Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken heart: 3.část

fanposter1


Tak další dílek, opět děkuju za komenty, moc mě podporují ve psaní, a děkuji těm kdo moji povídku čtou a líbí se jim :o)

Dojeli jsme k domu. Šla jsem vedle Jakoba, docela jsem měla strach z toho co se bude teď dít.  

„Neboj, nedovolím aby ti někdo ublížil,“ zašeptal mi do ucha Jacob.

„Děkuju,“ pípla jsem a vyšla po čtyřech schodech, které vedly na verandu a ke dveřím. Jacob zastavil a pak zaklepal na dveře, když Edward dávno věděl, že jsme tady - určitě slyšel Jakobovi myšlenky. Musela jsem se dostat k Rosalii, věděla jsem že mi pomůže, ikdyž mě neměla ráda, ale dala by všechno aby mohla mít dítě.  

Otevřeli se dveře stála v nich Rosaline - byla překvapená. Zrovna koho potřebuju, usmála jsem se na ní.  

„Ahoj pse, Bello.“ Pozdravila nás. Mě se moc nelíbilo jak se oslovovali, ale asi s tím nic neudělám.  

„Rosalie, můžu s tebou mluvit?“ zeptala jsem se jí, musím to aspoň zkusit  

„Samozřejmě, co potřebuješ?“ řekla to přátelským tonem - to sem nečekala.

„Můžeme se jít projít?“ zeptala jsem se  

„Jo, tak pojď,“ řekla ,koukal se na Jakoba tak že to nebylo myšleno i pro něho  

„Bello, sejdeme se pak tady, musím si promluvit s Carlisle,“ promluvil Jacob dřív než jsem mohla něco udělat.  

Šli jsme se s Rosalie projít, když jsme byli daleko od domu.  

„Rosalie, musíš mi pomoc!“ prosila sem jí  

„Ale v čem Bello?“ zeptala se nechápavě.  

„Pomůžeš mi chránit moje dítě?“ zašeptala jsem naléhavě.  

„Bello, ráda bych ale Edward mě „zabije“ pokud to udělám,“ řekla sklesle, věděla jsem co by dala za to aby mohla být člověkem a mít dítě.  

„Ale jinak zabije jeho dítě, prosím Rosalie pomoc mi,“ zaprosila jsem jí a chytla za ruku.  

„Dobře Bello, ale pokud mi něco udělá, máš mě na svědomí,“ řekla s úsměvem. Já jsem jí automaticky objala.  

„Bello, nejsem v sebeovládání tak dobrá jako on, a ty doopravdy dobře voníš!“ Rychle jsem se odtáhla, tomu se zasmála smíchem který mi připomínal zvonkohru - stejně jako u Alice.

Šli jsme pomalu k domu. Na verandě nikdo nečekal, tak asi pořád mluví s Carlislem pomyslela jsem si. Vešli jsme do domu. V obýváku seděl Emmet a koukal na zápas.  

„Ahoj Bello, už jsem myslel že sem nikdy nepřijdeš,“ křičel na mě Emmet, a usmíval se. Rychle vstal a objal mě, připadala jsem si v jeho náruči jako porcelánová panenka, kdo by taky ne. V kuchyni probírala něco Esme s Alicí, taky jsem je šla pozdravit.  

„Bello, konečně měla jsem o tebe takovej strach, vůbec jsem nevěděla jestli se vrátíš a jestli budeš v pořádku, jak si mi to mohla udělat, udělat jemu? Jet za psem když víš že je nevidím!“ rychle povídala měla jsem co dělat aby mi slova nesplynula dohromady.  

„Promiň, ale kam sem měla jet? K Charliemu? Říct  mu že jsem těhotná s upírem? Ten kdo mi mohl aspoň pomoct byl jedinej Jacob a v La Push je bezpečno.“ Bylo tam bezpečno, ale ne pro mě - magnet na průšvihy.  

Dál už jsme se na toto téma nebavili. Jacob přišel asi po půl hodině dolu. Bylo vidět že mu tu není moc příjemně. Pak přišel Carlisle všichni se posadili ke stolu v kuchyni.  

„Tak jsme tu prozatím všichni, tak můžeme začít,“ řekl, ale mě pak došlo chybí pro mě ten nejdůležitější – Edward.  

„Kde je Edward?“ zeptala jsem se vyděšeně.

Dlouho bylo ticho, nikdo mi neodpovídal, a ani se na mě nepodíval, nebyla jsem si jistá jestli mě slyšeli.  

„Kde je Edward?“ zeptala jsem se znovu a to už se na mě všichni dívali. Nikdo dlouho neodpovídal.. To už jsem cítila jak se mě zmocňuje strach  a hysterie. Teď už jsem pochopila proč byla Rosalie tak překvapená když jsme přišli - on je pryč.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken heart: 3.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!