Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlisle - Prolog

Polštáře 4


Carlisle - PrologProlog mé nové povídky. Vše je tak, jak má být, nebo snad ne? Carlisle má svou rodinu hezky po kupě a je šťastná, nebo je to jen na oko? Příběh vypráví o Carlisleovi a obecně o všech Cullenových, ale o Carlisleovi obzvláště. Carlisle je zkrátka Carlisle, ale není takový, jak ho znáte, nebo jste ho znali, před lety se stala jedna taková nemilá věc a od té doby se vše změnilo... Jaký je vlastně ve skutečnosti Carlisle a všichni Cullenovi? Co se tehdy vlastně doopravdy stalo? Co skrývá dívka, která se přistěhovala? Je snad pro Cullenovy nějak nebezpečná? Proč mají pocit, jakoby je někdo, od doby, co se objevila, sledoval? Jaké je její tajemství? Proč jim tato dívka připomíná někoho tak blízce známého? Kdo to je a proč přišel? Co se skrývá za nádherným jménem? Perfektním vzhledem? Luxusními předměty? Co skrývá Soledat?

Prolog

V hlavě se mi začala přehrávat včerejší noc. Její rozechvěné tělo v mém náručí.  Její vzdechy, které tlumila do polibků, vášeň a spalující touhu, kterou jsme si dokazovali tisíci prožitky, tisíci polibky, tolika vyznáními lásky. Kolikrát za tu noc jsem jí řekl, že ji miluji? Milionkrát, ne ještě vícekrát!

Charline, tvoje vůně, omamující na tisíce mil daleko. Tvoje přítomnost, která je až nebezpečně svádivá. Tvé vlasy vonící po malinách. Tvé oči, tak hluboké a pronikavé, čtou pravdu, jim nejde lhát.  Tvé polibky, z tvých sladkých a hebkých rtů. Tvé nahé tělo, prohýbající se pod tím mým. Tvá ouška. Tvé doteky, tisíce doteků tvých rukou na mém těle. Ty, celá ty, jako dívka, jako žena.

Charline, čarovné jméno, jak mi učarovalo! Zamiloval jsem se do něj! Nejde se odmilovat, nejde zapomenout, nejde s tím nic udělat. Charline, vrať se mi zpět, jak já tě miluji, jak tě potřebuji, jak tě chci, jen mi v uších zazní tvé jméno a nemůžu udržet svou uzdu fantazie. Nemohu ji ovládat. Zase tě mám nahou před očima, jak po tobě toužím, jsem netoužil nikdy po jiné, vrať se ještě alespoň jednou, jedinkrát.

Co vše bych dal za to, abys tu teď se mnou byla, tvá nepřítomnost mě děsí, co bych dal za to, abys se mnou strávila ještě alespoň jednu, jedinou, tak vášnivou noc, jako byla ta včerejší.

Tisíce polibků až do ranních hodin, tisíce doteků, vzdechů a slůvek lásky, ó, Charline, nevydržím bez tebe ani jeden jediný den. Kdybych měl celý svět vyhubit, jen abych ti dokázal, že chci jen tebe, udělám to, pro tebe vše, pro tebe cokoli. Charline, vrať se mi zpět.

Odcházíš a bereš si s sebou něco mého, mé srdce. To, co k tobě cítím, touhu nás obou, tak velkou, nezkrotnou, neukojitelnou touhu. Tu největší touhu na světě. Bereš si i mé srdce, odvážíš si ho s sebou a už nikdy mi jej nevrátíš. Nikdy mi nevrátíš, co mi teď bereš, nikdy nedostanu zpět, co je moje.

Charline, Charline, Charline. Jak čarovně tvé jméno zní...

Charline, Charline, Charline, Charline, Charline, při znění tvého jména mi naskočí husí kůže, tedy naskočila by, kdybych byl člověk, v mém případě mi naskočí něco jiného.

Charline, Charline, Charline, jak já tě potřebuji. Potřebuji tě jako krev. Jako krev, bez které bych nebyl takový, jaký jsem. Potřebuju tě jako, když člověk potřebuje vzduch. Jako, když člověk potřebuje vodu, ach, jak já tě potřebuji, Charline.

Charline, Charline, Charline...

Jen na malinkou chvilku jsem tě nechal samotnou a už tady nejsi. Jen pět minut nebo možná i méně a už tu nejsi, rozplynula ses jako pára nad hrncem. Zmizela jsi, a ani vzkaz jsi nenechala. Nevrátíš se a to vím moc dobře. Věděl jsem to stejně dobře už včera večer, ale stejně jsem to nechal dojít tak daleko. Nechal jsem touhu po tvém těle, aby mi prostoupila celým tělem, aby mě ovládla.

Neměl jsem to udělat. Až teď, s odstupem, mi dochází, jaká chyba to byla, však nemohu litovat. Nikdo na celém, širém světě by mě nedonutila litovat minulé noci. Byla jeho, jen papírem, tělem, duší, láskou byla moje. Včera a po zbytek jejího lidského života.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!