Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Choose Right Way - I.Kapitola

NM


Choose Right Way - I.KapitolaTak vám sem dávám první kapitolu k mé povídce. Berte to prosím s nadhledem, moc zkušeností s psaním povídek nemám. Jinak český název povídky je Zvol si správnou cestu...teda myslim no.

„A proč mě nechceš přeměnit?“ ptám se Asi už po sté. „Bello,prostě nechci,nemíním ti to vysvětlovat,nechci aby si..“ „Byla s tebou navždy?“ vyhrknu ze sebe. „Ne to ne,Já nechci aby si byla upír,teď se ti to možná zdá lákavé“ nedokončil větu.Vím co si myslí,myslí si že kdyby mě opravdu kousl a nechal mě přeměnit,tak bych toho potom litovala.Ale kdo by litoval být s ním navždy?Opravdu navždy..

„Ale já to chci“ umanu si jako vždy. „Ne,nechceš“ snaží se mě přesvědčit.Na to,že sedíme v restauraci a má to být romantický večer jsme pěkně začali. „Ty nemůžeš vědět co chci a co ne“ řeknu a dám si sousto svého řeckého salátu. „A ty snad víš jaké je to být upírem že to tak chceš?“ řekne tím svým tajemným hlasem,který skrývá něco,co by se mi asi nelíbilo. „Nevím,právě proto jím chci být.Abych to zjistila“ odpovím chytře. „Promluvíme si o tom jindy,ano?Nechci si kazit večer“ a usměje se. „Vždyť ty stejně nejíš“ „Nejím,ale aspoň jsem s tebou“ „Ještě něco?“ zeptá se servírka která k nám přikluše a vezme mou prázdnou misku. „Ne,děkujeme“ řeknu zdvořile.Jak servírka odejde,zadívá se mi Edward do očí. „Proč se na mě tak díváš?“ „Jak?“ zeptá se a prohloubí svůj pohled. „No takhle“ „Protože mě strašně fascinuješ“ řekne tiše.Po chvíli zaplatíme a nastoupíme do Volva,které je zaparkované před restaurací.

Jako obvykle si to řítíme ulicemi až k domu Cullenových,kde teď bydlím.Mám rok po střední a ještě jsem si nenašla práci.S dosavadním Edwardovým přístupem ani nebudu muset,protože mi kupuje i ty věci,které nepotřebuju. „Musíš vždycky jezdit tak rychle?“ zeptám se trochu naštvaně. „Baví mě když tě to štve,takže musím“ ušklíbne se a otevře mi hlavní dveře. „Zkus jednou jet pomaleji“ „Ale to by byla nuda“ řekne se smíchem. „Já bych alespoň nebyla tak vystresovaná že se něco stane“ řeknu,a sednu si na postel v jeho pokoji,kterou sem pořídil kvůli mně.Já totiž mám v plánu ještě nějakou dobu vyspávat.

„No,už jsme doma,takže vystresovaná být nemusíš“ řekne tiše a sedne si vedle mě.Nahne se ke mně a jemně mě políbí.Když se odtáhne a láskyplně se mi zadívá do očí,neubráním se své pravidelné otázce. „Řekni mi proč to neuděláš“ „Musíš kazit takovou chvíli?“ „Musím“ řeknu tvrdě.O kousek si poodsedne,a loktama se opře o nohy. „Nechci aby si byla monstrum,tak jako já“ „Ale byla bych s tebou na..“ „Navždy já vím,ale to,že budeš muset snášet lidskou vůni,pít krev,..to tě ani trochu neodrazuje?“ „To že bych tě měla,by mi to vynahrazovalo“ „Takže odrazuje..Bello,nevím proč to tolik chceš,ale já to neudělám,nemůžu ani nechci,myslím že bych ani nedokázal přestat“ zapolemizuje trochu. „Už si to jednou dokázal,a když ne ty,tak můžu požádat někoho jiného“ řeknu mu svůj plán. „Nikdo by to neudělal“ řekne ale v jeho hlase bylo hodně pochybností.Konverzaci ukončí dlouhé mlčení,tak se rozhodnu jít se umýt a spát.Když si sednu na postel,podívám se na Edwarda,který sedí ve „dveřích“ do lesa,a dívá se do dálky. „Dobrou noc“ řekne sice směrem ven,ale patřilo to mě. „Díky“ usměju se,protože přát mu to samé by byl nesmysl.

Ráno se probudím kolem půl desáté,a uslyším jemnou hudbu kterou si Edward pustil slabě,aby mě neprobudil.Sedí v křesle a čte si nějakou knížku,když se na mě podívá,usměje se a poví mi „Dobré ráno,šípková Růženko“ „Dobré“ konstatuju,a jdu do koupelny se trošku upravit.Dám si tepláky a nějaké to tričko,a potom si jdu udělat snídani.Prohrabu se v lednici,která teoreticky patří i spolu s kuchyní celá mě protože nikdo jiný to tady moc nepoužívá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Choose Right Way - I.Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!