Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken heart: 4.část

Tapeta z Robertem


Další dílek.Děkuji za komentáře a těm co mojí povídku čtete =o) Promiňte že je článek tak pozdě ae zapoměla jsem zaškrtnout že článek je hotov xD

On odešel? To mi nemůže udělat. Vůbec jsem si neuvědomila že jsem začala lapat po dechu, už se zase začala dělat v mé hrudi ta díra jako posledně.

„Bello klid, nesmíš se stresovat, mysli na miminko,“ začal mě uklidňovat Carlisle a položil svojí ruka na tu mou. Začala jsem cítit jak se uklidňuju - Jasper.  

„Bello, Edward někam odešel, nevidím jeho budoucnost, nevím jak je to možné, ale on se vrátí,“ oznámila Alice s klidem, je dobrá v předstírání, tak ani nevím jestli to myslí vážně.  

Jacob s Carlislem všem vysvětlili situaci se smečkou. Celou dobu jsme poslouchala, slyšela jsem to taky poprvé jako Cullenovi. Když jsme jeli z La Push, Jacob mi řekl že musíme zmizet jelikož mě chtějí zabít. Vymýšleli plán, ale do toho jsem se nezapojila, páč jsem měla hodně úsilí udržet své myšlenky - aby nemyslela na Edwarda. S Emmetem jsem se šla dívat na televizi.  

„Děkuju ti Bello“ řekl najednou.  

 „Za co? Já jsem nic neudělala.“ Koukala jsem se na něj udiveně, protože jsem doopravdy nic neudělala, alespoň ne za co by mi měl děkovat.  

„Promiň, spletl jsem se měl jsem říct děkuju prcku,“ řekl saldce a hladil mi mé břicho - mé dítě.  

„Emmete není ti špatně?“ Nebyla jsem si jistá jestli může upír onemocnět nebo se zbláznit.  

„Bello můžeš mě nechat domluvit?“ řekl stejně jako naštvané pětileté dítě.  

„Děkuju, že si naštval ty psy, začínala tu být nuda. Aspoň jim teď můžeme ukázat, že si nemají zahrávat s upíry.“ Koukala jsem na něj pořád v transu, mělo mě to napadnout - typický Emmet.  

„Emmete, nestraš Bellu k žádnému boji nedojde,“ ozvala se rozčileně Esme z kuchyně.  

Pozorovala jsem Emmeta jak sleduje zápas, byl to zažitek, vypadal jako kdyby slepý poprvé uviděl slunce. S Emmetem uběhly dvě hodiny jako nic. Pak vyrazili Alice,Jasper,Emmet a Esme na lov. Jacob se šel proběhnout a Carlisle šel do pracovny. Seděla jsem sama s Rosalií v obýváku. Mlčeli jsme až pak jsem si všimla že se mi břicho zase nepatrně zvětšilo, bylo to hrozný jak rychle rostl.  

„Bello můžu tě nahoře vyšetřit?“ zeptal se Carlisle ze schodů  

„Jasně, Rosaline půjdeš semnou?“ Ne že bych Carlisleovi nedůvěřovala, ale budu klidnější když tam bude někdo na mé straně.  

Lehla jsem si na to samé lůžko, na které mě ráno táhly násilím. Carlisle přejížděl po vystouplém břichu ultrazvukem.

„Bello, nic tam nevidím. Dítě je chráněnou blánou - je to tvrdé jako upíří kůže,“ řekl skleslým hlasem, s tímhle nepočítal, ani já. Nikdo si taky neuvědomoval že upír může mít dítě, jen ne upírka.  

„Taky to vypadá že jsi ve 2.měsíci. Jak dlouho si těhotná?“ Ta otázka mě zaskočila, musela jsem přemýšlet.  

„Něco okolo dvou týdnů“ Těhotenství opravdu probíhalo hrozně rychle. 

„Tak se moje teorie potvrdila,“ mumlal si Carlisle pro sebe.

„Co to znamená?“ Vložila se do toho Rose, kdyby nepromluvila úplně bych na ní zapoměla. 

„To znamená, že co 1 týden tak v těhotenství 1 měsíc, takže Bella by měla rodit zhruba za 7 týdnů.“ Byl mu na očích vidět strach nebylo divu, nikdy se s takovým případem nesetkal.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken heart: 4.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!