Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, ty žiješ? - Prolog + 1. kapitola


Bratříčku, ty žiješ? - Prolog + 1. kapitola Ahoj, tohle je moje první povídka a taky to tak vypadá... Bella je upírka a jednou narazí na Volterru. O Cullenových pouze slyšela, tak se je rozhodla navštívit. Ale koho tam potká? To si budete muset počkat, prosím komentíky. Vaše Lelientunka.

Bratříčku, ty žiješ?

Prolog

Jmenuji se Isabella Marie Swan, ale Bellu mám radši. Mám dlouhé mahagonové vlnité vlasy, zlaté oči, štíhlou postavu a tvář, která je i na upírku dokonalá. Ano, navždy 17 - ti letá. Už od roku 1911, když mě v lese jednou našel nějaký upír a jednoduše mě kousnul a utekl. Již nikdy jsem nemohla vidět své rodiče, ani svého milovaného bratra. Ach, jak mi tu chybí.

1. kapitola - Felix

Právě jsem dočetla knížku a podívala se na hodiny. Ukazovaly 6:25. Konečně mohu vyjít ven, aniž by to bylo moc nápadné, přeci jenom, kdyby se ve tři hodiny v noci nějaká žena toulala ulicemi, nebylo by to moc normální... No každopádně, já hodlám využít jeden z mála zamračených dnů v Itálii. Tak jsem vyšla ven na ulici. Ale podle vůně, kterou ke mně přivál vítr, jsem nebyla sama.

Vysoký hnědovlasý upír s velmi svalnatou postavou se ke mně začal pomalu přibližovat lidskou chůzí.

„Co tady děláš takhle sama, krásko?“ Zeptal se onen hrůzostrašný upír.

„Procházím se,“ odpověděla jsem potichu, aby někoho náš rozhovor nevyrušil. A navíc, on nevypadal, že by mi chtěl ublížit.

„A jsi tady sama?“ A sakra, co mu mám odpovědět. Vypadal, jako by ho to opravdu zajímalo. Řekni mu to. Vidíš, že ti nic neudělá. Ne! Vidíš ho? To musí být ten nejsilnější upír, kterého znám. Hádala se moje mysl.

„Ano, jsem. Proč tě to zajímá a kdo vůbec jsi?“ Zeptala jsem se ho a doufala, že mi moje otázky alespoň zodpoví, než mě někam odvleče.

„Oh, promiň. Mé jméno je Felix Volturi. Pocházím nedaleko odsud z, Volterry. A moji páni si přejí, abys k nám přišla na návštěvu.“

„A to musím?“ zeptala jsem se bez obalu, protože kdybych tam musela, on mě tam s největší pravděpodobností odtáhne. Ale stejně mě zajímá, co je to za klan.

„Samozřejmě že ne,“ odpověděl okamžitě a tvářil se překvapeně.

„Ale jdeš tedy?“ zeptal se a trpělivě čekal na odpověď.

Takže on mi dával na výběr. Asi vteřinu jsem zvažovala své možnosti a pak s váháním přikývla.

„Dobře tedy, pojď se mnou,“ řekl a už kráčel pomalou rychlostí směr Volterra, alespoň doufám.

„A smím alespoň znát tvé jméno?“ zeptal se Felix asi po minutě cesty temnými uličkami.

„Jmenuji se Isabella, ale říkej mi jen Bello,“ řekla jsem, vzpomínajíc na svého bratra, který mi tak začal říkat v mých třech letech. Nevzpomínej, Bello, bude to jenom horší! Nakázala jsem si v mysli.

„Řekni mi něco o vás. Všimla jsem si, že jste na jiné... stravě,“ příčilo se mi pití lidské krve, proto jsem se jí zřekla a piji jenom zvířecí. Jeho hlasitý smích se nesl ulicemi jako nekončící ozvěna.

„Ano, to máš pravdu, ale popravdě jsem si myslel, že jedině Cullenovi jsou takoví podivíni, aby byli na zvířecí krvi.“ Počkat, Cullenovi? Já nejsem jediná? Na to se Felixe ještě později zeptám.

„Ale tvá původní otázka,“ na chvíli se odmlčel a začal vyprávět.

„Volturiovi jsou v našem světě, něco jako královská rodina, víš? Dbají zákonů a dodržují pravidla, které i vymýšlí.“ Aha, tak odtud ty pravidla pocházejí.

„Vede je trojice vládců. Marcus, Caius a Aro. Toho poslouchají všichni, i dva zbylí bratři. Jsou obklopeni gardou, která je chrání. Povětšinou mají nějaké zvláštní schopnosti.“

„A ty nějakou máš?“ Přerušila jsem ho ze zvědavosti.

„Pokud počítáš sílu mezi schopnosti, tak ano, ale podle mě to schopnost není, protože znám ještě jednoho upíra s takovouto silou.“

„Koho?“ Na svých cestách jsem potkala mnoho upírů, možná že ho budu znát.

„Je to jeden z těch Cullenů, myslím že se jmenuje Emmett,“ Hmm to je náhoda, to je stejné jméno jako má...

„Felixi? Kdo jsou vlastně ti Cullenovi?“

„To je jedna rodina, teď žije někde ve Forks, která se stejně jako ty živí zvířecí krví. Jejich otec, Carlisle žil jednu dobu ve Volteře. Jenže on nesouhlasil s naším životním stylem a odstěhoval se. Poté stvořil Edwarda, Esmé, kterou si vzal, Rosalii a Emmetta, ti jsou také spolu a později se k nim připojili Alice s Jasperem. Už je to přesně 89  let, co žijou jako rodina.“ Možná, že se tam někdy vyrazím podívat, jen tak pro zajímavost.

„Teď mi něco o sobě pověz ty, Bello,“ No, tak to bude ještě zajímavé...

„A co by jsi chtěl vědět?“ otázala jsem se ho a doufala, že mi to alespoň trochu ulehčí,

„Tak fajn. Kolik ti je let, kdy tě kdo přeměnil, proč jsi na zvířecí krvi, jaké máš dary a proč chodíš světem sama?“ No ještěže mám upíří paměť jinak bych byla v prčicích.

„Je mi lidských sedmnáct let a upírských devadesát. Byla jsem přeměněna nevím-kým roku 1911 v lese u Seattlu, tam jsem se dala na zvířecí krev, protože když jsem se probudila, tak jsem jako první ucítila stádo jelenů. Můj dar je štít a někdo říká, že i krása, ale to nedokážu posoudit. A chodím sama, jelikož se nemám ke komu připojit.“

„Wow, tak takovéhle odpovědi jsem nečekal,“ pověděl a nahlas se rozesmál. Mezitím co se smál, jsme prošli skrz hradby krásného města, uprostřed nějž se tyčil hrad.

Volterra...

 

 

2. kapitola »



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, ty žiješ? - Prolog + 1. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!