Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cesta časem 7 - Pohledy

dfhfxbhj


Cesta časem 7 - PohledyTak co se stane?

Z MINULÉHO DÍLU:

,,Ne jsem v pořádku. Půjdem?'' zeptá se mě. Přikývnu a usměje se na ni, ale nevěřím ji ani slovo. Bella zaplatí knihy a vydáme se za Alicí k autu. Ta se Belle začne omlouvat, ale ona ji utnu se slovy, že to nic. Nasedne do auta a Alice se na mě podívá a zeptá se mě. Co si s ní provedl? Pokrčím rameny a ona si nasedne a já s ní. Bella celou cestu vypadala zadumaně. Před domem Rose zastavila a vystoupil. Klíčky nechala v zapalování a běžela vyndat všechny tašky. Bella mi podala ty dvě knihy a poprosila mě, abych je dal Carlislovi, že ji není dobře. Přikývl jsem a odešel do domu, Bella vyjela domů.

 

7.kapitola Pohled Edwarda

Bells mi nebrala telefón. Tři dny jsem ji neviděl a k ní domů jsem se neodvážil. Tak si to přiznej, Edwarde. Řekne mi Jasper v mysli. Miluju ji. Já  ji miluju!  Po týdnu mi to dojde. Hlupáku. Debile. Do deseti hodin jsem bloumal ve svých myšlenkách. Dokud nezazvonil telefon.

,,Prosím, kdo volá,'' zeptám se.

,,Ahoj Edwarde, jak se daří? Je doma Alice a Rose?'' zeptá se mě nejhezčí hlas na světě.

,,Zavolám je,'' řeknu a už odběhnu, aby můj anděl nečekal dlouho.

,,Alice, volá Bella!'' zařvu na Alici nepříčetně.
Pak si sednu do křesla a opakuji si v mysli její překrásný hlas. Ach.


,,Ples!'' vykřikne nevěřícně Alice. Počkat. Jaký ples? Krátká odmlka.

,,Okamžitě přijeď k nám a dělej!'' zařve nepříčetně Al a položí  to moji Bells. Zavrčím na ni. Po deseti minutách uslyším přijíždět auto. Po poá minutách smích Jaspera a Belli. Seskočím schody a vbíhám na terasu, když je uvidím na zemi pozvednu jedno obočí. Bellinka mě, ale nenechá ve štychu a pošle mi co se tu stalo a já padám na kolen a směju se a k tomu dodám.

,,Emmette si první upír, který má regma.'' Rose s Esme a Carlislem přiběhnou a podívají se co se tady děje. Bella si stoupne apředstaví se

,,Tak Alice, jedem?'' zeptá se moje princezna.

,, Jasper, já, Emmett a Rose mají Jeep a Bella s Edwardem mají tohohle draka,'' řekne Al a ukáže na Bellino autíčko. Nastoupím a po celou cestu nemluvím. Před centrem Alice vyskočí z auta a utíká k autu.

,,Pospěšte si!'' křikne na nás.

,,Al já kostým mám,'' řekne ji Bella.

,,Jakto?'' zeptá se Alice a kouká na ni jak vyoraná myš.

,,Kdybys mě tenkrát nenaštvala mohla si mi vybrat kostým,'' řekne ji a už to nerozebírají. Rose s Emmettem měli kostým vězňů. Esme a Carlislovi Al vybrala kostýmy pirátů. Ji a Jasperovi vybrala kostým Římských obyvatelů a mě  kostým hraběte drákuly. Alice Bellu pozvala na zítra na vánoce.


Dalšího rána jsem se nemohl dočkat. Všechny dárky byli schované, aby je Emmett nenašel. Když se měli začít rozdávat dárky Carlisl vstal a vzal dárek pro Bells a dal ji ho. Pak už jsem nevnímal, protože jsme se s Emmettem vrhli na dárky. Od Emmetta s Jasprem  jsem dostal kamasutru a já jim na oplátku koupil toto. Esme s Carlislem jsem koupil dovolenou a oni mě dala cédečka mé nejoblíbenější hudby. Alice mi s Rose koupili samé oblečení a já jim, abychom s Jasprem nemuseli jezdit na koupi Porsche. Nejhezčí dárek byl od Bells dala mi náramek.


Po týdnu nastal den D. Maškarní ples. Bylo tam mnoho lidí všechny jsem poznal,ale svou Bells jsem nikde nenašel. Před odpočítáváním jsme si stoupli do kruhu a začali odpočítávat. Když všichni vykřikli ,,Šťastný nový rok!" Někdo si mě otočil a vášnivě políbil. Myslel jsem si, že je to Jessika. Když se však dotyčná odkloní poznám svou Bells. Vypadala úžasně jako královna nebes noční oblohy.


,,Šťastný Nový rok,'' řekne a znovu mě políbím. Emmett se začne smát. Zavrčím a v tom vypukne ohňostroj.



Po našem novoročním polibku jsem ji dal prsten. Políbila mě a řekla , že se za chvíli vrátim. Sedl jsem si k rodině a Alice se na mě usmála. Jenže Alice po chvíli ztuhla a měla vizy pokoušel jsem se napojit na její mysl, ale něž jsem to stihl  udělat. Alice vystřelila z domu a my  za ní. To co jsem viděl byla moje noční můra. Bella se otočila a Alice pohlédla na oblohu. Na obloze vybouchl vzkaz Vrátím se, ale zatím sbohem.

 

Rozeběhnout se za ní nemělo cenu. Tak jsem si šel sednout dovnitř, když všichni odešli tak jsem si sundal sako, ze kterého vypadl úhledně složený papír. Otevřel jsem ho a ztuhl. ,,Panebože!" zařvu na celý dům. Hned je u mě celá rodina. Podám ten dopis Carlislovi a začnu dýchat jak buvol při páření. Carlisl začne číst.

 

Milá rodinko, je mi líto, že vám nemohu vysvětlit z očí do očí proč jsem odjela, ale vysvětlení vám musím dát. Mě vysvětlení má pár bodů, tak poslouchejte všichni Emmette! Doufám , že se nebudete zlobit a že se znovu setkáme.

1. - Znám své rodiče. Jste to vy Esme a Carlisle. Důkaz má EDward v kapse saka.

2. - Když jsem viděla v tátově minulosti Ara naštvala jsem se. Promiň.

3. - Aro věděl, že jsem vaše příbuzná a nic neřekl.

4. - Za to zaplatí.

5. - Běda vám, jestli pojedete do Voltery za mnou.

6.- Promiňte mi to.

7. - Nikdo si to nevyčítejte.

 

Sáhl jsem do kapsy saka a všichni zalapali po dechu. V mé dlani byl přívěsek Esme a Isabelli. Já se zamiloval do jejich dcery! Bože! Oni mě zabijou! Alice zavrtí hlavou z prava do leva. Doufám. že se vrátí. Budu respektovat její přání.

 

Pohled CARLISLE

Bože ona je moje dcera. Moje holčička! Za tohle Aro zaplatí a jestli se ji něco stane tak už nebude nikdo jménem Aro Volturi! To slibuji bohu!

Pohled Esme

Bella. Bellinka. Ona žije! Moje dítě. Naše holčíčka. Měli jsme ji přímo pod nosem a neviděli jsme ji. Dceruško, moje ty žiješ!

Pohled Rose

Já chtěla zabít nevlastní sestru. Dceru mého otce a stvořitele. Bože můj!

Pohled Jaspera

Proto jsem z ní cítil smutek, štěstí, nerozhodnost a lásku. Ona je jejich dcera, proto ty Aliciny vize.

Pohled Alice

Já to věděla, že to bude něco s rodinou. Já to věděla, ale myslela jsem si že je těhotná s Edem. Uf.

Pohled Emmetta

Všichni byli ztuhlí a Esme vypadala jako,kdyby chtěla brečet. Carlisle byl šťastnej, ale i naštvaněj. Že on našel tu knížku s hořčicí. Musím se zeptat. ,,Co se děje?" Všichni po mě šlehnou  pohledem vraha a zařvou na jednou.

,,Emmette!"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Pro nedočkavce:

V dalším díle Bella dojede do Voltery těžte se na vtipy od Emmetta. Nešťastný osud Ara a navíc asi někoho v mé povídce zabiju

Hádejte koho A) Emmetta                 :)

B) Edwarda

C) Alici

D) Esme



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta časem 7 - Pohledy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!