Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 4.

ccccc


Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 4.Kapitola nese název Schválně zatajené robouřené živly.Alice pomocí jich nasměruje Nessie tím správným směrem, i když Nessie tím nadšená nebude...Ale... Třeba to nebude tak zlé... To ovšem až v další kapitolce, na kterou se určitě těšte:)

Schválně zatajené rozbouřené živly!

 

Od té doby, co jsem si na louce promluvila se Sethem, se u nás nikdo z La Pusch neukázal. Moje rodina kolem mě chodila po špičkách, Alice se sem tam pobaveně zašklebila, což podle mě znamenalo víc, než jen dobrou náladu a Emett mi po všech možných čertech nastrkával malé dřevěné či keramické pejsky. Pokaždé letěly ze dveří stejně jako rozesmátý Emett.

„Takže x a y… Ne… K čertu!“ zakleji a hodím knihu do kouta.

„Co ti ta ubohá učebnice udělala?“ ozve se zvonivý hlásek.

„Neměla bys být s Jesperem na lovu?“ zeptám se toho všudypřítomného skřeta zákeřné. Ten jejich lov totiž znám.

„Neměla bys být v La Pusch?“ vrátí mi to i s úroky.

„Ne!“ odseknu a začnu přepínat kanály v televizi.

„Myslím, že by Jacob tvou podporu přivítal… Billymu se udělalo zle. Prý je to vážné.“ Řekne s vážným pohledem.

„Cože?!“ vyhrknu.

„Myslela jsem, že to víš.“ Pokrčí rameny.

„Hodíš mě k hranicím?“ podívám se na ní prosebně a ona hned sáhne po klíčích k autu.

Cestou mlčím jako zařezaná a neposedně se vrtím. U hranic vyskočím z auta a rychle se rozběhnu lesem. Začne pršet, takže než doběhnu k domku Blackových, jsem mokrá do poslední nitky a promrzlá na kost, ale to je mi jedno. Svítí se v kuchyni a tak se ani nezdržuji klepáním a vletím do malého domku jako velká voda. Uvnitř je přesně pět lidí. Sam, Seth, Quil, Jacob a Billy. Musí na mě být úchvatný pohled! Rukama se opírám o kolena a splašeně lapu po dechu. Všichni na mě koukají jako na zjevení a ani se jim nedivím. Vletím sem skoro v jedenáct večer, celá mokrá a udýchaná.

„Nessie…“ první se vzpamatuje Sam.

„Já… Přišla jsem se podívat na Billyho… Ale… Ty nevypadáš, jako bys měl každou chvílí umřít.“ Uvědomím si zmateně při pohledu na sice trochu šokovaného, ale jinak úplně zdravého Billyho.

„Co to povídáš?“ zeptá se mě Billy vyjeveně.

„Vlastně nic… Já se omlouvám, že jsem vás vyrušila… Asi jsem špatně rozumněla.“ Usměji se trochu nervózně.

„No tak já zase půjdu.“ Začnu couvat.

„V tomhle?“ ukáže Seth k oknům. Mrknu tím směrem a musím mu dát za pravdu. Venku se do deště spustily blesky a pořádná vichřice.

„To zvládnu.“ Mávnu rukou. V tu chvíli zazvoní telefon a Billy ho zvedne.

„Ano… Ano je tu Alice… No přijde mi trochu zmatená… Jistě.“ Mluví do sluchátka a po ještě pár slovech dá telefon na mikrofon, takže slyším i já.

„Nessie?“

„Můžeš mi to nějak vysvětlit?“ zavrčím.

„Promiň, asi jsem měla špatné informace… A vědět, že se spustí taková bouřka, tak bych tě nenechala jít… Vždyť bys tam musela být celou noc a dopoledne, než ten déšť povolí.“ Zasměje se ta potvora.

„Tys to naplánovala.“ Vyhrknu šokovaně.

„Krásnou noc Nessie.“ Zachichotá se a zavěsí. Celá se roztřesu a není to jen vzteky. V kamenném domku je chladno i tak, natož když jsem celá promáčená a ještě se netopí.

„Jsi úplně promrzlá.“ Konstatuje Jek a přijde ke mně, aby mě objal. Až moc zbrkle před ním uhnu, takže se narazím na roh malého stolku a syknu při tom bolestí. Jacob bolestně přimhouří oči, otočí se a slyším, jak za sebou zavře dveře svého pokoje.

„No my půjdeme.“ Zvedne se Sam a těm dvěma dá najevo, ať se taky zvedají. Billy na mě mrkne a sahá po bundě.

„A ty se chystáš kam?“ zastoupím Billymu cestu.

„Dnes spím u Sama… Nejde nám topení a já už nejsem zase tak mladý, abych mohl riskovat zápal plic.“vysvětlí.

„Ale já tu nemůžu být sama.“ Namítnu skoro hystericky.

„Je tady Jacob.“ Usměje se Billy, objede mě s vozíčkem a Seth za ním zavře dveře. Bezradně se rozhlédnu po místnosti. No skvěle! Tak tohle ti nezapomenu Alice!… Ale Alici můžu řešit později. Teď si musím dát hlavně horkou sprchu, sundat to mokré oblečení a zahřát se. Jenže je mi trapné hrabat se v cizím domě. Chtě nechtě tedy dojdu ke dveřím Jekova pokoje a jemně na ně zaklepu. Jek otevře až po hodné době.

„Od kdy klepeš?“ zeptá se mě. Jenom se kousnu do rtu a musím přiznat, že se chovám jako idiot.

„Tak co potřebuješ?“ vyzvídá, když vidí, že ze mě nic nevypadne.

„Nějaké oblečení, horkou sprchu a… Topení.“

„Jdi do koupelny… Já ti zatím najdu nějaké šaty.“ Řekne. Zajedu tedy do protějších dveří a za chvíli už se nechám hýčkat horkou vodou. Po pár minutách se zabalím do ručníku a přecupitám do Jekova pokoje.

„Zbláznila ses?… Chceš se nachladit?“ Seřve mě hned mezi dveřmi a začne mi třít zmrzlé paže. Rozváže uzel na ručníku, ten ze mě sklouzne a on mě okamžitě přikryje košilí, kterou třímá v ruce. Jedná po hmatu, na moje nahé tělo se nepodívá ani jednou.

„Je tu zima.“ Zacvakám zuby.

„Mazej do postele, já ti uvařím čaj.“ Postrčí mě do velké postele, kterou si vzhledem ke svým rozměrům musel pořídit. Zachumlám se do peřin až po nos a zavřu oči… Nevím jak, ale po chvíli mě přemůže únava a já se ponořím do říše snů. A že ty sny stojí za to!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 4.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!