. Někdy jsem neřekla nic nebo aspoň ne pravdu. Byla jsem zmatená sama ze sebe. Miluju Roba nebo Jareda? A i kdyby - ani jeden z nich o mně asi už nestojí. Takže jsou zbytečné jakékoliv předpoklady. Mylné ještě k tomu. Ovšem přesto jsem se jednoho večera, kdy zrovna Jared odešel domů, dovolala Robovi.

"Maybe? Uh, ahoj," uslyšela jsem jeho dokonalý hlas.

"Ahoj, neruším?" zeptala jsem se opatrně.

"Vůbec!" jeho odpověď zazněla okamžitě, téměř ji vykřikl. No wow. Celkem mě to překvapilo, ale zůstávala jsem v klidu - musela jsem.

"No víš... nechtěl bys... zajít někam ven? Pokecat, už jsme se dlouho neviděli!" snažila jsem se znít nenápadně.

"Ne, naposledy před třemi dny... Jistě rád s tebou zajdu na pokec. Ale mám čas až pozítří, nevadí? Je toho teď hodně... po té premiéře. Ty musíš mít taky plný diář!" zasmál se.

Jo, to tedy mám. Ale na něj si udělat čas? Kdykoliv. On je asi jiného názoru...

"Jo, pozítří by to šlo. Tak zatím pa a měj se," ukončila jsem rychle hovor a zaklapla mobil. Jakoby to bylo vypočítané, ozvalo se zaklepání. Byl to Jared. V ruce nesl tác s jídlem a kafe.

"Pro koho to je?" vyhrkla jsem a pustila ho zase dovnitř. Obličej se mu rozzářil. Přešel k posteli, sedl si na ni a podnos s jídlem položil vedle sebe.

"Pro nás. Tak co jdeš jíst? Hmm, voní to skvěle," mrkl na mně a ukázal na volnou postel.

S úsměvem jsem si sedla a pustila se s ním do jídla. Byl strašně... hm, to slovo jsem nemohla najít. Prostě Jared. Toho, kterého holky milovaly, i když nebyl celebrita. Jsem ráda, že zrovna on je můj manažer. Díky němu se mnou chtěla natočit Britney duet - zalíbil se jí totiž. Samozřejmě jsem odmítla. Odkdy se dělá rock a pop dohromady...?!

"Slyšel jsem, že s někým mluvíš," začal a nakrčil čelo.

"Jo, s kámošem," schválně jsem neřekla jméno. Proč? "Kdy?" "Pozítří." Zná mě jako svý boty. Jak je to možné? On je prostě neuvěřitelný.

"Zítra nebudu k dispozici... chci se jít projít," napadlo mě.

"Po New Yorku? Znáš ho i poslepu," nechápal. "Zajedu si autem někam dál... do přírody." Pokrčil rameny a vytáhl svůj iPhone. Všimla jsem si, že najel na diář, vymazal pár poznámek a potom začal obvolávat lidi, s kterými mám zítra schůzku. Pár celebrit a producenti. Přesunul vše na další týden. Skvěle. Myslím, že výlet bude fajn. Už dlouho jsem nebyla v přírodě. Co třeba zajet někam dál? Slyšela jsem, že ke skvěle v Arostooku, ve státě Maine... a od New Yorku to není zase taková dálka. Šest hodin autem...? Bude to hezký výlet.

"Nechceš, abych jel s tebou?" nabídl mi. Já a Jared sami v lese byla sice hezká představa, ale já se chtěla na chvíli osvobodit ode všeho. A Arostook bude ideální - pro mě samotnou.

"Promiň, ale chci si sama odpočinout," usmála jsem se na něj omluvně a on ihned přikývl. Potom jsme dojedli jídlo a já se cítila strašně ospalá... takže jsem si prostě lehla na postel a vzápětí usnula.

 

* * *

 

Do kufru auta jsem hodila batoh, který budu potřebovat na túru. Holka z velkoměsta v lese. To bude zajímavé. Když jsem odjížděla z New Yorku, připadala jsem si tak volná. Jeden den mám celý pro sebe... žádné schůzky, žádná práce, žádný zpěv ani natáčení písniček... jen les a já. Co více si přát? Doprava ani nebyla hustá, moc lidí teď na výlety zřejmě nejezdí. Ale sluníčko se dnes tak krásně vyjasnila, až jsem se téhle skutečnosti divila. Kdo by chtěl být zahrabán v New Yorku, když může být v lese v Arostooku? Je tam prý krásně, to newyorčani netuší?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cítila jsem naději-6.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!