Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budu o tebe bojovat 5. kapitola


Bella s Renesme přijíždí konečně zpátky do Forks. Cullenovi tu však už nejsou. Její zmizení způsobilo takový rozruch, že raději odjeli. Belle se podaří najít Carlisle. Edward však s nimi není a jak se zdá, dostal se do problémů.

5. kapitola

 

Ve Forks nás čekalo nepříjemné překvapení. Dům Cullenů zel prázdnotou. Díky Renesminu daru sem zjistila proč.

Mé zmizení vzbudilo velký poprask. Edward se tu vůbec neukázal a Cullenovi raději brzy odjeli. Prohledávala jsem dům. Hledala alespoň malou stopu. Nikde však ani náznak.

Nakonec jsem to vzdala. Vyšla před dům a vložila hlavu do dlaní. Nevěděla jsem co dál, kde je hledat.

Náhle jsem si všimla několika obálek. S poslední nadějí jsem v nich začala listovat. Jedna z nich byla výpis telefonu, který patřil Carlislovi.

Poslední čísla byla mezistátní. Vybrala jsem to, které se nejvíce opakovalo a vytočila jej.

"Nemocnice svatého Marka." ozvalo se.

"Dobrý den, mohla bych hovořit s doktorem Carlislem Cullenem?"

"Bohužel právě nemá službu. Mám něco vyřídit?"

"Ne děkuji." zaklapla jsem mobil, Ještě v běhu jsem popadla Renesme do náručí a šťastně políbila.

"Jedeme do Kanady. Našla jsem dědu Carlisle."

Rychle jsem se ještě stavila k Charliemu a napsal mu vzkaz, že jsem v pořádku. Pak už jsme zamířily opět k letišti.

 

Díky událostem za posledních pár měsíců mě létání už vůbec nevzrušovalo. Sledovala jsem jen Renesme. Spokojeně spala. Bylo neuvěřitelné, jak rychle rostla. Vždy když jsem jí kupovala oblečení, brala jsem rovnou i další velikost.

Z letiště jsme zamířily přímo do nemocnice. Byla jsem bez nich tak dlouho a už jsem nechtěla ztratit ani minutu. Renesme se neuvěřitelně těšila na všechny Culleny. Nesčetněkrát je viděla v mých myšlenkách a už se nemohla dočkat, až je uvidí skutečné.

Nebe bylo zatažené a tak jsme nakráčely přímo do haly. Renesme vesele poskakovala vedle mě a vše si zvědavě prohlížela.

"Kde prosím najdu doktora Cullena?" zeptala jsem se mladé sestřičky za přepážkou.

Zvědavě si mě prohlížela. "V jaké záležitosti?"

Renesme se zahihňala a ukázala mi její myšlenky. Carlisle se jí líbil a ve mně viděla konkurenci. Mé upíří kráse mohla jen stěží konkurovat. Začaly mi cukat koutky.

"V soukromé." Taková odpověď se jí evidentně nelíbila. Už s menším nadšením nás nasměrovala do jeho kanceláře. Cítila jsem v zádech zvědavé pohledy, dokud se za námi nezavřely dveře Carlislovi kanceláře.

Byl z ní cítit jeho vkus. Střídmá, praktická a se všudypřítomnou obsáhlou knihovnou. Renesme se k ní nadšeně vrhla. Všechny se týkaly medicíny, hledala tedy alespoň nějakou s hezkými obrázky.

Náhle se otevřely dveře a v nich Carlisle.

První co uviděl, byla Renesme. Stála na židli a prohlížela si jednu knihu za druhou.

Zůstal na ni v šoku zírat. Dokonce zapomněl i dýchat. Ani se mu nedivým. Renesme měla dlouhé bronzové vlasy po pás a Edwardovy rysy v obličeji.

Renesme si všimla pohybu u dveří a otočila se.

"Děda Carlisle!" zavýskla a vrhla se k němu.

Reflexivné ji chytil. Stále na ni nevěřícně koukal, aniž by řekl jediné slovo. Ještě nikdy jsem ho neviděla tak vyvedeného z míry. Ten pohled byl tak nezvyklý, že jsem se už neudržela a začala se smát jeho výrazu. Teprve pak si mě všimnul.

"Bello." vydechl a už mě drtil v náručí. Já mu stisk šťastně opětovala. Byla jsem ráda, že nemohu plakat, jinak by měl už celý plášť smáčený.

"Všichni jsme se o tebe hrozně báli."

"Moc mě to mrzí, ale nevěděla jsem co dělat."

Bylo na něm vidět, že má stovky otázek, ale tady na ně nebylo vhodné místo. Na chvíli se zamyslel. Pak mě vzal za ruku a vydal se ke dveřím. Renesme nesl v náručí.

Prošly jsme opět kolem mladé sestřičky za přepážkou. Když nás zahlídla, málem se začala dusit. Carlisle se na ni jen usmál a požádal, ať mu zruší celý odpolední program.

Probodla mě zuřivým pohledem. Renesme mi ani nemusela ukazovat její myšlenky. Bylo mi jasné, že jsme tu zadělali na pořádný rozruch.

Nasedli jsme do auta a po chvilce ticha jsem se konečně odhodlala zeptat.

"Carlisle. Edward..." Nevěděla jsem jak dál pokračovat. On to ale pochopil.

"Není s námi." Vypadal, že neví jak mi to říct. Stačilo mi, že na to myslel. Renesme mi to ukázala.

Po mém útěku se Edward nevrátil. Všude mě hledal. Kromě občasných Aliciných vizí a jeho telefonátů o něm nic nevěděli.

Dvěma dny však měla Alice vizi. Edward byl v nebezpečí. Alice, Jasper a Emmett se za ním okamžitě vydali.

Kdyby mi srdce ještě bilo, hrůzou by se určitě zastavilo.

Musela jsem za ním. Podívala jsem se smutně na Renesme. Viděla to. Vrhla se mi do náručí a po tváři ji sklouzla slza.

Carlisle nás zmateně pozoroval. To už jsme ale stavěli před domem. Esme zmateně vyběhla před dům a dívala, jak všichni tři vystupujeme. V příštím okamžiku mě již drtila v náručí. Jejím tělem otřásaly vzlyky bez slz. Náhle ji něco začalo tahat za rukáv. Zmateně se podívala na Renesme, která se na ni vesele zubila.

"Dovol, abych ti představila Renesme."

Esme se k ní sklonila a jemně se jí dotýkala, jako by byla ze skla.

"Mohla bych ji u vás zatím nechat?" Oba se na mě podívali zděšeně, jako bych chtěla znovu beze stopy zmizet.

"Pojedu za Alicí, Jasperem a Emmettem."

"Jak ..."

"Renesme vám to potom vysvětlí." nenechala jsem ho domluvit.

"Samozřejmě." ozvala se Esme. "Dávej na sebe pozor. Nezvládla bych tě znovu ztratit."

 

O pár minut později jsem se už řítil a na Jasperově motorce. Byla to nejrychlejší, co v garáži bylo. Nemusela jsem se alespoň omezovat jen na cesty.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budu o tebe bojovat 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!