Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chůva na hlídání?! Ani omylem! Cullenovi!!! 3. kapitola

Stephenie Meyer


Chůva na hlídání?! Ani omylem! Cullenovi!!! 3. kapitolaTady vám přináším třetí kapitolu této prázdninové povídky. Petra se seznámí se zbytkem Cullenových a s Bellou. Dozvíme se, zda je tady Bella člověk, nebo jestli je z ní nádherná upírka. Edward čte Petře myšlenky. Kolikrát ještě uslyší v jejích myšlenkách jeho "oblíbenou" přezdívku? :D Přežije Edward v přítomnosti Petry?! :D Petra se s Alicí a Bellou dívájí na film, který vybral Emmett. Petra konečně pozná Carlislea osobně. ;D Petra si začíná s Bellou trochu rozumět. Dozví se Cullenovi o tom, že Petra o nich ví už dnes večer, nebo se to nedozví? Tolik komentářů mě potěšilo a jsem ráda, že se vám moje povídka aspoň trochu líbí. Příjmné počtení, přeje vaše PetraCullen. ;D

Sešla jsem zbývající schody a přitom jsem výjimečně nezakopla o své vlastní nohy. Všichni se na mě dívali a mně to začalo být nepříjemné. Nikdo se neměl ke slovu a to začínalo být na tom to nejhorší. Podívala jsem se na Rozcucha, objímal Bellu a pozoroval mě výrazem plného soustředění.  Překvapeně jsem na Bellu pohlédla, byla ještě člověk, její čokoládově hnědé oči mě nedůvěřivě zkoumaly, ale když si všimla, že jsem se na ni podívala, honem se podívala pryč. Rozcuch se na mě pořád díval soustředěným pohledem, až začínal být otravný. Čte mi myšlenky, napadlo mě jediné. Divně se tvářil a mně to začínalo být jasné, už něco tušil. Nezírej na mě Rozcuchu, pomyslela jsem si v myšlenkách, bylo jasné, že to musel slyšet. Překvapeně na mě pohlédl. Honem jsem začala  myslet, že má hrozný účes, jaké je venku počasí a proč všichni na mě tak zírají. Bella se na mě dívala tak střídavě, viděla jsem na ní, že tohle představování je jí celé nepříjmné stejně jako mně. Střílela pohledy mezi mě a Cullenovi.

Věděla jsem, že tohle špatně dopadne a oni příjdou na to, že o nich vím. Nakonec se někdo jako první ujal slova, ze zvědavosti jsem se po něm podívala. Byl to Rozcuch, kdo jiný. Byl docela dobře výřečný, moc jsem ho neposlouchala a zkoumala jsem pohledem všechny Cullenovy. Každý z nich se na mě nějak usmíval, byla jsem dokonale zmatená. Esmé se usmívala sladce, Alice pobaveně, Jasper schovívavě, Rozcuch měl nějaký křívý úšklebek, co mělo připomínat úsměv, Bella stydlivě a Rosalie se pousmála. Představil mi zbytek rodiny i sebe. Nezapomněl se na Bellu zářivě usmívat. S každým z nich jsem si podala ze šlusnosti ruku. Ruce měli nezvykle studené, tvrdé a hladké jako mramor, kromě Belly. Nejvíc mě překvapilo Emmettovo přijetí. Najednou jsem ztratila pevnou půdu pod nohama a byla jsem objata Emmettem.

„Vítej u nás,″ pronesl a zasmál se svým smíchem. Ostatní nás pozorovali s pobavenými usměvy. Nepřišlo jim to vůbec nějaké divné.

„Nemůžu dýchat, Emmette, pusť mě,″ zasmála jsem se. Okamžitě mě pustil na zem a já si mnula bolavá žebra.

Bella se taky pobaveně začala usmívat.

„Je nějaký plán na večer?″ zeptala jsem se zájmem. „Ráda bych si po té dlouhé cestě odpočinula.″

„Podíváme se my tři na nějaký film!″ řekla Alice nadšeně a odněkud donesla hromadu filmů.

„Alice,″ zasténala jsem. „Vždyť mám za sebou dlouhou cestu a navíc jsem unavená.″

„To nevadí, Bella taky nepůjde spát, protože si uděláme pyžamový večírek!″ zakřičela nadšeně.

„Žádný večírek,″ zamumlala Bella podrážděně.

„Ale no tak, holky, bude zábava,″ snažila se nás obě přesvědčit.

„To jsi říkala minule taky a jak to dopadlo,″ opáčila Bella.

„Byla jsi nakonec spokojená,″ dodala s úsměvem. „A navíc je tu Petra, bude sranda.″

Nevinně se na nás obě oslnivě zazubila. Rychle jsme se s Bellou po sobě podívaly pohledem, že Alici přeskočilo.

„Já se chci přidat taky!″ hulákal nadšený Emmett a sednul si mezi námi s Bellou.

„Emmette, ty všechno zkasíš!″ postěžovala si Alice. „Jenom na chvílí.″

„Ale notak, sestřičko, nebuď na mě zlá,″ řekl Emmett zklamaně a nasadil výraz ublíženého štěněte.

Musela jsem se smát jeho vtípkům.

„Zůstaň tu, ale holky si zabavíš sám! Vybereš jim nějaký film.″ Ten nápad se Alici začal zamlouvat čím dál tím víc. Podala mu hromadu filmů.

„Tak na co se dneska podíváte s Emmettkem?″ mluvil si pro sebe a dělal, že přemýšlí.

„Hlavně vyber něco normálního a ne True Blood jako posledně,″ řekla mu Bella a podívala se na něj.

„Ne, neboj podíváme se na Drákulu,″ zvolal nadšeně Emmett.

„Drákulu?″ Musela jsem se zeptat pobaveně, protože na Emmetta mi to sedělo.

„Jasně, bude to film o upírech, bude sranda!″ zahulákal nadšený Emmett a přisednul si vedle nás s Bellou.

„Drákula,″ zasténala Bella poraženým hlasem.

Emmett pustil ten film, než přetočil titulky, začaly jsme si s Bellou trochu povídat. Taky byla moc fajn.

„No tak, holky, popovídate si jindy,″ řekl Emmett a spražil nás pohledem.

„Emmette, nebuď zlý, my holky si potřebujeme popovídat," zažertovala jsem.

„Ale ne teď, když se díváme na film.″ Tvářil se pohledem ublíženého štěněte.

Alice si sedla vedle Belly a mně zbylo, že jsem musela sedět vedla Emmetta a to byl zážitek na celý život. Emmett u filmu vykřikoval jako malá holka a trhal a cukal sebou, že jsem se občas taky zlekla. V polovině filmu Esmé mně a Belle přinesla večeři a jedly jsme jenom my dvě.

„Nedáš si?″ zeptala jsem se Emmetta a musela jsem se smát.

„Ne, promiň, už jsem jedl a měl jsem něco lepšího.″ Oslnivě se na mě usmál.

Alice měla nepřítomný pohled, jako kdyby měla nějakou vizi, rychle jsem se po ní podívala a už se spokojeně usmívala. Emmett taky začal komentovat film slovy moc slabé a já jsem se začala smát, což nebyl dobrý nápad, protože jsem jedla. Bella se taky vedle mě začala smát a Alice se rozesmála svým zvonivým smíchem.

„Nechápu, co je na tom vtipného,″ nechápal Emmett, ale koutky úst mu začaly cukat, až se taky rozesmál.

Dívala jsem se na film a dál jsem jedla a usmívala jsem se.

„Takhle se chová vždycky, když příjde návštěva?″ zeptala jsem se Belly s hraným zděšením.

„Pořád,″ řekla Bella s úsměvem.

„To není pravda, ona kecá!″ hrál si Emmett na uraženého.

Všichni čtyři jsme propukli v hlasitý smích a tím jsme přitáhli na sebe něčí pozornost.

„Další pyžamový večírek, Alice?″ zeptal se někdo s úsměvem.

„Samozřejmě, Carlisle,″ odpověděla mu Alice a já se přestala smát, přesto jsem si chtěla zachovat nějaký ten úsměv.

Vstala jsem ze sedačky, abych se s ním mohla seznámit, byla to slušnost, i když bych nejradši tam zůstala sedět do skonání světa. Bylo to zvláštní.

„A ty jsi Petra,″ řekl mi Carlisle a já se po něm podívala. Jasně, že věděl, kdo jsem byla, protože Esmé mu o mně musela říct. Nebylo pochyb o tom, že on byl před dvěmi dny u mě v tom pokoji.

Přikývla jsem a slušně jsem se mu představila. Podala jsem si s ním ruku, taky ji měl studenou jako ostatní, kromě Belly. Pak dolů po schodech začínal scházet Rozcuch s Jasperem a Rosalie, odněkud se vynořila i Esmé. Carlisle něco pošeptal Edwardovi a ten se na mě podíval a nabral výraz plného soustředění. Rozcuchu, nečti mi myšlenky, poslala jsem mu v myšlenkách, jenže tohle jsem neměla dělat. Prozradila jsem se. Bylo pozdě na to, abych to mohla vzít zpět.

„Víš o nás,″ prolomil Carlisle to ticho.

Nebyla jsem schopna pohybu a mé nohy mě přestaly poslouchat...

 




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chůva na hlídání?! Ani omylem! Cullenovi!!! 3. kapitola:

 1 2 3   Další »
24.04.2016 [22:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.03.2012 [17:11]

Pegas99 Emoticon To jsem zvědavá jak to bude dál. Ještě že už tu další díl je. Emoticon Moc se mi to líbí, jdu na další kapitolu. Emoticon

25. mňamka
15.10.2011 [9:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. piko
25.09.2011 [20:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23. Break
12.08.2011 [11:39]

Break Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.08.2011 [13:19]

KatarinaCullenWow rýchlo sem pridaj ďalšiu časť. Som totálne nedočkavá ako to bude ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [20:40]

Elis1Victoria1Halepanebože , kdy jsem přidáš další? já se nemůžu dočkat. To že se takhle rychle prozradila ? No jsem zvědavá co udělá.
plosíííím ať je tu další kapitola brzy. vlastně dřív než brzy.

04.08.2011 [19:39]

IsabellaMarieLilyVolturiTo je trubka, takhle se prozradit. :D Emmett, klasika, chová se, jako by byl z planety opic. Můžu se umlátit smíchy. Ten Rozcuch mi taky dává řádně zabrat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prostě super!! Píšeš úžasně. Jen tak dál a co nejrychleji sem hoď další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. Paes
04.08.2011 [11:07]

Paesno tak to je mazec a rychle další Emoticon musím vědět jak na ni budou reagovat no šup Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Afrodita_Alice_Cullen
03.08.2011 [23:45]

To je skvělíííííííííí!!!!!! Ještě, aby řekla: ,,Trošku,´´ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je to úžasný, taky chci takový hlídání Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!