Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken heart: 2.část

Ashley ... ***


Ahoj, přináším vám další díl, opět děkuju za potěšující komentáře, mocinky vám děkuju =o*, hezké počtení =o)

Co nejrychleji jsem jela na „své“ ukradnuté motorce do La Push. Když jsem přejela hranici, věděla jsem že už mě Alice neuvidí. Mírně jsem zpomalila. Jela jsem k malému červenému domečku skoro přes celé La Push, okolo obchodu.

Konečně jsem dojela k domku. Viděla jsem jak se pohnula záclona, ale nebyla jsem si jistá kdo to byl. Jacob vyběhl ze dveří mi naproti. Zase byl o něco vyšší, on doopravdy pořád roste.

 „Ahoj Bells,“ pozdravil mě, byl překvapený že jsem se tu objevila.

 „Ahoj Jacobe,“ pozdravila jsem ho a objala.

 „Co tu děláš? A na motorce, kdyby tě viděl Charlie,“ řekl a usmál se na mě, jako dřív, jako můj Jacob.

 „Potřebuju s tebou mluvit, a kdyby mě viděl Charlie tak by mu asi rupla žíla na čele,“ řekla jsem mu a on se na mě zakřenil.

 „Tak pojď dovnitř.“ Šli jsme do domu. Nikdo nebyl doma, Billy byl asi u Sue.

 „Tak co si mi chtěla?“ zeptal se mě, když jsme si sedly na gauč v malém obýváku.

 „Prosím, slib mi že mě neodsoudíš a ani mi neublížíš,“ prosila jsem ho nechtěla jsem abych musela utíkat i odsud.

 „Proč bych ti měl ublížit?“ zeptal se mě.

 „Slibuješ?“ zeptala jsem se naléhavě.

 „Slibuju, ale tohle už jsem ti jednou slíbil pamatuješ? Tenkrát když... jsme byli v kině.“ Asi chtěl říct když byl Edward pryč, ale věděl moc dobře co by to semnou udělalo.

 Od vyprávěla jsem mu svůj příběh od svatby až do teď. Někdy se roztřásl hlavně když jsem mu řekla o dítěti a že mě to zabíjí, ale nevěnovala jsem tomu pozornost a pokračovala.

 „Tak to je všechno, teď už to víš.“ ukončila jsem své povídání. Chvíli na mě koukal, než se vzpamatoval.

 „Bello, souhlasím s Edwardem,“ oznámil mi.

 „Dobře, ale uděláš pro mě něco?“ zeptala jsem se ho, i když jsem nevěřila že mi pomůže.

 „Co po mě chceš Bello, abych se koukal jak umíráš? Nikdy bych to neřekl, ale opravdu souhlasím s Edwardem!“

„Ne, chci to vysvětlit Cullenům, ale jak tam přijdu budou mi chtít vzít moje dítě, pomůžeš mi prosím?“ Chtěla jsem Edwardovi vysvětlit, že mě naše dítě nezabije, ale musí ho někdo zdržet aby mi ho nevzal a vtom mi mohl pomoct jedině Jacob. 

„Musím se poradit s ostatníma, počkej prosím tady,“ rychle řekl a vyběhl ven. Čekala jsem na něj asi deset minut pak rychle přiběhl.

„Musíme zmizet, Sam to chce zabít, tím pádem i tebe,“ řekl a popadl mě a rychle vyběhl z domu, doběhli jsme k motorce rychle jsme si nasedly a už jsme jeli pryč z La Push. Viděla jsem běžet podle silnice vlka, ale pak zmizel dál jsem se tím nezabývala. Nevěnovala jsem pozornost kam jedem, než jsem to začala poznávat, jeli jsme na místo které jsem dobře znala - ke Cullenům.

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken heart: 2.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!