Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bratříčku, ty žiješ? - 7. kapitola

BELLAKRIS


Bratříčku, ty žiješ? - 7. kapitolaPřináším Vám novou kapitolku. Izzu čeká velký rozhovor a více neprozradím. Takže, krásné čtení. Vaše Lelientunka

7. kapitola

 

Připadala jsem si, jako kdybych byla malinká holčička, která se má jít přiznat rodičům k nějaké patálii. Nejvíce jsem se bála toho, že mě bez pořádného vysvětlení hned odsoudí. Vlastně bych si nic jiného ani nezasloužila. To, co jsem provedla Felixovi, bylo neomluvitelné.

Během mého přemítání jsem došla až pod schody a opatrně vykoukla zpoza rohu. Vypadalo to tu téměř stejně jako u každých normálních lidí. Carlisle četl nějakou knihu a Esmé měla před sebou rozložené skici.

„Ehm, můžu si s vámi promluvit?“

„Ovšem,“ pronesli oba současně. Musela jsem se nad tím pousmát. Přemístili jsme se na gauč před televizí. Esmé vedle mě a Carlisle naproti. Zhluboka jsem se nadechla, i když mi to na kuráži moc nepřidalo.

„Chtěla bych vám říct důvod mého útěku z Volterry. Asi měsíc po tom plese mi Felix přichystal překvapení. Ještě před tím vám řeknu, že my s Felixem jsme byli spíše přátelé než cokoliv jiného. Několikrát jsme se o tom bavili a vždy jsme se shodli na tom samém. Proto mezi námi nebylo nikdy více než pár polibků. No, tak zpátky k věci,“ komolila jsem páté přes deváté. „Letěli jsme do Paříže. Bylo to tam naprosto nádherné a poslední noc mě vzal na Eiffelovku,“ na chvíli jsem se odmlčela, ztracená ve vzpomínkách. „No a tam mě požádal o ruku.“ Začínala jsem lehce vzlykat. „Já, já ho chtěla odmítnout šetrně. Dokonce jsem přemýšlela o tom, že jeho nabídku přijmu, aby nebyl zklamaný, ale to by si nezasloužil. To by bylo ještě horší než odmítnutí. A-a pak najednou,“ koktala jsem, „tam nebyl. Hned tu noc jsem jela zpět na hrad a Arovi řekla, že odcházím. Tak jsem skončila tady. Ještě vám chci poděkovat, že jste mě tak hezky přijali. Ovšem pochopím, jestli mě tu už nebudete chtít,“ dořekla jsem, zvedla oči a koukla se na ně.

„Izz, jak tě to jen mohlo napadnout. Samozřejmě je nám strašně moc líto, co se ti stalo s Felixem, ale o to víc tě tu chceme. Chceme ti být oporou. Už teď tě bereme za vlastní dceru. A kvůli tomu s Esmé chceme, abys tu s námi zůstala a přistěhovala se sem natrvalo a stala se členkou naší rodiny,“ dořekl Carlisle. Po tomhle jsem byla schopná na ně jen zírat. Myslí mi běhaly miliony myšlenek.

Najednou jsem vše pochopila, vystřelila ze sedu a pořádně je objala.

„Zůstanu moc ráda.“ Stále jsem je objímala a už dlouho jsem se necítila tak šťastná.

Po nekonečném děkování (z mé strany), jsme si začali jen tak uvolněně povídat. Dohodli jsme se, že začnu se svými novými sourozenci chodit do školy. V pondělí se s nimi setkám na parkovišti před školou. Esmé jim volala a vše s nimi domluvila. Všichni jsou teď na hromadném lovu v horách. Mají tam prý chatu a přijedou až do školy. Vypadá to, že se těší stejně jako já. Už aby bylo pondělí.

„Esmé?“ oslovila jsem ji v neděli dopoledne.

„Ano?“ řekla a na důkaz toho, že mě vnímá, se na mě podívala.

„Chtěla bych se zeptat, kde je tady nějaký obchodní dům. Z Volterry jsem si téměř nic nepřivezla a nějak tu krásnou šatnu zaplnit musím.“ Mrkla jsem na ni.

„Oh, určitě. Sama si musím zajet do města pro nové zakázky, tak ti to ukážu. Ale připrav se na to, že tě jedno z našich dětí okamžitě vytáhne na nákupy,“ konstatovala se smíchem. Byla jsem ráda, že nejsem jediný blázen do nákupů. I když nevím, kdo z nich to je. Carlisle s Esmé poznali jak ‚miluju‘ překvapení a neprozradili mi, jak se jmenují. Ale to nevadí. Oni o mně také nic neví. Alespoň se poznáme osobně.

Esmé se mnou projela celé město a nakonec mě vysadila před velkým nákupním centrem. Ještě než jsem stačila vběhnout dovnitř mi Esmé, i přes mé protesty, vnutila kreditní kartu. Byl na ní znak Cullenů. Ještě jsem ji naposledy objala a už jsem si to štrádovala dovnitř. Ještě celá naměkko jsem vstoupila do prvního obchodu. Dneska jsem brala většinu toho, co mi padlo. To je tak, když člověk nemá jediný kousek oblečení. Asi osmkrát jsem šla s taškami do auta, které mi tu Esmé nechala. Lidem by asi připadalo zvláštní, kdybych nesla všechny věci najednou.

Cestou zpět jsem se stavila na menší lov, abych se trochu seznámila se zvířátky. Myslím, že si s nimi budu rozumět.

Když jsem stoupala po schodišti směrem vzhůru, ověšená všemi těmi taškami, slyšela jsem za sebou neovladatelný smích. Prošla jsem přes pokoj do šatníku a začala vybalovat ty poklady.

Již asi ve čtyři ráno jsem se začala připravovat do školy. Dopřála jsem si dlouhou uklidňující koupel v mé krásné koupelně. Pořád musím tenhle dům obdivovat. Když jsem vylezla, začala jsem se oblékat. Lehce jsem se namalovala a šla dolů. Esmé mi pro dnešek znovu půjčí své auto. Své si pojedu koupit až příští víkend. Oba mi v obýváku přáli hodně štěstí.

„Izz, včera jsem ti ve škole zařídil vše potřebné. Tady máš nějaké potřebné dokumenty. Ty máš dát podepsat profesorům a na konci týdne je odevzdat hospodářce. Teď už jen ti řeknu, užij si to.“

Naposledy jsem se s nimi rozloučila a v příští vteřině jsem startovala Esméinu Alfu Romeo a vyjela směr škola. Ještěže za mě Carlisle vše potřebné vyřídil, měla jsem čas tak akorát na to se setkat s mými sourozenci a jít na hodinu.

Jelikož jsem přijížděla jako jedna z posledních, musela jsem zastavit už na samém konci parkoviště.

Super, už teď se na mě většina lidí koukalo. Tak, teď nebo nikdy, řekla jsem si a začala vycházet z auta. Než jsem byla celá venku, koukali na mě už všichni. Očima jsem se zastavila na skupince upírů v blízkosti školy. Zatím jsem si je nijak neprohlížela a vyrazila jejich směrem.

Až po chvíli jsem se na ně zadívala a to, co jsem uviděla, mě přimělo zastavit. Přemýšlela jsem, zda nesním, protože to, na co jsem upírala svůj zrak, bylo naprosto neskutečné.

Zčistajasna jsem už neváhala a co nejrychlejším lidským během jsem vyrazila na druhou stranu parkoviště. Po chvíli jsem narazila do jeho otevřené kamenné náruče a vzlykala štěstím.

„Emmette.“

 


 

Doufám, že se Vám kapitola líbila. Poslední dobou mě můza nějak opustila.

Bohužel ještě nevím, na kdy můžu slíbit další. Už tuhle jsem se donutila přepsat v jednu ráno...

Každopádně prosím o komentáře, ty vždy potěší.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bratříčku, ty žiješ? - 7. kapitola:

 1 2   Další »
09.10.2011 [18:51]

lelientunkaEsther: to opravdu nevím, to víš, fofr ve škole, kroužky... Docela mě překvapilo, že jsem napsala i jeden malý drabble. budu se snažit, mám i vymyšleno, co bude dál, ale už to jen napsat. Tak... prosím vydržte. Emoticon Emoticon Emoticon

17. esther
09.10.2011 [12:35]

áhoj, chtěla bych se zeptat kdy bude pokračování? už se totiž numůžu dočkat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. LidkaH
06.10.2011 [21:15]

Bude pokracko co nejdrive prosíííííííííííííííím !!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Sisa
20.09.2011 [16:21]

lelientunka: a mužeš tam dat i pohled Emma jeho pocity když ji viděl jestli měla Alice nějakou vizi:) chápeš ne? :) moc se těšim na další :)

17.09.2011 [16:02]

lelientunkaSisa: Popravdě jsem plánovala teď udělat jiný pohled, ale nenapadlo mě, že bych mohla udělat i pohled Carlisla a Esmé na předešlé situace. Je to opravdu dobrý nápad. Děkuji! Emoticon Emoticon Emoticon

13. Sisa
17.09.2011 [12:58]

zapomněla jsem dodat že na tu stejnou situaci:)

12. Sisa
17.09.2011 [12:57]

užasná:) pokud mužu poradit tak teď třeba mužeš udělat pohled Cullenů :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Ella
09.09.2011 [18:36]

Božííí, doufám že bude brzy nová!!!

10. Lola
08.09.2011 [22:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.09.2011 [22:09]

astefanyJsem zvědavá jak to bude dál zlati Emoticon , protože ty jsi mi sice řekla kdo je její ztracený bráška ale děj ještě vymýšlíš že?
Těšim se moc moc na daalší!!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!