Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Can't stand it - 13. kapitola

klucenka


Jéé... doufám že jste na tuhle povídku nezapomněli, vy, co jste ji četli... a ne, není to sen, je to realita, já fakt vydala novou kapitolu! :D Vypadá to, že Jacob není jediný, kdo v téhle povídce dělá chyby… Nessie, Nessie, co sis myslela?

 

 

„Takže jsi připravená si to vyslechnout?“ zeptal se Seth. Seděli jsme na sedačce v mém domě a moje rodina nám naštěstí poskytla soukromí. No, možná to bylo proto, že jim neseděl pach vlkodlaků.

„Jo.“

„Dobře, tak já prostě začnu. Jacob se pokoušel zjistit, co se stalo, že jsi byla naštvaná, a -,“ začal.

„Co tím, ksakru, myslíš? Ten hajzl mě podvedl!“ vřískala jsem.

„Poslouchej mě! Ne tak docela… ona totiž Debbie a Matt… oni si to všechno vymysleli, aby vás rozeštvali.“

Zírala jsem na něj.

„Nevěřím ti,“ řekla jsem nakonec. Ale přece… dávalo to smysl. Všechno mi vlastně sdělil Cheese a Debbie byla viděna, jak vychází z Mattova pokoje, to mi řekla Michie… bylo to šílené, ale dávalo to smysl.

„Tak víš co? Jedeme do Michiganu se přesvědčit!“ řekl rázně Seth.

 „Ne! Tohle… ne…“ řekla jsem rádoby rázně, ale moje slova se jaksi vytratila do vzduchu. Chvilku jsem se zamyslela. Nebyl to až tak zlý nápad.

Ale pořád jsem tomu nevěřila. Jacob mohl lhát a vymyslet si to, aby mě dostal zpátky. Ostatní mu třeba věřili, ale já… po tom, co všechno mi udělal… prostě jsem nemohla a nechtěla mu uvěřit.

 

Dost dobře jsem nechápala, co se to vlastně děje. Seděla jsem se Sethem v autě, venku byla tma jak v pytli a my byly teprve v polovině hrozně dlouhé cesty z Forks do Michiganu.

Povídali jsme si o všem možném a Seth se mi začínal vážně líbit. Byl to vážně milý kluk, moc jsem se nasmála všemu, co říkal. Všimla jsem si, že po mně pořád po očku pokukuje, a kdykoliv jsme se setkali pohledem, zrůžověl. Nevěděla jsem, co si myslet.

Po další půlhodině jsme se rozhodli, že pojedeme na noc do malého hotýlku u cesty. Seth už byl vážně unavený na řízení a já neměla řidičák.

Vešli jsme tedy dovnitř a Seth zamířil k recepci.

„Prosím dva jednolůžkové pokoje,“ řekl a usmál se na recepční. Ta mu úsměv vrátila a zadala něco do počítače. Já se mezitím rozhlížela po vstupní hale.

„Bohužel, volný máme jen jeden pokoj s manželskou postelí, bude to vadit?“

„No… Nessie?“ otázal se.

„Ach jo. Přežijeme to,“ ušklíbla jsem se na recepční a ta se chápavě pousmála.

Bože, Bože, nelíbí se mi, kam to směřuje…

Vzala jsem si od ní klíče a rezignovaně se podívala na Setha. Seth popadl naše malé tašky a vystoupali jsme po schodech.

„Hele, co kdybys tohle neříkala Jakeovi? Asi by se mu nelíbilo, že budu sdílet postel s jeho holkou,“ zasmál se.

„Nejsem jeho holka,“ odsekla jsem.

„Hmm…“ řekl jen Seth. Neviděla jsem mu do očí, takže jsem nemohla posoudit, co tím myslel.

Vešli jsme do prostorného pokoje s velkou manželskou postelí uprostřed. Seth položil naše zavazadla na zem a oba jsme se chvíli rozkoukávali.

„Je to tu pěkné,“ řekla jsem po chvíli.

„Ne tak, jak ty,“ zazubil se.

„Haha, moc děkuju,“ řekla jsem sarkasticky. Teda – sarkasticky s menší hysterií. Seth mě očima propaloval až moc. Pak si povzdechl a vytratil se do malé koupelničky u pokoje.

Zavrčela jsem a posadila se na postel. Složila jsem hlavu do rukou a chvíli zbědovaně kňučela. Tohle je noční můra. Jednu chvíli jsem pevně rozhodnutá, že na Jacoba a spol. zapomenu, a další chvíli jsem v hotelu a na cestě s klukem, kterého znám několik hodin, je to Jakeův kamarád a podle všeho by nejraději využil tu manželskou postel jiným způsobem než spánkem.

Seth vešel. Všiml si, jak sedím, a hned se ke mně vrhl.

„Je všechno v pořádku?“ zeptal se starostlivě a objal mě kolem ramen.

„Jo… teda ne… teda… Ano, Sethe, já to zvládnu, pusť mě,“ blekotala jsem.

Nepustil mě. Místo toho mě objal ještě pevněj.

„Ty, Ness… myslíš, že Jacob nelže?“ zeptal se.

„Jak to myslíš? Já nevím, to se dozvím, až si s ním promluvím,“ řekla jsem.

„Ale není to zbytečné? Nechceš s ním už být, že ne?“ pokračoval.

„Asi ne. Už mi ubližoval dost, i kdybych mu teď odpustila a vrátila se k němu, znovu by mi něco provedl,“ zazoufala jsem si.

„Podle mě je na čase, abys na něj zapomněla,“ usmál se na mě.

„Jak to můžeš říct? Jste přátelé! Měl bys ho podpořit,“ řekla jsem.

„Hele, já ho znám celý život. Vždycky to byl děvkař, nikdy se nezměnil!“ ohradil se.

„No asi máš pravdu… ale jak na něj mám zapomenout?“

„Něco mě napadá,“ řekl Seth lehce vyzývavým, škádlivým tónem.

„Ehm… a co?“ zeptala jsem se nervózně.

„Víš… prý je tu docela hezký bar. Když je nejhůř, můžeme se sklonit k alkoholismu,“ zasmál se.

Přidala jsem se. Seth byl vážně fajn.

„Tak dobře, ale platíš,“ řekla jsem nesmlouvavě a popadla ho za ruku. Zvedli jsme se z postele a vyrazili dolů.

Vešli jsme do baru a sedli si ke kulatému stolku vzadu. Seth pro nás objednal cuba libre a pak jsme se dali do řeči. Vypravoval mi o sobě, o škole, na kterou chodil, o „vlkodlačích věcech“, prostě všechno, co se mnou Jake nikdy neprobíral. Když jsem do sebe házela asi třetí colu s rumem, napadla mě nejedna myšlenka na to, jaký by byl Seth lepší kluk.

Pořád mě něčím rozesmíval a byl prostě tak spontánní a milý… alkohol na mě začal působit hodně rychle a zvedla jsem ho od stolu, jako že jdeme tančit.

Hrála velmi rychlá písnička s textem ne zrovna slušným.

Začali jsme tančit a Sethovy ruce trochu putovaly po mém těle. Občas jsem ho musela krotit plácnutím, ale pak jsem to vzdala a nechala si to líbit. Jeho doteky mě po chvíli začaly neskutečně lákat a vzrušovat.

Za chvilku jsme oba byli udýchaní, a tak jsme si sedli a objednali si další várku pití. Teď jsme se už chovali bez zábran. Seth mi nestydatě civěl do výstřihu.

Oba jsme rychle vypili pití a vyšplhali zpátky po schodech k našemu pokoji. Celou cestu jsme škobrtali a smáli se.

Seth odemknul dveře a věšli jsme.

Nikdo nerozsvítil, a tak jsme tam spolu stáli po tmě.

Najednou jsem kolem svých boků ucítila jeho obmotané ruce. Hladil mě po nich a jeho obličej se stále přibližoval. Pak se naše rty spojily v polibku. Nejprve jsem nereagovala, ale pak jsme se navzájem dráždivě líbali. Bylo to nevěřitelné. Absolutně jsem nevnímala realitu, jen jsem ho líbala neskutečným způsobem.

On ze mě po chvíli začal sundávat moje šaty. Rozepnul zip na zádech a pomohl mi se z nich vysoukat. Jeho horké ruce už neměly žádnou překážku k mojí kůži a hladil mě po nahém břiše, bokách a zádech. Zasténala jsem trochu a namačkala jsem se k němu ještě víc. Přesunul svoje rty na můj krk a ochutnával moji kůži. Já do něj trochu strčila a společně jsme spadli na postel. Trochu opile jsme se rozesmáli a já si na něj obkročmo sedla. Pak už to šlo jak v nějakém hodně nestydatém filmu.

Trochu jsem se na něm pohupovala, abych ho ještě víc rozdivočela a navnadila. On mi mezitím rozepnul podprsenku a hladil mě na prsou. Já se trochu nadzvihla, abych dosáhla na jeho zip u kalhot, a pomalu jsem je začala rozepínat. Vysoukala jsem ho z jeho uplých džínsů a znovu dosedla obkročmo na něj. Pak jsem si pohrála s jeho tričkem a zbavila se ho. Pusou jsem laskala jeho břišní svaly a on ještě nepustil moje prsa.

Mezi nohama mě doháněla k šílenství jeho vztyčená chlouba.

Trochu uličnicky jsem na něj zamrkala a strčila ruku přímo do jeho trenek. Chvilku jsem si s ním hrála a pak trenky jedním pohybem strhla.

On pode mnou ležel úplně nahý, ale mě stále zavazely moje kalhotky. Pochopil to a pomalinku je ze mě stáhl. Myslela jsem, že už se do toho pustíme naplno, ale on měl patrně jiné plány. Místo toho mě zdvihl, takže jsem rozkročmo seděla téměř na jeho obličeji. Pak mi to začal neskutečným způsobem dělat pusou. Já z něho úplně šílela, byla jsem absolutně bez sebe. Sténala jsem, že to muselo být slyšet až někde v recepci.

Pak jsem z něj slezla a lehla jsem si vedle něho. Oba jsme trochu lapali po dechu. Pak se na mě přetočil a lehl si na mě. Jedním pohybem do mě vnikl a přirážel. Celá postel se otřásala a my jsme byli zaplaveni rozkoší. Netrvalo to dlouho a oba jsme dosáhli svého slastného vrcholu.

Naposledy jsem ho políbila na rty a pak jsem ztratila vědomí. Spadla jsem do hlubokého spánku plného výčitek, smutku a sebepohrdání. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Can't stand it - 13. kapitola:

 1
27.11.2012 [21:40]

dcvstwilightHejky trejky, vážně se mi to nezdá? Emoticon Emoticon Emoticon Asi jsem už musela usnout - ne, že bych se tomu divila. Emoticon Popravdě jsem na tuto povídku časem zapomněla, ale když jsem uviděla v tom šikovným sloupci napravo, že je tu další kapča... tetelím se blahem! Jako SLUNÍČKO!!! Emoticon No, ale... nezasloužili bychom si o něco delší?! Kapču... Emoticon Ne, jenom mi hrabe, neber to vážně... když já mám takovou radost! Emoticon Emoticon Emoticon Vidíš? Skáču dvacet - ne, třicet... ne... padesát metrů vysoko! (Já vím, matika je moje silná stránka... Emoticon )
Ale k tomu ději... Nessie je ale zlobivá holka! Emoticon A Sethík se nám nějak rozohlnil... Emoticon Emoticon Bože, měla bych jít spát... zajímalo by mě, co v tý zubní pastě bylo... že by trochu kápnuto?! Emoticon Musím si přečíst složení, vydrž, hned jsem zpátky, zabere to jenom minutku...
*O hodinu později* (neboť ta písmenka jsou tak prťavý, že to nešlo přečíst)
Ne, je to v pohodě, cmrndnuto tam nebylo... Emoticon Jsem úúúplně v pohodě...
No... hele, asi tě potěším, když ti oznámím, že si musím přečíst i předchozích dvanáct kapitol a vůbec nevím, kdy to budu dělat? :D Emoticon Emoticon Emoticon No, to je jedno, někam to vtěsnám... :) Zkrátka a dobře - jen tak dál! Emoticon Piš, piš, piš! Emoticon Emoticon Držím ti palce! Emoticon
PS: Ne, vážně v tý pastě něco muselo být... Emoticon

27.11.2012 [17:56]

JusseppeTeď si zasadila brouka do hlavy přemýšlím že by to bylo lepší kdyby byla Ness ze Sethem a ne s Jakem... -_- :D. TÝJÓ KONEČNĚ SI NĚCO PŘIDALA :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.11.2012 [17:19]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nessie:)
27.11.2012 [15:25]

Předevčírem jsem tuhle povídku našla a říkala jsem si že je škoda že jsi tak dlouho nepokračovla. A najednou se tady objeví nová kapitola. Je to úžasné, jen tak dál. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. marcela
27.11.2012 [8:48]

Jediné co mě napadlo bylo,že je mi ten název povědomí,takže jsem se začetla a vzpomněla.Tohle asi Ness neměla dělat.Těším se z tvého návratu. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!