Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 10.

EC


Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 10.No a je to tady... Teď k posledním dvoum kapitolkám jsem začala i pro představu do článku přidávat i fotky, tak bych byla ráda, kdyby jste mi napsali, jak se vám to líbí... Jinak další díl mojí povídky se jmenuje Milovat je lidské a kdo si tohle právo přisvojí si přečtěte... Díky:)... Vaše Arvei

Milovat je lidské!

 

 

Fascinovaně zírám na ledový pohled v mé netečné tváři. Vypadám jako rozená upírka… Jakoby ke mně ten chlad, krása a půvab s jakým vystupuji, odjakživa patřily. Jako bych už bez toho nemohla být… Ale všechny zaráží moje nechuť k lidské krvi. Můžu se snažit sebevíc, ale kdykoli mě udeří pach lidské krve do mého citlivého nosu, okamžitě se mi zvedne žaludek… Aro tvrdí, že se to po přeměně změní a já v to i doufám… Chci být plnohodnotná upírka a ne jen nějaká nicka, co se živí zvířecí krví.

„Krásná!“ zašeptá Demetri, který doteď tiše seděl v křesle. Věnuji mu lehký úsměv a můj pohled padne nechtěně na fotku, kterou jsem po příjezdu chtěla vyhodit, ale ještě se k tomu nedostala. Jsem na ní ještě s nádherně hnědýma očima. Máminýma očima… Moment jak máminýma?... S Bellinýma očima… S očima, které jako jedny z mnoha věcí prozrazovaly moji slabost. Ale… Tu slabost na mě Jacob miloval… Nezabíjela jsem a… A dost!

Popadnu fotku a hodím ji do koše. Tohle už nejsem já… Je to jen vzpomínka na část mého života… A časem i vzpomínka vybledne a já budu moct konečně plnohodnotně žít jako upír a jako člen královské rodiny… Nebo v to alespoň doufám.

„Je čas na večeři…“ obejme mě Demetri zezadu. Věnuji fotce poslední pohled a rázně vyjdu na chodbu.

Dveře do sálu rozrazím sebevědomě a všimnu si, jak jeho obecenstvo ustane v hovoru. Aro s Caiusem a Marcusem sedí přirozeně na svých trůnech a já zaslechnu z chodby jak se Haidy blíží se svým dnešním úlovkem. Všichni se napnou a připraví se ke skoku. Mimoděk se pootočím a lapnu svoji sklenici se zvířecí krví. Do sálu v tu chvíli vejde skupinka malých dětí s jedním dospělým v čele. Nevěřícně se podívám na Ara, ale ten se jen usměje a místo toho,aby Haidy dal co proto, se zvedne a postoupí blíž ke své večeři. Tohle přece nemůže myslet vážně!... Jsou to ještě děti! Všimnu si jak se Felix připrav í ke skoku, ale v tu ránu je na zemi, když ho rukou prudce odmrštím ke zdi. Malá culíkatá holčička se rozpláče a já z ní přímo cítím, jak velký má strach. Dotknu se její tváře dlaní a začnu přemýšlet, čím ji uklidnit. To co jsem viděla ve Vollteře by ji leda vyděsilo… Vzpomenu si na svoje dětství plné lásky a hned jí ho začnu přemítat. Uklidní se a dokonce se trochu pousměje, když uvidí velkého vlka, jak mě vozí na zádech… Po chvíli dlaň sundám a otočím se na tu ženu, která přišla s nimi.

„Odejděte!“ nemusím jí dvakrát pobízet a ona je hned pryč i dětmi,  které jen ohromeně zírají.

„Jakým právem Renesmee?!“ zařve na mě Aro. Pomalu se na něj otočím a s odporem, mu hodím pod nohy přívěsek, který mi dal po příjezdu sem. Říkal, že je to symbol královské rodiny a že tak každý bude vidět, komu patřím.

„Já nepatřím nikomu! A jestli ještě jednou uvidím, že se chystáš zabít někoho s tak čistou duší, zabiju tě sama!“ prolomím ledové ticho.

„Uvědom si, s kým mluvíš holčičko!“ chytne mě surově za paži, až syknu bolestí. Pomalu zvednu druhou ruku a chytím ho za zápěstí.

„Ne!... Ty si to uvědom!“ zasyčím mu do ucha a v tu chvíli se mi vytrhne, protože mojí ruku začnou oblizovat plameny, které jsou pro něj velice bolestivé.

„To není možné!... Svou moc jsi měla získat až potom, co se zamiluješ!“ střelí pohledem k Demetrimu.

„Miluju!... Ale svým lidským srdcem Aro!“ řeknu a s tím taky odejdu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budoucnost napsaná minulostí! Kapitola 10.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!