Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Choose Right Way - XXII.Kapitola


Choose Right Way - XXII.Kapitolatak je to trošku kratší díl,než normálně,ale chtěla jsem to zakončit tak,jak jsem to zakončila takže to je takové jaké to je xDDDD

Celou noc jsem se sama sebe ptala proč se to stalo,jenže jsem si na to nedokázala odpovědět, ale věděla jsem,že Edward to nenechá jen tak. Asi ve tři ráno se ozvalo spoustu výkřiků z lesa. Rychle jsem vyběhla ven,kde jsem viděla Alexe a Edwarda jak stojí naproti sobě a mají rozervané oblečení. Ani jeden si mě nevšiml a po chvilce vyčkávání zaútočil Edward na Alexe a skočil na něj.

„Hajzle!Jak si to představuješ?Že před mýma očima s ní budeš něco mít?To ani náhodou!Já ji nikomu nedám“ křičel na něj když ho mlátil pěstmi,na to už jsem se nemohla dívat. „Edwarde!Nech toho!“ zakřičela jsem na něj. „Nepleť se do toho!“ řekl naštvaně a seskočil z něj. „A co si myslíš?Že ona je s tebou spokojená?vždyť nejsi nic výjimečného“ odfrkl si Alex. „Jen tak si přijdeš mezi nás a začneš nám to tady kazit!“ „No a?Vy dva se k sobě ani nehodíte!“ „To že žárlím na to když ses chtěl s mojí holkou líbat je snad pochopitelné ty idiote!“ vyšiloval Edward.

Naštvaná jsem si stoupla mezi ně. „Jestli chcete pokračovat,musíte přeze mě,a taky vám zdůrazňuji,že nejsem ráda,když se takhle hádáte!“ řekla jsem a stála mezi nima. „Tobě do toho nic není Bello“ „Ne?Neblázníte tady snad kvůli mně?“ zeptala jsem se. „to ano,ale ty u toho nemusíš být“ řekl Edward a odstrčil mě. „Okamžitě přestanete!“ rozkázala jsem jim,když se do sebe zase pustili. Ignorovali mě. Po chvilce co sebou mlátili o zem,vzal Edward Alexe,jakoby byl kus hadru a hodil ho na strom. Alex prudce narazil. Rychle jsem k němu přiběhla,abych se ujistila,že je v pořádku. „Není ti nic?“ ptala jsem se starostlivě. „Proč to děláte sakra?Vyřeší se tím něco?Ne!“ křičela jsem na celé kolo. Alex se zvedl a nenávistně se podíval na Edwarda. „Ani nevíš proč jsem přišel“ prohlásil Alex. „Cože?“ vyhrkla jsem. „Musím jít“ řekl v rychlosti a letmo mě políbil na čelo,přičemž Edward tiše zavrčel. „Vrátíš se?“křikla jsem za ním ale Alex běžel pryč a já tam zůstala s tím násilníkem Edwardem.

„Spokojený?“ řekla jsem naštvaně když jsem procházela kolem něj a chtěla jít domů. Chytl mě za loket a zabránil mi tak,abych pokračovala v cestě. „Bello,snad na mě nejsi naštvaná“ řekl nechápavě. „Já?Jistě že jsem!“ řekla jsem smutně. „Jen si ho tady v klídku zmlátíš,přitom si mu mohl něco udělat,ty víš že tě miluju ale přece si..“ nestihla jsem doříct větu,protože mě prudce políbil a dlaněmi mi svíral obličej. Srdce mi rozkázalo se mu poddat a tak jsem se tam s ním líbala dlouhou chvíli. „Odpusť mi to,hrozně jsem žárlil“ zašeptal,když přestal. „dalo by se říct že jsme vyrovnaní,ale mě to štve“ odpověděla jsem.

Zbytek dne jsem s nikým nemluvila,jen přemýšlela nad tím,jestli se vrátí. Nechápala jsem se. Moc dobře jsem věděla že miluji Edwarda,ale k Alexovi mě něco táhlo.

Když jsme s Edwardem jen tak leželi na posteli,slyšela jsem,že venku někdo je. Vyběhla jsem na terasu ,abych se podívala. „Alexi!“ řekla jsem když jsem ho uviděla. „Co chceš?“ řekl naštvaně. „Já?Nic,jen…si v pohodě?“ zeptala jsem se,když jsem si všimla že mě ignoruje. „Co by mi mělo být?Já jsem naprosto v pořádku,zato ty si nějaká ustrachovaná“ odfrkl si. „Jistě že jsem,mám o tebe strach“ řekla jsem. „Tak ho neměj“ „co s tebou je?“ ptala jsem se nechápavě. „co by mi mělo být?!Nic!A už mě neotravuj pane bože!Nech mě na pokoji jasný?Já tě nepotřebuju,tak proč za mnou pořád chodíš?!“ křičel na mě a já a něj jen nechápavě hleděla.

„Ty mě nemáš rád“ řekla jsem po chvilce. „Co?Ale,ale já.. jistě že mám“ začal drmolit. „Ne nemáš“ řekla jsem naštvaně. Chvíli nic neříkal. „Celou dobu jsi se přetvařoval,ale proč?“ ptala jsem se. „to ti může být jedno,ale tohle si neměla zjistit!“ křičel. „Ale zjistila jsem to“ řekla jsem a čekala co na to řekne. „A za to taky zaplatíš“ řekl tiše a běžel pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Choose Right Way - XXII.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!