Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cesta časem 1

wp


Cesta časem 1Bella ztratila rodinu. Nezná své rodiče. Najde je někdy? Pozná lásku?

Prolog

Dnes byl den pro mě jako stvořený. Deštivý, chladný den. Pro náš druh nádherný den. Jmenuji se Isabella  Marie Swan. Svoje rodiče neznám. Díky své moci jsem se ztratila v časovém pásmě. Při mém porodu jsem se přenesla do Pravěku. Vím jen to, že můj otec byl upír a matka člověk. Příjmení Swan jsem si nechala zapsat jen kvůli labuti, které nosím na krku. V Pravěku mě uctívali jako jejich bohyni, dala jsem jim totiž oheň. Moje moc se rok co rok, měsíc co měsíc a den co den zvětšovala. teď v roce 2009 mám moc všech upíru na planetě Zemi. Jsem nejmocnější upír. Vyrostla jsem ve zkušenou, mladou, krásnou ženu a upírku. Naučila jsem se všem bojovým trikům a přemetům, učili mě ti nejlepší z nejlepších. Myslím že moji rodiče by na mě byli pyšní. Doufám, že je někdy najdu, že najdu lásku, přátelství a rodinu.

1.kapitola

Právě jsem se přestěhovala do Forks. Deštivé městečko ve státě Washington. Ráj pro upíry. Zítra nastupuji na zdejší střední školu. Doufám, že zde nebudu mít problémy s nějakými upíry. Dokáži si představit jak budou reagovat lidé. Kluci mě budou chtít dostat do postele a holky mi budou závidět. Musím si skočit na lov. Nechci přeci vysát nějakého člověka. Nó, i když za ty jejich odporné myšlenky bych jim zlomila vaz. Musím se udržet v tajnosti. Převléknu se do oblečení co mám na lov a vyrazím.

Když přiběhnu z lovu domů je 3:30 dojdu se vysprchovat a pak se podívám do zrcadla. Učešu a vyfénuju si své dlouhé mahagonové vlasy. Nanesu řasenku a tužku na oči. Vezmu si ze skříňky kontaktní čočky, které nasadím na stříbrné oči. Aro můj přítel z Voltery mě vysvětlil jeho teorii. Prý jsem sála věci, které ještě nikdo neměl. Pche, to tak. Nevím, proč jsou stříbrné, ale jsou hezké. obleču si spodní prádlo a dotknu se tetování na mých lopatkách. Jeden znak je Voltiri a druhý neznám. Škoda. Třeba je mé rodiny. Této mé myšlence se vždy usměji. Vezmu si modré šaty na ramínka, páskové střevíčky, černé legíny, kabelku a na to černé sako. Seběhnu schody a nastoupím do mého milovaného Ferrari.

V 8:00 jsem před školou, kde je až moc lidí. Když přijedu na parkoviště všimnu si stříbrného Volva a stříbrného Jeppu. Vystoupím z auta a nadechnu se. Ucítím všelijaké nasládlé, lákavé vůně, ale taky 5 jiných vůní . Upírských vůní. Jedna vůně je šeřík, další myslím pomeranč se skořicí, růže, malina a nádherná medová vůně smíchaná s jahodami. Mňam. Zvedne se vítr a zatlačí mi do zad, pětice stojící u těch aut se napne. Upíři?! Otočím se a jdu směr příjmací kancelář a už se radši neotáčím.

Vejdu do přetopené malé místnosti, kde za pultem sedí postarší dáma.

„Dobrý den, jsem Isabella Swan. Nová studentka," řeknu té paní a jí se oči vidně zableskne v očích. ,Asi jdeš na popravu Bello,´ řeknu si v mysli. Z mého myšlenkového pochodu mě vytrhne paní za pultem.

„Ale jistě zlatíčko, všichni se na tebe už těší. Tady máš rozvrh a tady se ti podepíší učitelé. Až ti skončí vyučování mě tady navštivíš, abys mi odevzdala ten papír s podpisy. Užij si to," zavolá na mě a já ji odpovím:

„Děkuji." A radši uteču pryč na hodinu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta časem 1:

 1
1. ančí
23.12.2012 [9:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!