Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Brána - 50. kapitola

bella 756


Brána - 50. kapitolaCo chce Renesmé Damonovi říct?
Předposlední kapitola - doufám, že si ji patřičně užijete. ;)

Damon se otáčí a překvapeně na mě hledí. Jdu k němu pevným krokem a přitom mu nepřestávám hledět do očí. Zastavím se několik kroků od něj a zoufale zakroutím hlavou. Nevím, co mám říct. „Damone, já…“ začnu, ale jsem přerušena. Damon překoná vzdálenost mezi námi. Jeho postava se nade mnou tyčí.

„Už nic neříkej…“ zašeptá a vzápětí už si tvrdě bere mé rty. Toužebně mu zasténám do rtů, přičemž mu umožním, aby do mě vnikl jazykem. Chutná po bourbonu a to, co se mnou dělá, je neuvěřitelné. Zatočí se mi hlava a kolena se mi podlamují. Obejmu ho kolem krku a zatahám za vlasy. Tlumeně zavrčí a rukama mi začne bloudit po zádech až k zadečku. Pevně mě k sobě přitiskne. Cítím jeho vzrušení, což mě pochopitelně vzruší taky. Znovu zasténám a nechávám se jím vzít do náruče. Nepřestává mě líbat. Najednou kolem mě zasviští vzduch a my se ocitáme před dveřmi do jeho pokoje. Teď mě pouští na zem a pokřiveně se usmívá. Je to nakažlivé, zašklebím se taky. Mou pozornost ale opět upoutají jeho rty. Vrhnu se na něj a začínám ho vášnivě líbat. Damon mě tvrdě chytí za zadek, což vyvolá další můj sten. Stále přilepená k jeho rtům se snažím otevřít dveře. Abych byla upřímná, moc mi to nejde, protože veškerá moje pozornost je zaměřena jinde. Nakonec je otevře sám a oba jako velká voda vpadneme do jeho pokoje.

Můj zrak hned padne na obří postel se saténovým povlečením. Damon po mně střelí pohledem plným chtíče. Teď je to on, kdo si bere mé rty a já mu zatím zajíždím rukama pod tričko. Vyhrnu ho a přejíždím mu přes pevné břicho. On se odtrhne od mých rtů a s úšklebkem mě nechá, abych mu tričko přetáhla před hlavu. Házím ho někam za sebe a znovu se k němu tisknu. Teď zase jeho ruce bloudí po mém těle. Nechávám si od něj svléknout tílko, které okamžitě letí k tomu jeho – tuším, že někam do kouta…

Zatímco se líbáme, pomalu couvám k posteli. Když lýtky narazím do dřeva, obejmu ho kolem krku a oba nás porážím na posteli. Leží na mě a tíha jeho těla je tak ochromující. Opouští mé rty a začíná mě líbat na krku. Prohnu se v kříži a zasténám, když začne laskat má prsa přes krajkovou podprsenku. Zatínám prsty do prostěradla, když jeho rty putují dál na jih. Zatímco mi líbá bříško, jeho šikovné prsty mi rozepínají kraťasy. Zvedne hlavu a s pohledem upřeným do mých očí mi je stahuje. Začínám si kousat dolní ret. Už jsem před ním pouze v podprsence a kalhotkách, ale on má stále ještě džínsy.

Zvedám se na loktech a přesouvám se k jeho klínu. Cítím jeho lačné oči, jak bloumají po mém těle. Zvednu k němu pobavený pohled a pak ho svalím na záda. Zajiskří mu v očích, když mu začnu rozepínat kalhoty. Neodolám a ušklíbnu se na něj. Nadzvedne se na loktech, abych mu je mohla lépe stáhnout. Po chvíli se mi to podaří a on opět přebírá iniciativu. Teď ležím na zádech já a on začíná zpracovávat má ňadra. Už se to nesnažím skrývat a okatě si koušu ret. To ho očividně pobouří a se zavrčením ze mě podprsenku strhává. Hej, ta byla moje oblíbená!

Všimne si mého rozhořčeného pohledu a pokřiveně se usměje. Když se přisaje k mé bradavce, hněv mě opouští. Znovu hrdelně sténám. Mám pocit, že už každou chvíli exploduji a tuším, že Damon to ví. Dál si pohrává s mými ňadry a já cítím, jak jednu ruku přesouvá níž a níž… když se mě dotkne až tam a tvrdě stiskne, moje pomyslná číše přetéká a já se zmítám v mohutném orgasmu.

Zběsile oddechuji a pohledem vyhledávám Damona. Jeho nadržený výraz způsobí, že znovu vlhnu. Sedám si a začínám ho líbat. Nejprve na rty, pak se přesouvám na krk a nakonec mu přejíždím rty přes jeho vypracovanou hruď, lehce pokrytou chloupky. Netrvá dlouho a slyším jeho tiché steny, což mi na tváři vyvolává úsměv. Nedělá mi žádný problém ho přimět, aby si lehl na záda. Obkročmo si na něj sedám, čímž u něj vyvolávám překvapené pozvednutí obočí. Ďábelsky se usměju a skloním rty k jeho hrudi. Přitom začnu mírně kroutit pánví, což u něj způsobí hrdelní sten. Cítím, jak jeho vzrušení pod mými pohyby roste. Přestávám se pohybovat a sunu se níž, čímž si vysloužím další překvapený pohled. Pokřiveně se na něj usměji a pak zaháknu prsty za gumu jeho boxerek. Pomalu je stahuji a kochám se tím pohledem. Bože, je tak velký… Strašně moc ho už chci mít v sobě. Ale nejdřív… beru ho do ruky a přejíždím od shora až dolů. Damon zprudka zavzdychá, což mi na tváři vyvolá široký úsměv a pocit, že jsem to já, kdo ho celého ovládá. Takový pocit moci jsem už dlouho neměla…

Moje i jeho vzrušení se stupňuje a já ztrácím sebeovládání. Už ho chci cítit hluboko uvnitř! Navádím si ho do sebe, ale než stačím dosednout, ležím na zádech a Damon se nade mnou znovu tyčí.

„Takhle…“ řekne chraplavým hlasem a pak do mě prudce pronikne, až se neovládnu a vykřiknu. Panebože… cítím se jít tak naplněná, že se neubráním dalšímu spokojenému vzdechu. Damon mi divoce hledí do očí a pak, aniž by přerušil náš oční kontakt, se začne pohybovat. Pomalu – tak, že cítím úplně všechno…  Prohnu se v zádech a obejmu ho kolem krku. Začneme se líbat a Damon zrychluje přirážení. Cítím, že už znovu budu. Velmi hlasitě zasténám a nehty mu zaryji do zad. Damon zalapá po dechu a já zakňourám. Už je to tak blízko…

Vzápětí vrcholím v mohutné vlně a Damona beru sebou. Ani si neuvědomuji, že křičím. Ještě cítím doznívající orgasmus, když ze mě Damon pomalu vystupuje. Oba namáhavě oddechujeme. Položím si mu hlavu na hruď a zaposlouchám se do zběsilého rytmu jeho srdce. Moje buší podobně. A až dneska mi došlo, že jenom pro něj…

Zvedám k Damonovi hlavu a hledím mu do očí. „Myslela jsem si, že tě nikdy nebudu moct milovat…“ usměju se a zahledím se do těch úchvatných modrozelených očí.

„Asi jsem se spletla…“

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Brána - 50. kapitola:

 1 2   Další »
03.07.2013 [0:09]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.07.2013 [13:47]

Alicesme Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Johnna
25.06.2013 [20:21]

JohnnaČau, tvou povídku sice nečtu, ale tahle kapitola byla fakt NĚCO! Emoticon V mojí poslední povídce sem se snažila udělat takovou postelovou scénu, ale tahle ta tvoje je prostě skvělá! Emoticon Taky se mi líbí, že celá kapitola je jen o tom jednom Emoticon , a že sis s tím vyhrála, byla to osvěžující sklenice ledového čaje ospalého dne - díky! Emoticon

15. Baghiraklarka
25.06.2013 [20:11]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Baghiraklarka
25.06.2013 [20:10]

PROSÍM RYCHLE DÁL!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.
Smazat | Upravit | 23.06.2013 [19:11]

Týýýýývoleee! Emoticon To bylo něco!! Já... ani nemám slov! Tvou povídku jsem začala číst včera, ze začátku mě to moc nechytlo, přece jenom to chtělo čas, aby se to pořádně rozjelo, ale pak... nemohla jsem od toho odtrhnout oči! Píšeš opravdu úžasně a tahle kapitola... wau! Taky píšu, taky koukám na TVD, taky miluju Damona (předpokládám, že ho miluješ, kdyby ne, tohle by ti šlo psát asi jen těžko :D), ale ty... já... prostě nemám slov Emoticon Emoticon Tvoje povídka mi krásně zpříjemňila nekonečné čekání na další řadu Emoticon Ale předposlední? Emoticon Neee! Emoticon Uf, jdu si to přečíst ještě jednou! A klaním se. Emoticon

12. Baghiraklarka
21.06.2013 [19:27]

KONEČNĚ JE TO TADY
SKVĚLÉ!!!!!!!!!!!!
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Baghiraklarka
21.06.2013 [19:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Pinka25
21.06.2013 [17:51]

Konečně! Na tůto čekam už pěkně dlouho. Teť už jenom přestavit Damona rodičům. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2013 [12:55]

rosaliCJOOOOOOOOOO KONEČNĚ!!!!!!!!!!!!
Ale předposlední?! To si snad děláš srandu?!
Ale jinak kapitola super a chcu rychle další!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!