Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 7.

twilightdream


Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 7.A je tady další dílek... Nevím, jestli se vám tenhle bude líbit, podle mě není moc záživný, ale aspoň něco. :D Tak si to užijte, piště komentíky a doufám, že se vám BNM líbí;)

Život jiných za ten tvůj!

 

„Já tam musím, Jacobe!“ kopu kolem sebe, když mě drží v pevném objetí.

„Nessie… Uklidni se.“ Zašeptá mi do vlasů.

„Já tam musím…“ vzlykám z posledních sil. Přes slzy skoro nevidím, kde jsem vůbec vyskočila z auta.

„Bella by to nechtěla… Oni to zvládnou… Teď jsi důležitá ty.“

„Jak to můžeš říct?!… Myslíš, že jsem důležitější než moje rodina?!“ zaútočím na něj přímo.

„Jestli se mě ptáš na to, zda bych byl schopný je obětovat, abys ty žila, pak ano… Vyměnil bych život každého za ten tvůj.“ Přikývne vážně a já musím zalapat po dechu.

„Chceš říct… Chceš říct, že bys klidně nechal zemřít mojí rodinu… Znamenají pro mě všechno a ty bys je klidně nechal umřít?!“ vyhrknu.

„Pro mě jsi všechno ty… Copak to nedokážeš pochopit?! Jsi celý můj život Nessie. Miluju tě!“ přinutí mě podívat se mu do očí.

„Ale…“ začnu namítat.

„Neexistuje ale… Oni to zvládnou, a pokud ne, tak by mi dali všichni za pravdu. Každý z nich by dal všechno, co má za to, abys nemusela odejít do Volltery. Nevíš, co tě tam čeká!“ zamračí se.

„Tak mi to řekni! Nejsem malá holka, já to unesu!“ rozkřiknu se.

„Nastup do auta, tohle řešit nebudeme.“ Ukáže rukou na zaparkovaný sporťák.

„Ne! My to řešit budeme, protože jestli mě odtud chceš dostat, tak mi okamžitě řekneš, proč se všichni tak vyděsili, když se Aro zmínil o tom, proč si pro mě přišel!!“

„To ti neřeknu.“ Zavrtí nasupeně hlavou a otočí se k odchodu.

„Možná měl Aro pravdu, když říkal, že jsi jen pes, co nemá city!“ vyhrknu ostře a je mi jasné, že ho raním, ale já jiné východisko nevidím. Jek se prudce zastaví a otočí se s plamenem v očích.

„Nemám city?!… Tak já ti něco řeknu! Kdybych neměl city, tak se vykašlu na ty tvoje a nebudu se tě ptát, jestli se se mnou milovat budeš nebo ne! Prostě bych si tě vzal, bez ptaní bez výčitek! A přesně to s tebou chce udělat Aro. Víš, co je myšleno tou nevinností… Přemýšlej… Podle toho proroctví totiž budeš ochraňovat toho, kdo tě připraví o tvojí čistotu. A podle všeho chce i to, abys otěhotněla a už kvůli tomu dítěti je neopustila! Chápeš?! Kdybych byl pes, jak ty říkáš, tak pro prospěch svůj i celé smečky bych tě jednoduše využil!“ zavrčí. Je to jako rána palicí… Tak o tohle všem jde!

„To jsem nevěděla…“ zašeptám a Jek se uklidní, dokonce se přestane třást.

„Já vím.“ Obejme mě a přitiskne k sobě.

„Nebylo by lepší, kdybych… kdybychom… No však víš.“ Zčervenám a Jacob se lehce pousměje.

„Kdyby ses se mnou milovala… To asi ne… Já nechci, abys to dělala jenom proto, že musíš.“ Pohladí mě po vlasech. Mlčím… Neřeknu k tomu nic… Nechám se odvést do auta a potom zavřu oči… Tohle byl hodně náročný den.

 

 

Probudím se v posteli, kterou vůbec neznám a v pokoji, který mi není ani trochu povědomí.

„Kde jsme?“ zeptám se Jeka, který sedí v proutěném křesle.

„V hotelu daleko od Forks… Tady nás hledat nebudou.“ Promluví vážně.

„Aha… Už se ozvali?“ optám se.

„Volala Alice… Prý jsou v pořádku a mám na tebe dát pozor, jinak mi utrhne hlavu. Bella a Edward jsou prý na cestě do Volltery, chtějí to vyřešit s Marcusem, prý je rozumnější než Aro.“ Vysvětlí.

„Proč jsi mě nevzbudil?“

„Přece tě nebudu budit, když tak krásně spíš.“ Pousměje se.

„Hm… Já si půjdu dát sprchu, jestli to nevadí.“ Zvednu se a trochu zavrávorám, jak se mi zatočí hlava. Jek je v tu ránu u mě a zase mě vrátí do postele.

„Když pominu, že jsi nejedla už nějakou dobu a o krvi nemluvím, tak jsi strašně vyčerpaná jak fyzicky tak psychicky.“

„Jo… Ještě bych se prospala… Chviličku.“ Zašeptám zastřeně, protože oči se mi začnou klížit samy.

„Jen spi.“ Uslyším.

„Jeku… Co kdybych to nechtěla udělat proto, že musím?…“ Zamumlám napůl ze spánku. Odpověď už neuslyším, pokud nějaká byla, protože usnu.

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 7.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!