Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chci zase žít 7. kapitola - Zapomenutá

herci


Zdravíčko, konečně jsem se donutila k pokračování, ale nemám z toho úplně nejlepší pocit, přesto doufám, že se vám to bude líbit. Tentokrát se dozvíte, co se stalo s Jasperem po probuzení, na konci je to malinko brutální, ale nic tak hroznýho. Tak doufám, že si to alespoň trochu užijete.

Zapomenutá

Byla noc, z dálky se ozývaly hlasy zoufalství a strachu. Všude se valil kouř a požár ozařoval celý les. Vše ovládl chaos, jen jediný mladík ležel bez hnutí na kraji lesa, skoro to vypadalo, že spí.

...

Alice křičela, tak zoufale křičela a on jí nemohl pomoci, mohl jen čekat a doufat, že přeměna brzy skončí. Jenže se rozhodl špatně, vrátil se za Willem do ústavu, jak to jen mohl udělat. Proč ji nechal samotnou v lese. Jasper začal panikařit, nevěděl pro co se rozhodnout, zachránit přítele nebo nebohou dívku, která má bez něj nulovou šanci na přežití. Začala se mu točit hlava, cítil kolem sebe tolik zoufalství, všichni ti, co se snažili utéct z hořícího pekla ústavu a ještě k tomu Alice, ta hrozná muka, která právě teď prožíval spolu s ní. Už nikdy nechtěl něco podobného zažít, ale připadalo mu, že jí tím alespoň malinko uleví. Najednou nevěděl co dělá, země se začala točit a on se nemohl hnout. Chytil si hlavu oběma rukama. Podlomila se mu kolena, když najednou vše utichlo.  Asi na vteřinu zavládlo hrobové ticho a pak se z lesa ozval ten nejstrašnější výkřik úplné bezmoci, zoufalství a bolesti, jaký kdy v životě slyšel. Věděl, že to byla Alice.

...

Jasper se s trhnutím probudil a posadil se. Nemohl si vzpomenout, co se mu právě zdálo, ale věděl, že to bylo něco důležitého, a že to pro něj hodně znamená. Když se po chvíli rozkoukal, uvědomil si, že neví, co tady vlastně dělá. Šaty měl ohořelé a tělo samý šrám. Neměl dobrý pocit z tohoto místa, cítil zoufalství některých lidí, proto se rozhodl, že odejde na nějaké klidnější místo. Vydal se do lesa, i když nevěděl kam.

Šel dlouhé hodiny, dny, ale nikde si nepřipadal jako doma. Cítil však, že ho k sobě vábí neznámá síla. Někdy měl pocit, že už ji má na dosah, jenže v tom mu proklouzla mezi prsty a zdála se být vzdálená tisíce kilometrů daleko. V tu chvíli se Jasper cítil na dně, snažil se ukončit svůj život, ale nebyl toho schopen. Několik týdnů už nic nejedl, snažil se vyhladovět, jeho oči byly temné a kdokoliv by je spatřil, viděl by v nich hlad.

Jasper se právě blížil k jedné malé vesničce a cítil přítomnost lidí. Už se stmívalo a v Jasperovi se probudila hladová šelma. V tu chvíli z něj vyprchala všechna lidskost, stalo se z něj nenasytné zvíře, které potichu vyčkává na bezbrannou kořist.

 

...

 

„Lucy, běž do sklepa a přines tatínkovi pivo a kousek sýra, měl dneska perný den a má hlad.“

„Ano, maminko,“ odpovědělo poslušně malé děvčátko a vydalo se sklepa.

Lucy si vzala lucernu, která stála před dveřmi a zapálila ji. Po tmě se vždycky bála, proto když ucítila pod malou ručkou svého chlupatého přítele, přitáhla si ho blíž k tělu a vypravila se spolu s ním do sklepa. Když scházela po kluzkých kamenných schodech, přidržovala se jednou rukou lepkavé stěny, aby neupadla. Pes jí neustále běhal kolem nohou a zdál se být nervózní. Když Lucy sestoupila z posledního schodu, pes začal vrčet. Lucy zvedla lucernu nad hlavu, ale nic podezřelého neviděla. Protože dostala strach, rozhodla se, že popadne džbán, ukrojí kousek sýra a rychle vyběhne zpátky do světnice. Rychle ukrojila kus sýra a popadla džbán s vychlazeným pivem. Na vrchu byla pěna, tatínek jí určitě dá ochutnat, tak jako vždy. Pak uslyšela slabé zavrčení. Rychle se ohlédla, ale nic neviděla, upustila lucernu a rozběhla se ke schodům, ale než stačila stoupnout na první schod, zmocnily se jí dvě silné ruce. Džbán se roztříštil o podlahu a pes zavyl, pak nastalo ticho.

 

...

 

Jasper byl nakrmený, přesto se cítil prázdný. Jeho oči zářily karmínovou barvou. Připadal si hrozně, jak to té malé holčičce mohl udělat. Byl si jistý, že tohle je jeho trest. Trest za všechny ty mrtvé, které zavraždil během občanské války. Tohle je určitě peklo, peklo na zemi. Nemá pro co žít, nemůže zemřít. Jasper se posadil mezi dva stromy a dlouho přemýšlel. Věděl, že něco se musí změnit. Znovu pocítil tu sílu, která ho k sobě přitahovala a tentokrát se ji rozhodl najít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chci zase žít 7. kapitola - Zapomenutá:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!