Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Carlisle - Bonusový díl ♦ Pohled Esmé

Night Volterra


Carlisle - Bonusový díl ♦ Pohled EsméBonusový dílek z pohledu Esmé. Doufám, že se u něj zasmějete taky tolik jako já, když jsem psala některé pasáže. Upozornění pro všechny čtenáře. Esmé je trošilinku na hlavu, jen abyste nebyli překvapení... Snad mi to odpustíte.

P.S.: Děkuji za komentáře k předchozí kapitolce a prosím vás o další.
Vaše Kim ♥

Bonusový dílek

Pohled Esmé

 

Jeli jsme s dětmi ze školy, byla jsem na rodičovském sdružení, nebo něčem podobném. Děti na mě počkaly a vzaly mě domů autem. Doma jsme byli coby dup, ale už z auta jsem cítila, že tady Carlisle někoho má, a že jsou v mé ložnici. Podle parfému jsem poznala, že se jedná o ženu. Coby asi dělala žena s mým manželem u mě v ložnici v mém domě? Otevřela jsem dveře do ložnice. Carlisle ležel na posteli a na něm ležela nějaká ženská.

„Tati?“

„Tati?“

„Carlisle?“ řekla jsem a oni oba dva ztuhli.

„Jste tady brzo,“ řekl jako nějaký puberťák, který byl načapán rodiči, a ne jako 430 let starý upír.

„Carlisle, už jsme tady čtyři hodiny,“ pípla ta holka a Edward se ošil.

„Nemusel bys na to pořád myslet,“ řekl potom a odešel z pokoje.

„To je fakt, jsme tu již dlouho,“ řekl nakonec Carlisle, ale mně už docházela trpělivost.

„Mohl bys mi to vysvětlit?“ otázala jsem se.

„No, kdybych se mohl obléci,“ řekl přidrzle a mně se udělalo špatně. Mohou upíři zvracet? No teoreticky není dokázané nic, takže bych to mohla zkusit, potom bych se možná zapsala do Guinessovy knihy upířích světových rekordů jako první pozvracený upír na světě.

„Tak tohle je moc, Carlisle! Řekl jsi mi, že tady nikdo nebude, že to bude v pohodě, a že jí to řekneš, jsi doopravdy takový idiot, nebo si myslíš, že já jsem taková husa?“

„Ne, nemyslím si ani jedno, jen mě to překvapilo, že jsou tady tak brzy.“ Slyšeli jsme seshora jejich hádku. Potom přišli společně dolů.

„Bello, tohle je má rodina. Moje manželka Esmé, moje adoptivní dcery Rosalie a Alice a mí adoptivní synové Edward, Emmett a Jasper. Rodino, tohle je Bella, ředitelka nemocnice a moje -“

„Nová milenka? Všimli jsme si. Jen nám stále nedochází, co to tady na nás hraješ!“ vybouchla Rosalie.

„No, já bych řekl spíše nová přítelkyně, než milenka, ale i tak se to dá říct. Jen jsem chtěl, abyste to věděli, abych vám nic nemusel tajit,“ řekl Carlisle a pohladil tu holku po hýždi. Já bych jí tu hýždi vyrvala, aby měla jenom jednu půlku a tu druhou bych si schovala do skřínky ztrát a nálezů. Abych to neudělala, pro jistotu jsem vystřelila z domu jako střela.

Vím, co udělám, už mám plán, jak se jí pomstím, ale to bych nejdříve musela někde sehnat rachejtle. Vběhla jsem do obchodu a koupila jsem osm balení rachejtlí, dynamitové koule a zápalky. Když jsem zaplatila, prodavač se na mě díval jako na cvoka. Ne, nejsem cvok, jen se jí pomstím, náně jedné blbé.

Potom jsem z telefonní budky vytočila nemocnici.

„Dobrý den,“ ozvalo se ve sluchátku.

„Dobrý den, je tam Is?“ zeptala jsem se.

„Kdože?“

„No Is, Bella, Isabella!“ řekla jsem se smíchem.

„Bohužel odešla už domů.“

„To je škoda, mohla byste mi dát její adresu?“

„Kdo jste?“

„Jsem její sestra, nikdy jsem tady nebyla a ukradli mi mobil, takže jí nemůžu zavolat. Vím jen, že je ředitelka vaší nemocnice,“ řekla jsem.

„Ovšem, její adresa je Wiliamsburk 18/ 10,“ ozvalo se pochvíli ze sluchátka.

„Děkuji,“ řekla jsem a zavěsila. Tak tohle šlo hladce. Vyrazila jsem směrem k jejímu domu. Bydlela v té lepší čtvrti, kde bydlí samí zbohatlíci. Doma nikdo nebyl. Takže super čas k provedení mého plánu.

Vlezla jsem do toho domu komínem a začala jsem připravovat vše na odpal. Měla jsem takový vztek, že jsem z jejího domu udělala kůlničku na dříví. Okny jsem prohazovala židle, stoly, televizi, všechno, co mi přišlo pod ruku. Všechno to skončilo na zahradě a ještě pro větší srandu jsem do zahrady nachystala dynamitové koule a rachejtle. Potom jsem vytočila Carlisleovo číslo.

„Mám to odpálit hned, nebo až bude uvnitř?“ řekla jsem.

„Co odpálit, koho odpálit?“ Byl vyděšený, chudáček můj. Bambulka moje.

„Bambulko, přeci její dům!“ řekla jsem mu.

„Tys co? To neuděláš!“ vyjekl hrůzou.

„Neboj, bambulko! Budeme spolu žít zas až na věky!“

„Neříkej mi babulko a nic neodpaluj!“

„Tak na to ti sere bílej tesák, bambulko, sbohem!“ zavěsila jsem a zavolala jsem hasiče. Oznámila jsem požár a vzala jsem si k sobě kontra rozbušku, abych to mohla odpálit. Hasiči přijeli a ono nehořelo.

„Kterej vůl, vždyť tady nehoří!“ začal nadávat jeden z nich, a tak jsem zapálila rachejtle a ony začaly vybuchovat nad domem. Za domem začalo hořet a já se bavila pohledem na to, co jsem udělala. Jenom tu kontra rozbušku jsem někde ztratila. No, nic se nedá dělat. Nechala jsem dům domem a běžela jsem domů.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Carlisle - Bonusový díl ♦ Pohled Esmé:

 1
18.10.2013 [17:58]

KimberlyCarlisle je dopsaný, jen mi asi chybí odkazy, najdeš je na mém shrnutí. :)

04.10.2013 [21:23]

esmenellasi sa bude dlho čakať na dalšiu kapku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!