Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Chceš válku? Máš ji mít! - 27

Náhrobek


Chceš válku? Máš ji mít! - 27Po dlouuuhatananácké době další kapča. Dneska se dočtete, jak pokračoval taneční souboj mezi Edem a Nickem, kdo vlastně vyhrál? A jaká cena čeká vítěze?

Pohled Bella:

Nalití spolužáci kolem pískali a hulákali jméno svého favorita, že ani nebylo slyšet vlastního slova. Procpala jsem se davem až úplně dopředu, abych mohla lépe pozorovat souboj na život a na smrt. Popravdě, byla jsem vyděšená, co všechno by se mohlo mezi těmi dvěma semlít, a přála jsem si, aby ani jeden z nich nevyhrál. Oba vypadali jako dva supi, kteří se na sebe za okamžik vrhnou a boj skončí, až jeden padne na zem mrtev. Hudba začala hrát a první, kdo se ujal tance, byl Edward. Začal pozvolna, nepokoušel se hned od prvního momentu o předvádění složitých figur a kroků.

Jakmile dokončil svou mini sestavu, mrsknul vyzývavým pohledem po Nickovi a ten okamžitě zareagoval. Nevedl si vůbec špatně, naopak, řekla bych, že byl dokonce o chlup lepší než Edward. Když Nick dotancoval, začalo druhé kolo. Tam Edward trochu přitvrdil, ale Nick se nenechal vyvézt z míry a hravě se s tím vypořádal. Na jednu stranu to byla pěkná podívaná, ale na druhou jsem se obávala konce, který se neúprosně blížil. A k mé nelibosti Edward pomalu ale jistě získával převahu. Nick se vážně snažil, ale před koncem písničky bylo už všem jasné, že vítězem bude Edward. Jakmile písnička skončila, dav spolužáků začal šílet. Potlesk a pískot musel být slyšet až na druhou stranu města.

„Takže lidi, musíme vyhlásit vítěze. Ten, komu se líbil více Edward, ať zatleská teď!“ zařval do mikrofonu Mike. To, co následovalo pak, se nedá ani popsat. Celým domem se ozval takový randál, že snad musely spadnout i tašky ze střechy. Většina přítomných začala řvát, dupat a pískat a snažila se tak dát najevo, že by měl vyhrát ten namyšlený tupec. Jessica vedle mě poskakovala a řvala, jako by měla nějaký záchvat. Po chvilce, co vřava utichla, vyhlásil Mike povel k fandění pro Nicka. Řev to byl také slušný, to jo, ale s tím pro Edwarda se to nedalo srovnávat.

„No, tak to vypadá, že tu máme jasného vítěze,“ promluvil Ben do mikrofonu.

„Takže vítězem se stává… Edwaaard!“ zařval do mikrofonu Mike a řev a pískot začal na novo.

„A teď už jenom zbývá vyhlásit odměnu tady pro vítěze, kterou jsme tady společně s kluky vymysleli.“ Vzal si od Mika zas mikrofon Ben.

„Odměna je taková. Edward vybere jakoukoli jednu slečnu v tomto domě a ta bude nucena sundat si svůj vrchní díl oděvu, neučiní-li tak, bude jí sundán násilím a to i spodek,“ zahlásil ten blb Mike a mě polilo horko.

 

Pohled Edward:

 

Hodlal jsem to Swanový dneska pořádně natřít. Jestli si myslí, že dneska bude královnou večírků, tak to se tedy pořádně plete. S kluky jsme vymysleli, že holky budou chodit nahoře pěkně odhalený, takže se bude na co koukat. Takže hned, jak jsme vlezli do toho na můj vkus moc malého baráku, nasadil jsem svůj lovecký sexy úsměv a vyrazil nalovit pár nových roštěnek. A to se nejlépe dělalo na tanečním parketě. Proto moje první kroky vedly hned na ono místo. Vetřel jsem se hned doprostřed a začal tančit. Ani jsem se nemusel snažit a hned se kolem mě utvořilo kolečko slečen, které měly zájem stát se mými společnicemi na dnešní noc.

„Pff, tohle by Nick zvládl hravě taky." Uslyšel jsem zdálky velice známý hlas. Šlehl jsem pohledem jejím směrem a uviděl skupinku tvořící mí sourozenci, Bella a ten cucák Nick. Pche, ten, že by dokázal to samé co já? Tak na to bych se podíval. Přestal jsem s tančením a vydal se hned za nimi. Jo holky, budete muset chvíli počkat. Tohle zavání něčím povedeným. Celou dobu jsem propaloval Bellu pohledem. Jakmile si toho všimla, napodobila mě.

„Bavíte se dobře?“ zeptal jsem se, ale na odpověď jsem nečekal.

„Líp, než bys ty řekl,“ odpověděla jedovatým tónem naše slečna důležitá. Vypadalo to, že chce ještě něco dodat, ale to by ji nesměla skočit do řeči tak blbka Stanleyová.

„Teda, páni, byl jsi úplně skvělej, jak si tančil. Já jsem nevěděla, že umíš taky tancovat. Byl jsi vážně úžasnej,“ začala na mě špulit pusu a strkat mi ty její balóny pod nos. Bylo to vážně nechutný. Začal jsem ji ignorovat a raději se zaměřil na Bellu. Jel jsem pohledem od jejích hubených, rovných nohou, přes pěkné pevné bříško až k prsům, která byla schována jen v krajkové podprsence. Zřejmě jsem se na tomto místě zastavil o něco déle, než jsem měl, jinak by se Bella neozvala. Nemohl jsem jí přiznat, jak moc se mi její poprsí líbí, takže jsem odpověděl zase něco hnusného. Když už se nadechovala k tomu, aby mi na to něco pěkně od plic odpověděla, přerušila nás Rose, která nás dotáhla na parket. A tady začala všechna sranda.

Jestli si ten hňup Nick myslel, že by mě mohl porazit v tanci, tak to se tedy hodně spletl. Šel jsem na to pomalu. Nedělal jsem žádné složité kreace hned od začátku. Ale pak jsem musel přitvrdit, protože rudoočko se nezdál, ale byl vcelku dobrý. No ale na mě neměl. Když už mě tahle malá hra přestala bavit, zakončil jsem svojí sestavu velkou otočkou a skokem a byl konec. Jak jsem očekával, samozřejmě jsem vyhrál. Ale netušil jsem, co kluci vymysleli za cenu pro vítěze, nehlídal jsem jim myšlenky. Pak se v mikrofonu ozval Mikův hlas.

„Odměna je taková. Edward vybere jakoukoli jednu slečnu v tomto domě a ta bude nucena sundat si svůj vrchní díl oděvu, neučiní-li tak, bude jí sundán násilím a to i spodek,“ oznámil všem Mike. Jako tunový balvan na mě dopadly myšlenky všech slečen tady, které křičely, aby si zrovna vybral je. Ale ty jsem úspěšně ignoroval. Můj pohled směroval jen k jedné jediné dívce. A Jessica to rozhodně nebyla.

Pohled Nick:

 

Abych pravdu řekl, moc se mi na tu dnešní akci k Benovi nechtělo. Přeci jenom, tolik lidí kolem mě nebyla žádná slast. A i když jsem měl lepší sebeovládání než kterýkoli jiný upír, pořád jsem měl trochu strach. Nechtěl jsem ublížit nikomu, natož Belle. To bych si nikdy neodpustil. Ale kvůli Belle jsem souhlasil. Ona se tam těšila a já jí nemohl tu radost zkazit.

Takže jak jsme dorazili pře Benův dům, naposledy jsem se zhluboka nadechl a vstoupil do domu. Nakonec jsem se obával úplně zbytečně. Vůně všech zúčastněných byla překryta pachy cigaret a všemožného alkoholu, takže moje choutky zůstaly v klidu. Určitě bychom si to tu s Bells skvěle užívali, kdyby nebylo té otravné Jessicy. To, jak se mě pořád snažila sbalit, bylo otravné. Ale byla to Bellina kamarádka, a tak jsem ji musel snést.

Po chvíli přišli i Cullenovic upíři, tak jsem se ještě více uklidnil. Kdybych se přece jenom snad neudržel, určitě by byli schopni včas zasáhnout. Musím se přiznat, že díky nim jsem začal lovit zvěř. Do té doby jsem se živil lidskou krví, ale díky nim a také pro Bellino bezpečí jsem přešel na zvěř. Na mých očích to sice ještě není znát, ale dávám tomu měsíc a mé oči budou jako tekuté zlato. Akorát doufám, že to Bell nebude divné.

Když jsme šli všichni tančit, bylo to fajn. Do té doby než se ten maník Edward nezačal předvádět. Někdo by mu měl srazit hřebínek. Rozhodl jsem se, že mu taky ukážu něco ze svého umění. Začal jsem tančit jakoby nic, kousek od něj. Tupoun se toho samozřejmě chytil a začal se hned předvádět, aby dokázal, že on je tady ten nejlepší. Jenže to se ještě nesetkal se mnou. No, a tak se to vyvinulo až v souboj. Bohužel, Edwarda jsem maličko podcenil, na takového blbce tančil vážně skvěle. A ke konci bylo jasné, že určitě prohraju. Nehorázně mě štvalo, že prohraju právě s ním. A ani mi neušel jeho vítězný úšklebek, který na mě udělal, když vyhlásili za vítěze právě jeho.

Zrovna jsem střádal plány na odvetu, když ti dva šašci, Ben a Mike, vyhlásili cenu pro vítěze.

„… a ta bude nucena sundat si svůj vrchní díl oděvu, neučiní-li tak, bude jí sundán násilím a to i spodek,“ oznámil všem Mike. A se mnou to málem seklo. Protože mi bylo jasné, koho si určitě vybere. Kdo mu celou tu dobu tady odolává a dělá z něj blbečka? Kdo ho tu celou dobu všemožně ztrapňuje a dělá mu ze života peklo? Bohužel. Isabella Swanová.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tahle kapitola nestojí absolutně za nic. Tím, že jsem dlouho nepsala, jsem s touhle kapitolou hodně bojovala, ale snad se do toho zase dostanu a s další kapitolou už to bude aspoň ke čtení.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Chceš válku? Máš ji mít! - 27:

 1 2 3   Další »
23. Izza
20.10.2013 [10:29]

Co dalsia kapca?:O prosiim som zvedava jak to vsetko dopadne :(* milujem tuto poviedku <3 je skvela ^^ prosim :3*| *__*

22. Andrea
28.10.2011 [15:00]

AndreaWow... Tak tady to bude ještě husté :D

21. An
06.10.2011 [19:18]

Kapča dobře, vtipně napsaná, jen mi podle těch pohledů nepřišel mezi Nickem a Edwardem žádnej rodíl, jako by to bylo z pohledu té samé osoby.
A jako druhá věc: tři "různé" pohledy na jednu věc byly fakt příliš. I dva by byly naprosto zbytečné, vždyť koho by bavilo číst dvakrát totéž. Klidně mohl být pohled Belly a Edwardovo od té věty co pronesl Mike. Bylo by to zábavné, živé a nemusela bys mít starosti s odlišností povahy Nicka. Emoticon

20. twilight999
24.08.2011 [17:14]

bylo to krasne ale kdyby se to neopakovala tak by to bylo lepsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. ..
01.08.2011 [12:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.08.2011 [1:42]

Nazačátku jsem byla natěšená, co se přihodí a stane dál, ale tím, že to samé se pak opakovalo celé třikrát dokola, tak to se mě až tak nelíbilo.
Ale už se opravdu těším na další dílek. Jsem zvědavá jak se z toho Bella dostane nebo si dobrovolně zdělá vršek. Já osobně bych chtěla pomoc od holek a začala nadávat klukům, že jsou prasata a po nich taky nikdo nechce aby se z ničeho nic dobrovolně odhalili jen tak na požádání i když tady to požádání chcou vynutit i násilím. A schválně bych jím řekla, že jsem se do žádné tomboli nepřihlásila a tak nemůžou po mě chtít abych splnila nějakou jejich odměnu.
No, jsem opravdu zvědavá jak to bude. Snad bude brzo další dílek.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Verulka
31.07.2011 [0:10]

skvělá kapitola Emoticon
Emoticon

16. kikuska
28.07.2011 [18:36]

Prosím, prosím, prosím, čo najskôr pokračovanie. Emoticon Emoticon Emoticon Ja túto poviedku milujem. Emoticon Emoticon Je úplne pecková. Strašne, strašne moc sa teším, až Edward povie nahlas koho si vybral, a ako na to Bella zareaguje. Ja len dúfam, že to bude niekde v súkromí a nie pred všetkými. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Habinka
28.07.2011 [15:17]

rychléééééé dalšííííí :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. teri
28.07.2011 [9:49]

cool
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!