Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 11.

Anna


Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 11.A je tady další dílek, kdy si Renesmee konečně uvědomí, že nemusí jen slepě poslouchat... Rozhodne se udělat všechno pro to, aby ochránila svou rodinu.

 

Válka začala!... A já jsem rozhodnutá ji vyhrát!

 

Vztekle prásknu dveřmi. Děti!!... Proboha, byli to ještě děti! Naštvaně odmrštím broušenou sklenici s krví a ta se roztříští o zeď.

   „Co to mělo znamenat?!“ ozve se naštvaně Demetri, který mi byl v patách.

   „Chtěli jste zabít děti!“ zařvu na něj.

   „Uklidni se a přestaň dělat scény!... Vidím, že příště tě budeme muset zavřít tady, abys zase nevyvedla nějakou hloupost.“ Změří si mě přísným pohledem.

   „Žádné příště nebude… Jedu pryč.“ Dojdu ke skříni a otevřu ji. Demetri si mě prudce otočí ke mně a zahledí se mi do očí.

   „Neodejdeš!“ zavrčí výhružně. „Protože jestli to uděláš, okamžitě Aro vydá příkaz, aby tvojí drahou rodinu spolu s těmi psy rozcupovala garda na patrď!“

   „Je do toho netahej!“ zasyčím vztekle a ruku mu vytrhnu.

   „Už se stalo… Jsou dole, přišli si pro tebe jak slíbili… Takže máš dvě možnosti… Buď budeš hodná holka a zahraješ tam dole malé divadélko, nebo uděláš nějakou hloupost a platit za to budou tvoji nejbližší.“ Vysměje se mi. Přivřu nenávistně oči a zatnu ruce v pěst. Ten zmetek!

   „Hodná holka… Obleč si tohle!“ hodí po mně nějaké šaty a odejde. Sklesle se posadím na postel a hlavu složím do dlaní. Co jsem to provedla?! Jak jsem vůbec něco takového mohla dopustit?!... No… Radši tady budu trčet věčnost, než aby dopustila, aby se jim něco stalo… Rychle si obléknu šaty, které mi sahají do půlky stehen a jsou i na můj vkus dost odvážné. No jdeme na to!

   Dveře do sálu mi otevřou dva členové Arovi gardy. Dnes jejich mlsné pohledy přejdu a raději se soustředím na to, kdo všechno je uvnitř. Samozřejmě Aro a Demetri a potom… Potom máma, táta a Alic a Carlisle… Všichni jsou tu všichni… Dokonce i Sam. Vkročím do místnosti a neodvážím se podívat do tváři ani jednomu z nich. Když procházím kolem Jackoba, do nosu mě praští jeho podmanivá vůně a já stisknu pevně víčka k sobě, abych zahnala slzy.

   Když se postavím vedle Demetriho, musím zatnout zuby, abych ho nepraštila, když mě políbí na tvář.

   „Nuže… Mám moc rád šťastná shledání… Jsou tak vzácná… Renesmee… Drahá, co kdybys objala matku… Na přivítanou se to přece jen hodí… A víš co?... Přivítej se se všemi.“ Usměje se na mě slizce. Vztekle po něm mrsknu pohledem, ale jeho výhružný pohled mluví za vše. Sejdu tedy tři schody a lehce mámu obejmu. Cítím, jak se napne a táta ji musí chytit za zápěstí, aby mě nechala jít dál. Jackobovi se vyhnu obloukem, ale ani tohle Arovi neujde.

   „Drahá, na někoho jsi zapomněla.“ Upozorní mě. Svadím boj sama se sebou… Můžu mu ublížit, tím že ho chladně obejmu, nebo to neudělat a nechat Ara, aby ho zabil. S hlavou sklopenou k zemi k němu dojdu a pak mě to trkne… Neublížil mi ani když jsem se mu postavila poprvé, proč by to měl udělat teď.

   „Ne!“ otočím se k němu čelem.

   „Cože?!“ přimhouří oči.

   „Řekla jsem ne… Můžeš mě přinutit, abych udělala cokoliv na světě, ale nikdy mě nepřinutíš, abych ublížila své rodině!“

   „Jak myslíš!... Zabijte je!“ rozkáže Aro. A tak začne bitva!... Ne válka, ale bitva… Která rozhodně nebude poslední!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 11.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!