Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » C2: noc 6. - bonus


C2: noc 6. - bonusVe Forks je nečekaně krásné, slunečné počasí. Rose si léčí rány a Jazz chatuje se svou novou přítelkyní. Jinde se ale dějí zajímavější věci. Pojďme se na jeden den podívat z úhlu Carlisla a Emmetta. EM je přirozeně Emm. Postavy do gangů jsem volila prostě tak, aby zapadaly do komiksové předlohy a jak se mi líbily, tak se moc nedivte. :D Snad se po malé pauze budete zase bavit.

 

C2: noc 6.

 

CC

Běžný všední den. Zachráníte čtyři životy a jednu spolknutou náušnici. Přijdete domů a uděláte vše, co by normálně měla vaše žena. Uklidíte roztahaný botník, jak se vaši dva andílkové vyhrnuli do školy boty neboty. Narovnáte nábytek zas tak, jak má vypadat podle katalogu. Spěšně kouknete do kuchyně, jestli třeba někdo nepoužil nádobí. No a pak už vás od měkkého gauče, novin a sportovního přenosu dělí jen uklizení dětských pokojů.

Že jsem jako jejich chůva? Že už by se mohli naučit uklízet sami? Samozřejmě! Ale stejně to nikdy neudělají. Dokonce ani Rosie a to je nějaká dámička. Ale když tatínek to přece vždycky nevydrží a dojde uklidit sám, tak co bych se snažila.

To ze mě dělají ty roky bez ženy. Stává se ze mě mamička. Carlisle, kam ses to dostal? Tak začneme tím horším, ať to máme za sebou.

Otevřel jsem dveře do Jasperova pokoje. Přidržel jsem se stěny, aby to se mnou neseklo hned a vrhl jsem se na hromadu vytahaných cedéček. Jeden slaďák za druhým, co to tu proboha hledal? Chystá si muziku na rande?

„All you need is love,“ začal jsem si zpívat hned, jak jsem si ten název přečetl. Ti dva a práce mě zaměstnávají až až. Ale tohle město je tak plné krásných upířích dam. Snad bych si našel chvíli na jednu z nich. Na profesorku Plattovou konkrétně hodně chvilek. Složil jsem Jasperovu modrou sukni a uklidil ji na hromádku ve skříni.

Cože? Opravdu? Ještě jednou: Složil jsem Jasperovu modrou sukni. Jasperovu sukni… sukni… modrou!

Proč má, proboha, tohle v pokoji? O žádném karnevalu v blízké době nevím. Doufám, že si tím chtěl ze mě udělat srandu. Protože jestli je můj jediný syn transvestita, tak…

Za to může Rosalie, má na něj hrozný vliv. Já věděl, že si mám nechat jenom jednoho z nich. Když oni byli tak roztomilí, když jsem je našel v tom rozbořeném sirotčinci. Dokonce, i když vyrostli a umluvili mě, abych je přeměnil, byli ještě tak moc hodní. A teď je z nich tohle. Velká, pro ženy odstrašující, značka: „Má dvojčata!“

Takže Rosalie, bůh stůj při mně, ať zas nenechala otevřené laky na nehty.

Opřel jsem se omámeně o dveře podruhé. Sedačka urovnaná, šminky v šuplících, dokonce i žehlička vytažená ze zásuvky, aby zase nepodpálila stůl. Někdo mi vyměnil moji holčičku? Budu si s nimi muset vážně promluvit.

Ale nejdřív kouknu na curlling a přečtu si všechny dnešní noviny. Spokojeně jsem hodil nohy na stůl a zůstal tak, dokud se nesetmělo. Život je krásný, když mají odpolední vyučování.

Bouchly dveře, jako by se jim už nelíbilo jejich sklo a drasticky žádaly o výměnu. Dětičky se mi vrátily! Proběhl krátký rozhovor ve dveřích, který jsem neměl zájem poslouchat. Pak to bouchlo znova. Takže Rosalie pádí někam ven.

„C. C. ?“ houkl hlásek z předsíně. Takže šel ven Jasper? Dneska už mě nic nepřekvapí.

„Ano, pane Sheffielde?“ vrátil jsem jí, jako pokaždé, když mě volá tímhle jménem. Tak copak po mně zase chce?

„Mohl bys sem, prosím?“

„Princezna potřebuje rozvázat střevíček? Jak bylo ve škole? Kam šel Jasper?“ ptal jsem se cestou k ní.

„Dostaň mě na gauč a pak ti všechno povím.“

„Rosalie!“ vykřikl jsem, když jsem uviděl, v jakém je stavu. Přes roztrhané oblečení bylo jasně vidět, jak špatně jí kosti zapadají do kloubů. Vzal jsem ji do náruče a donesl na pohovku. „Co si dělala? Budu s tím muset škubnou, aby se všechno vrátilo na svoje místo.“

„Jo, já vím,“ špitla a zavřela oči, „Tak rychle.“

Její hubená nožička se celá chvěla, když jsem sevřel kotník. Zabiju toho, kdo to mé holčičce udělal!

„Byla jsem lovit. Jasper si ze mě pořád utahuje, že lovím jen kočky. Tak jsem si našla většího medvěda. Jenže tam nebyl sám. Vrhli se na mě a takhle mě zřídili. Brácha mě našel. Ale má rande, nechtěla jsem ho zdržovat.“

„Medvědi? Rande? Poslední dobou se domem vždy jen proženete. Neděje se něco, Rosalie? Myslím, nemáte nějaké potíže ve školách? Víš, že mi můžeš všechno říct. Nebudu vás trestat, ale jestli je potřeba něco vyřešit, jsem tady.“

Škubl jsem. Sykla a pak ulevou spadla na gauč. „Já vím, tati. Jsi ten nejlepší. Ale nic víc než narovnání těch kostí jsem nepotřebovala.“ Přitáhla se ke mně, vlepila mi pusu na tvář a pomalu se zvedla na nohy. „Půjdu si udělat něco s tím oblečením.“

„Měla bys to ještě nechat v klidu. I když ty kalhoty jsou vážně divné,“ konstatoval jsem při pohledu na její rozkrok, který sliboval klín někde u kolen. Co to má na sobě? Asi jsem vážně zmeškal nějakou párty. To je tak, když se z vás stane zasloužilý otec.

 

Byl jsem rád, když ráno vyšlo silné slunce. Rád za Rose, že se nemusí belhat do školy. Vím, že už jí nic moc není. Ale do upíří nohy jeden nevidí, nemusel jsem to narovnat dobře. Den odpočinku je jistota.

Jasper přišel dost pozdě v noci, prý už po lovu. Teď je zavřený na počítači a hraje WOWko, jako vždycky. Aspoň, že si vzal sluchátka. Poslouchat celý den bum, bum, ratatata, z toho by jeden zešílel.

Všechno v domě bylo v pořádku, tak jsem se rozhodl jít do lesa. Těšil jsem se na trochu slunce. Vážně dokonalé město. Jestli někoho venku potkám, vůbec mu má kůže nepřijde divná. Bude to z největší pravděpodobností taky upír.

Nebyl jsem z domu ani deset minut a ozval se telefon. Tak co se děje? Naléhavá operace? Vyhořely nám pojistky? Nebo si jenom všimli, že jsem odešel.

Na displey bylo neznámé číslo. „Doktor Cullen, prosím.“

„Esme Plattová. Dobrý den, pane Cullene. Doufám, že neruším v práci. Ráda bych s vámi mluvila o vašem synovi.“

Takže opravdu trable ve škole. Oklepal jsem se, abych neřekl tomu sladkému hlásku zas nějakou hloupost, jako minule. „Provedl něco? Mám přijít do školy?“

„Víte,“ odpověděla mi tiše, „jde o naši věc. Bylo by asi vhodné vidět se o samotě.“

„Máme NAŠI věc,“ vyhrkl jsem a až pozdě zjistil, že nahlas.

„Pane bože! Našeho druhu, chápete? O samotě radši ne. Můžete přijít tak v pět hodin do školy? To už tu snad moc lidí nebude.“

„Jistě, budu tam.“  Zavěsila rychleji, než jsem stihl něco dodat. Sakra! To mohlo být rande! Carlisle, už je to s tebou vážně na psychologa.

 

Abych všechno vylepšil, vzal jsem jeden z výborných ročníků vína. Kabinet až na konci chodby. Pečlivě jsem si přečetl cedulku na dveřích. Jméno souhlasilo. Dvakrát zaklepat a pak vzít za kliku.

„Dobrý večer,“ pozdravila mě od knihy. Zvedla se, aby mi podala ruku, když však postřehla lahev, rty se jí zase smrskly v naštvanou přísnost. Bláto jako bláto, ale asi má radši bílé.

„Pane Cullene, po několikáté a naposledy, nehodlám s vámi mít rande.“

„Ale to ne, to já takhle nemyslel. Totiž, jestli Jasper něco provedl, abyste to nebrala tak zle. On je normálně výborný student. To je tím prostředím.“ Snažil jsem se lahev položit na nějaké místo, kde by slečnu profesorku moc nedráždila. Až mě zas něco skvělého napadne, musím udělat přesný opak.

„Dejte to sem,“ vzala mi láhev z rukou. Zdálo se mi to, nebo se na mě usmála? Jenom trochu a zoufale, ale usmála!

Otevřela ji a nalila nám. „Upřímně, pane Cullene, při zápisu mi připadal jako velmi milý chlapec. A jeho předchozí reference, takové našeho druhu, aby jeden pohledal. Ale ve třídě je úplně jiný. Jakoby myšlenkami mimo, pořád jen kouká po třídě. Jistě, je velmi inteligentní, ale to mi při hodinách není moc co k čemu. Navíc si na něj stěžuje tělocvikář, prý se vyhýbá výuce. Má nějaký problém s kontrolováním své síly?“

„Ne. Totiž, Jasper je velice vnímavý. Ve skutečnosti dokáže cítit lidské emoce. A na tělesné výhově si od nich vždycky moc rád odpočine. To mi na něj nesedí.“

„Stejně, jako vám asi nebude sedět, že se začal bavit s místním bouchačem. Emmett McCarty, říká vám to něco? Mladí upíři si tady ve městě vytvořili gangy a často se utkávají. Doslechla jsem se od žáků, že k jedné rvačce došlo i včera večer. Nepřimotal se k ní váš syn?“

Rvačka včera? Ale Jasper měl přece rande. Zato Rosalie vypadala na celou medvědí tlupu. Jestli Jazz něco provedl a dostal mě tím do kabinetu své učitelky, musím mu něco koupit. Ale pokud jde o Rosie, musím zjistit, kdo jí to provedl. Toho pak objednám na klystýr.

„O ničem takovém nevím. Ale s Jasperem určitě promluvím. Nemám zájem o nějaké utržené končetiny.“

„Ani já ne,“ napila se, „nerada bych s něčím takovým byla spojována.“

„To jako učitelka přece nebudete. Jak byste za to mohla.“

„To snad ne. Ale kdybych se měla třeba častěji ukazovat u vás doma, už by se mohlo pár pomluv objevit a to by mé kariéře neudělalo dobře.“

Častěji u mě doma? Udržel jsem se, abych nevyletěl z křesla nadšením. Chtěla mi tím dát něco najevo, nebo mě opět  jenom trápí?

„To je zhruba všechno, co jsem vám chtěla říct k vašemu synovi, pane Cullene. Pak bych taky chtěla vyjádřit své potěšení, že si vaše dcera rozumí s mou Alice. Konečně tu bude mít nějakou přítelkyni.

Proto si myslím, že by bylo vhodné, abychom se seznámili lépe i my. Asi jsem na vás nebyla ze začátku moc milá. Omlouvám se, z profesionálního hlediska si musím od rodičů studentů držet odstup. To jistě jako lékař chápete. Ale jako upírka považuji za adekvátní seznámit se s novými členy našeho druhu.“

„Takže se uvidíme?“ vykoktal jsem překvapeně, zatímco ona už se zvedala mě vyprovodit.

„Mohli bychom s dětmi někdy zajít na společnou večeři, co říkáte?“

„A to už bude rande?“ zaculil jsem se.

Svraštila rty a vrátila mi otevřenou lahev. „Na shledanou, pane Cullene.“

Já se v ženách vážně nevyznám.


EM

 

 

Rozvalil jsem se na gauči. Takovej malej skrček a vždycky mě setře, že bych mu nejradši jednu vrazil. Ale to mi nějak nejde. Co to je? To se mi zdá tak roztomilej, že mu nejsem schopnej ublížit? Vyřídil jsem celej gang i s dvěma vlkodlakama a teď mě dostává jeden nováček. Vážně mi z toho nebylo dobře.

„Jsi v pohodě, brácho?“ dloubl do mě Edward a konečně si sundal ty příšerně velký sluneční brejle.

„Nejsem tvůj brácha, šašku. Nemohl by ses aspoň tady oblíct normálně?“

„Vadí ti něco na tom, že jsem oblíbený i bez věčnýho tlučení do každýho, koho potkám?“

„Dřív jsi to taky dělal, tak se teď nade mě nepovyšuj. Vůbec, z těch věčnejch kožichů už nevíš, kdo je tvůj druh. Kdy hodláš jít lovit, co?“

„Na to mám sví lidi.“

„Edwarde, to je nechutný. Fakt si necháváš zvířata chytat?“

„Proč ne? Ty bys to dělal taky.“

„Si piš, kámo,“ dloubnul jsem do něj. Začali jsme se rvát, jako už tolikrát. Žádná blbá móda ho nezmění, je to můj jedinej opravdovej brácha.

„Slyšel jsem, že k nám chceš přivíst toho prcka Cullena. Má nějaký talent nebo proč?“

„Ahoj, Alecu, taky tě rád vidím,“ zašklebil jsem se na dalšího parťáka. „Kde jsou Felix s Demetrim?“

„Někde se zas oždibujou, znáš je.“

„Fůj!“ zavyli jsme sborově a zaklepali hlavama. Lásce se nedá bránit, nic proti tomu. Ale že by to museli být zrovna mí kamarádi z gangu, to jsem si nepřál.

Alec si sundal kapucu, proklepal před sklem černý vlasy, aby vypadaly trochu víc drsňácky a dřepl si k nám. Mluví o Cullenovi jako o prckovi a sám by ještě měl chodit na základku. Ale zdání klame, tenhle kluk je pro můj gang výhra.

„Vlastně jo, talent by mít měl. Chci ho sem dotáhnout, abychom ho zkusili. Ale vyřešíme to, až přijdou ty dva. Skočím si ještě pro něco k jídlu, jo?“

 

Hned jsem poznal, kdo to kňičí od silnice.

Vyběhl jsem z lesa a vrhnul se na ty parchanty z Jamesova klanu. To jsem tomu dal, hned vytroubit, že beru Cullena k sobě. Pěkně ho zřídili. Zase prskal, ale já mu fakt chtěl jenom pomoct. Chtěl jsem ho vzít k nám a něco udělat s těma zlomeninama. Ten malej vůl mě ale prostě nemá rád. Asi jsem si to podělal. Když to jsem ještě nevěděl, že chci, aby se k nám přidal.

Vlastně aby se spíš přidal ke mně. Všechny kluky z mí party jsem nejdřív pořádně vydusil. Taky mi to pořád vyčítají. Ale to mi nikdy nevadilo. Tak proč mě to u tohohle skřeta trápí? Vždyť je to taková nicka.

„Blbej blonďák!“ kopl jsem do lampy, až se prohnula.

„Blbej, ale pěknej,“ zatlemil se za mnou Demetri. Felix mě chytil kolem ramen, až jsem se otřásl.

„Na blonďáky mám slabost. Ale tomu žárlivci to neříkej.“

„Jste nechutný. Pojďte dovnitř,“ zavrčel jsem na ně. Lezli mi tím krkem. O to víc, že jsem si připadal tak divně. Taky mám blondýny rád. Ale normálně holky!

„Demetri, poznal bys, kdyby byl někdo teplej?“ zeptal jsem se ani nevím proč, když jsme stáli trochu bokem.

„Pochybuješ o sobě, zlato?“ zamrkal.

„Nikdy!“ otřásla mnou ta představa. „Jde mi o toho Cullena. Je dost zženštilej. Nerad bych tu dalšího.“

„Ještě jsem neměl tu čest s ním promluvit. Ale přiveď ho a uvidíme. S trochou štěstí…“

Myslím, že mě nikdy nic neděsilo víc.

 

 

Předchozí < > další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek C2: noc 6. - bonus:

 1 2   Další »
28.08.2011 [17:42]

SaDiabloTak tuhle kapitolu jsem hltala slovo od slova, vždycky to v sobě má určitý zvláštní náboj, ale bylo to trošku jiné, asi z pohledů vyprávějících.
Dee, ty jsi z Carlislea udělala takového dementa, pardon, ale já z něj vyrostu. Emoticon Až se dozví, co jeho dětičky vyvádějí, neměl by se divit a nad svou výchovou se trošku zamyslet. Kapitola sama pro sebe. A ty jeho komentáře u toho uklízení! Emoticon
Prvně jsem nechápala v perexu to EM, ale v druhé polovině dne mi to došlo, haha, dobrý nápad. U Emmetta jsem zvědavá, kdy začne víc myslet na to, že je gay, i když už teď toho má určitě plnou hlavu (a to u mě vyvolalo určité asociace na Kurta a Blaina z Glee Emoticon).
Takže se těším na další den nebo noc, nebo co si to na nás připravíš, hlavně domluv tomu puberťákovi Carlisleovi, zdá se, že zakrněl příliš mladý. Emoticon Emoticon

27.08.2011 [15:23]

PitrskaOch, a ešte by som chcela dodať, že nechápem, prečo sa tvojej poviedke nevenuje väčšia pozornosť. Očakávala by som, že tu budú desiatky komentárov. Ale neboj, máš verné čitateľky a tie sa ťa budú držať zubami-nechtami, takže o pekné slová rozhodne nebudeš mať núdzu Emoticon A ešte som chcela dodať, že Demetrim a Felixom si to zabila Emoticon

27.08.2011 [15:20]

PitrskaJa ani netuším ako začať Emoticon Na túto poviedku som totiž narazila len dnes ráno a hneď som ju celú prečítala. Je to naozaj niečo iné, i keď si sa inšpirovala tým K2, čo, mimochodom, nepoznám, takže mi to nevadí. Je to vtipne popísané, charaktery trochu zvláštne, ale zábavné. Myslím si, že máš naozaj úžasný humor, takže nedočkavo očakávam ďalšiu kapitolu.
P.S.: Je naozaj nezvyk, čítať o tom, ako Emmettovi múti hlavu nejaký blondiak Emoticon
Takže ti tlieskam a dúfam, že čoskoro môžeme očakávať pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

10. LuSsy
26.08.2011 [21:12]

LuSsyTleskám... Emoticon Emoticon Emoticon
Tohle bylo opravdu dokonalé. Esmé, jak Carlisla schladila. Emoticon
Emmett gay. Emoticon Jsem zvědavá, jak se to vyvrbí, až zjistí, že Jazz je vlastné Rosie. Emoticon

26.08.2011 [17:15]

rezuleTak jelikož jak vidím, u této kapitoly se nikdo moc komentářema napředal, daruju ti více slov. Jsem to ale hodná, že? Emoticon Emoticon Emoticon
Tato kapitola byla pro změnu ze všech, co zatím vyšly, ta nejvtipnější. Carlisle byl úžasnej. Ta sukně neměla naprosté chybičky. Odivuju tvůj smysl pro humor, který dokážeš tak šikovně čtivě přepsat i do povídky. V každé kapitole je něco vtipného, co mi vykouzlý poťouchlý úsměv po celou dobu, než se dočtu až ke konci.
Carlisle je poměrně natvrdlý, nemyslíš? Naskytlo se mu přímo před nosem řešení všech jeho otázek typu "Co se to s těma mýma dětma dějě?" a on to takhle zahodí. Trouba, byl tak zahleděněj do Esmé, že mu to ani trošilinku nedošlo. Bože. Emoticon
A ten gang na konci... Jáj. Emoticon Emoticon Přiteplenej Felix s Demetrim neměli naprosto ale naprosto chybu! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jen doufám, že Emmett se pak nějak s opravdovou Rose dají dohromady, to by pak teprve bylo něco. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [20:16]

DeedeeMoc děkuju za vytleskané komentáře:D. Další díl bude chtít trochu přemýšlení (už zas si nepamatuju, jak to v tom komiksu bylo dál). Držte mi palce a snad bude brzy Emoticon Emoticon

7. Hejly
25.08.2011 [19:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [12:25]

Franzy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [11:37]

MaiQa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2011 [22:41]

SimiikTak proto ses mě ptala na Demetriho a Felixe, už chápu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon POhled Carlislea byl skvělej, tatínek v domácnosti, to je hotl klasa! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Esmé ho dobře drtí a on je chudáček, jak jehňátko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emmett už je v háji a Edward mi tu leze krkem. Těším se na další díleček. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!