Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Choose Right Way - IV. Kapitola


Choose Right Way - IV. KapitolaPokračování mé veleslavné povídky. xD Díky za komentáře, moc si jich cením.

Když jsem dojedla, Jacob už byl dávno v obýváku a něco tam prováděl. Když jsem tam přišla, zjistila jsem že si dělá provizorní lůžko. „Co to děláš? Nechystáš se tady spát, že ne?" zeptala jsem se. „Chystám, a ty budeš spát u mě, jinou postel tady fakt nemám" řekl a zasmál se. „To ani náhodou, ty jdi spát do své postele a já budu spát tady, přece jenom jsem se sem vecpala" „To neříkej" řekl a otočil se na mě. „Já tady budu spát, oba v té posteli být nemůžeme" „Fakt ne?" zeptám se naoko posmutněle. „Eh, Bello, kdybychom tam byli oba, za chvíli by si roztála" konstatuje svou ,,normální" tělesnou teplotu. „Já tě nenechám spát na tomhle" řekla jsem a ukázala na gauč. „Ale necháš, budeš muset, teda pokud nechceš aby si roztála" řekl a vřele se na mě usmál. „Radši roztaju, než abych tě nechala aby sis tady na tom namohl záda" souhlasila jsem. „Jak chceš, ale já tě varoval" řekl a šibalsky se usmál. Bylo hodně pozdě, tak jsem si šla dát sprchu, dala si pyžamo, a zalehla do postele. Za pár minut do pokoje vešel Jacob. Skoro jsem spala, ale radši sem nedávala najevo že mě vyrušil z mého skoro spánku. Váhavě si lehl, ale nejspíš neměl v plánu spát.Otočila jsem se na něj. „Ty nespíš?Nevzbudil jsem tě?" zeptal se starostlivě. „Ne, já..no vlastně jo" řeknu a nevině se usměju. „Tak to promiň, říkal jsem že sem měl jít spát dolů" řekl a zakroutil hlavou nad mým rozhodnutím. Jeho poznámku jsem ignorovala, znovu se otočila na bok zádama k němu, a zavřela oči. Když jsem usínala, slyšela jsem jak se Jacob přikryl.Za chvíli jsem usnula, protože mi bylo příjemně teplo.

 

Ráno jsem se probudila kolem půl jedenácté, a ještě ospale jsem bloudila po domu, než jsem opět našla koupelnu. Vyčistila jsem si zuby, dala si tepláky a tričko. Když jsem přišla do obýváku, tak jsem viděla Jacoba, jak spí na gauči. Asi se rozhodl to vzdát a někdy v noci se přestěhovat sem. V ledničce jsem nenašla nic kromě šunky. Takže jsem vzala peněženku, bundu a klíče a potichu se odkradla k autu. Nastartovala jsem, a jela pro nějaké to jídlo.

Jaké překvapení na mě čekalo, když jsem tam potkala Mika. „Ahoj Bells!" zavítal ke mně, zrovna když jsem se chystala se mu dostat z dohledu. „Ahoj Miku" řekla jsem co nejveseleji, protože jsem byla opět posmutnělá ze včerejších událostí. „Jak ti jde život? Co Edward?" ptal se zvědavě a při slově Edward jemně nakrčil nos. Nejspíš se mu pořád nelíbí, že jsem se s ním vůbec kdy dala dohromady. „No, život?Přežívám Miku, a co ty?" a jeho druhou otázku jsem ignorovala. „Skvěle, začal jsem pracovat u táty v obchodě" řekl plný nadšení. „No vidíš" „Na co tolik věcí?" zeptal když viděl v mém košíku jídlo, nějaké ty prostředky na umývání atd. „To víš, jíst se musí a uklízet taky" „Měl jsem za to že Cullenovi mají dům čistý do posledního koutu" řekl se smíchem. „No to mají, no..já už musím jít, tak ahoj Miku!" rozloučila jsem se dřív, než bych mu musela něco říct. Když jsem skládala věci do kufru, přiřítil se ke mně znovu. „Páni, tak ty máš takovýhle fáro jo?" řekl celý obdivu. „Jo, mám" odpověděla jsem krátce a zavřela kufr. „Měj se" řekla jsem stroze, nastoupila do auta, nastartovala a velmi rychlou jízdou se vydala pryč. Nějak jsem si zalíbila rychlou jízdu, možná proto, že mi připomínala Edwarda.

 

Zpátky jsem se vrátila něco po jedenácté, a skládala věci do ledničky. Přišel za mnou Jacob, který byl ještě hodně ospalý. „Proč si šla nakupovat?" „Tvé zásoby by stačili na jeden den, a jenom tobě, tak jsem musela" řekla jsem, když jsem do ledničky skládala tofu. „Tofu?Ty to jíš?" řekl s jemným znechucením. „Jo, a ty zase jíš mrtvé pomleté zvířátka a říkám na to snad něco?" řekla jsem a zasmála se. „No dobře, taky nebudu komentovat tvůj životní styl, spokojená?" vzdal boj. „Spokojená" přikývla jsem.

 

Po obědě jsem se rozhodla mu dům trochu přeorganizovat, a pouklízet.Když jsem uklízela zrovna jeho pokoj, přišel za mnou celý udivený. „Spala si dobře, nebo tohle děláš často?" „Jacobe, jestli tady mám nějakou dobu žít, musím to tady vydržet s otevřenýma očima, a nedívat se při tom na ten tvůj nepořádek" „Mám ti pomoct?" „Můžeš, začni tím, že si uklidíš oblečení, fakt ti na to nechci sahat" řekla jsem a ukázala na jeho rifle pohozené přes židli. „Rozkaz" řekl a zasalutoval. „Ty si v noci odešel dolů, že?" „Jo, připadlo mi, že se líp vyspíš" „Já jsem spala dobře celou noc, i ze začátku" oponovala jsem mu. „Nepřijde mi to rozumné Bells, měla by sis uvědomit co po mě chceš" „Je to něco těžkého?" „Pro mě je" „A proč?" „Mám tě...rád, a ty po mě chceš abych s tebou spal v jedné posteli" „Žádnou vědu v tom nevidím, já tě mám taky ráda" řekla jsem nechápavě, když jsem utírala prach z nočního stolku. „Třeba časem uvidíš" řekl a odvrátil tvář.Nechápala jsem co tím myslel.

 

„Fajn, už to máme, už zbývá jenom koupelna" řekla jsem vítězně, že už jsme to skoro celé zvládli. „Dyť tam je pořádek" „No máš pravdu, asi toho bylo pro dnešek dost" „To bylo" přitakal, a sedl na postel. „Nevadilo by ti, kdybych si udělala výlet?Do večeře jsem zpátky" „Už je čas večeře" odpověděl se smíchem.A opravdu, bylo po šesté hodině. „Tak zítra, jdu udělat večeři, co si dáš?" „No, já si asi udělám něco sám" řekl opatrně. „No, co kdybych udělala pizzu?" navrhla jsem. Jenom nadšeně přikývl, a odešel. A já jsem šla připravovat večeři. Když jsem dala pizzu do trouby, tak jsem jenom čekala než se upeče. Po chvíli byla hotová, tak jsem zavolala Jacoba.

 

„Chutná?" zeptala jsem se zvědavě. „Je skvělá, já osobně jsem zatím jedl pizzu jenom objednanou, nebo ve škole" řekl s úsměvem. „To jsem ráda, je lepší než ty ostatní?" zeptala jsem se a zakousla se. „Rozhodně ano, můžeš ji klidně dělat častěji, nijak mi nevadí že je to Margarita"řekl. „Beru tě za slovo" odpověděla jsem.

 

„Chybí ti Edward?" zeptal se po chvíli ticha. „Ano, chybí" . „A chyběl jsem ti předtím já?"



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Choose Right Way - IV. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!