Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Choose Right Way - VI.Kapitola

jandula


Choose Right Way - VI.KapitolaOmlouvám se že je to trvalo tak dlouho,ale musela jsem se učit mega dlouhou básničku =).Tak prosím o komentáře,díky.

Jak jsme s Jacobem povečeřeli, neodpustila jsem si zavolat Alici. „Ahoj Alice,jak se máš?“ zeptala jsem se když to zvedla. „Alice? Máš hovor!“ řekl na druhé straně Edward. No skvělý. „Jé. Ahoj Bello! Promiň než jsem se stačila k mobilu dostat, zvedl to Edward“ „Všimla jsem si“ „Mám se skvěle,a co ty?“ „Ujde to,ale jsem za celý den unavená“ odpověděla jsem a svalila se na postel. „Jakto?Co si prováděla?“ „Udělala jsem si menší výlet,abych neměkla pořád v domě“ „Aha,no tak to tě chápu my si taky občas musíme udělat výlet“ řekla a zasmála se. „No,akorát že vy se jdete najíst“ „Musím končit,Jasper mi chce něco veledůležitého říct,tak zase někdy zavolej,ahoj“ rozloučila se a ukončila hovor. Položila jsem mobil na stolek a vzala si notebook,už dlouho jsem nenapsala mámě a vsadila bych se že ve schránce od ní budu mít spoustu zpráv.Když jsem otevřela emailovou schránku,hned na mě vykouklo pět doručených zpráv. Z toho tři od mámy. Psala mi jak se mám a co Edward,v posledním emailu už šílela že jsem jí neodpověděla. Ahoj mami,neboj se je všechno v pořádku.Alespoň se mnou,protože s Edwardem je konec,rozešel se semnou,ale o tom radši jindy,nemám náladu na to myslet.A co Phil?Jak je na tom s jeho zlomenou rukou?. Snažila jsem se aby email vyzněl co nejvíc optimisticky,ale stejně se mi nechtělo vůbec něco psát.Dala jsem odeslat a pak si jen tak brouzdala po netu. Po chvilce jsem si zkontrolovala jestli mi neodepsala a vůbec mě nepřekvapilo,že už tam na mě tři minuty čeká zpráva. Ahoj Bells,Phil už je v pohodě,a dal se znovu do trénování.A s Edwardem je mi to líto,moc jste se k sobě hodili,i když mi občas přišel strašně bledý,no ale nebudu to rozebírat zlatíčko.A jak tě znám,určitě si od nich z domu uprchla,tak kde teď bydlíš?. Znuděně jsem protočila oči v sloup,nechtělo se mi zrovna psát,že bydlím u Jacoba,ona ho odjakživa neměla moc ráda,ani nevím proč. No bydlím na jenom malém hotelu,je to tady docela útulné a levné.Půjdu se dívat na televizi,tak pa, tvoje Bells. Odeslala jsem zprávu a vypla notebook.

„Dávají něco zajímavého?“ zeptala jsem se Jacoba,když jsem přišla do obýváku. „Hm,samý slaďárny…Titanic,HSM,…no hrůza“ odpověděl. „Náhodou,ty nemáš Titanic rád?“ zeptala jsem se překvapeně , vzala mu ovladač a přepla zpátky na program,kde to právě začínalo. „Příjde mi to moc …. Nevím,radši mám horory“ řekl a usmál se. „Žádný horor,bála bych se,Titanic je dobrý film“ ohranila jsem se,a vnímala film.

„A opravdu to chceš?“ „Nic víc nechci,jen to udělej“ a pomalu se mi zakousl do krku.Zaťala jsem zuby,a snášela tu obrovskou bolest.Cítila jsem jak se mi rozlévá jed po celém těle,a začala jsem křičet.Když přestal,začal se mnou cloumat,a něco říkat.Dala jsem mu facku,protože mi to na bolesti jen přidávalo.

„Bello!Probuď se!“ viděla jsem Jacoba jak mě drží jednou rukou za rameno,a druhou si mne tvář. „Co?Co?Co je děje?“ vyhrkla jsem. „Něco se ti zdálo…a dala si mi facku“ řekl se smíchem. „Ježiš,promiň“ omluvila jsem se. „Hrozně jsi sebou šila,co se ti zdálo prosím tě?“ zeptal se nechápavě . „Eh,já už nevím“ řekla jsem a nevině se usmála.Vlastně jsem to věděla moc dobře,jen jsem mu nechtěla vysvětlovat že se mi zdálo o tom,jak mě Edward kousl. „Radši půjdu spát“ Jacob jen beze slov kývl. Zvedla jsem se,a konečně,když jsem lehla na postel,jsem usnula do klidného spánku.

Uprostřed noci jsem se probudila,a byla jsem celá zpocená. Musela jsem si dát sprchu a tak jsem se potichu odkradla do koupelny. Vlezla jsem do sprchy,a pustila na sebe horkou vodu. Byla jsem překvapená,když jsem zjistila,že jsem celá ledová. Horká voda pro mě byla jako vlažná. Stála jsem tak asi deset minut,pomalu jsem rozmrzala a tak jsem musela i zmírňovat horkost vody. Za půl hodiny jsem byla hodně zahřátá,tak jsem se usušila a když jsem zjistila,že je půl čtvrté ráno,a mě se i tak nechtělo spát,vyfoukala jsem si vlasy,oblékla si své klasické domácí oblečení,sedla si do kuchyně s mp3kou a poslouchala své oblíbené písně.

Sundala jsem si sluchátka,když jsem postřehla,že někdo je před domem. Než jsem stihla zaregistrovat kdo to je,tak už vstoupil dovnitř. „Bello?Co ty tady?“ zeptal se mě udivený Jakobův Bratr. „Já?Jsem tady na návštěvě“ odpověděla jsem a usmála se. „Ve čtyři ráno?“ „Je lepší čas na ranní procházku?“ „No jak myslíš“ řekl a pokrčil rameny. „Jacobe!“ zakřičel přes celý dům.Za pár minut přišel celý rozespalý. „Co je?“ řekl se zívnutím. „Jdeme ,máme nějaké úkoly od táty,a co tady dělá Bella?“ zeptal se stále nepřesvědčený mou odpovědí. „Jo,no ona?Bella…“ nedořekl a nenápadně se na mě podíval. Smutně jsem se na něj podívala,zdálo se,že pochopil. „Je tady na návštěvě“ „Vždyť si do teď spal“ „Přespala tady“ „Hm,tak pojď“ „Hned jsem tam“ přikývl. „Bells,musím jít,tak to tady snad zvládneš ne?Doufám že mi ten dům nezboříš“ řekl ironicky. „Budu se snažit……nic neprovést“ „Ahoj“ „Ahoj Jacobe“ rozloučili jsme se. Znovu jsem se položila na stůl a zaposlouchala se do melodií a přála jsem si ,abych už měla tento týden za sebou. A doufala jsem,že všechno půjde jako po másle.

Asi tak ve dvě odpoledne se Jacob vrátil. „Ježiš,co se ti stalo?“ „Nic,dyť je to jen škrábnutí“ řekl a uculil se. „No to jistě,sedni na gauč,vyčistím ti to“ „Ale já“ „Neodmlouvej!“ přikázala jsem mu.

„No a pak se tam objevil,nechutný velký upír“ vypravoval mi Jacob,jak byli na běžné obchůzce území. „Museli jsme zasáhnout,a tak jsem tam asi tak tři hodiny bojovali,v poslední hodině jsem byl už mimo,nějak jsem se neovládl a ztratil všechnu energii,ale oni ho zabili“ řekl pyšně Jacob. „A nebyl to nikdo z Cullene,že ne ?!“ vyhrkla jsem na něj. „Ne,byl to nějakej černoch,takže to nikdo z Cullene nebyl“ zavrtěl hlavou. „Tak,už to máš dobrý,tak jdi odpočívat,vypadáš zničeně“ „Mě nic není“ „To vidím“ zasmála jsem se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Choose Right Way - VI.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!