Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bozk vraha prológ + 1. kapitola

Jamie by TwoFaceLady


Bozk vraha prológ + 1. kapitolaBozk vraha, sladký príbeh zamilovaných? To určite nie! Naša milovaná i nenávidená Bella si nájde pomerne zvláštnu aktivitu, ktorá jej bude pripomínať dávno stratenú lásku - Edwarda. Bude to naozaj mystické, tajomné a hlavne nebezpečné, až si to Bella zamiluje. Toto je len úvod, druhá kapitola bude niečo...
Viem, že sa to na úvod nehodí, ale... Celá táto poviedka vznikla, keď som s obdivom pozerala na obrázok našej bývalej bohyne Tilly. Rozhodla som sa jej venovať celý príbeh, aj keď sa to asi nikdy nedozvie. Budem len dúfať, že sa nenahnevá, pretože som použila jej prekrásny obrázok.
Príjemné čítanie, s láskou Emielee.

Bozk vraha

 

Prológ

A potom jej vzali srdce. Nevinné srdce zahalené v zhrubnutej schránke nazývanej človek. Prebodli jej ho krutou dýkou s najostrejším hrotom menom láska. Zavŕtala sa hlboko, zostala hodnú chvíľu narušovať pravidelný rytmus, pootočila sa, aby ešte mohla ničiť čisté srdce zvnútra a následne vytrhla z neho kus, keď bola násilne vytiahnutá. Telo sa odmietalo vysporiadať s týmto útokom. Myseľ popierala každý nápor. Bolo to príšerné, bolestivé a stále intenzívnejšie. Krvácanie sa dostavovalo v neutíchajúcich prúdoch sĺz úbohého dievčaťa.
Už nič nebolo, „akoby som nikdy neexistoval“... Táto veta sa vybavovala v jej myšlienkach. Trpela ňou. Bol to jej tichý prenasledovať. Tichý a vždy verný. Celé dni, týždne, mesiace...
Október.
November.
December.
Január.

1. kapitola - Návrat z nenávratna?

 

Bella


Charlieho päsť dopadla na stôl s príšerným treskotom.

„Tak dosť, Bella! Pošlem ťa domov!“

Prázdne som sa pozrela na misku s kašou, na ktorú ma opustila chuť už veľmi dávno. Zodvihla som svoj pohľad na otca. Nebola som si stopercentne istá, čo myslí tým domovom, tak som zamumlala prázdnu vetu.

„Ja som doma.“

„Pošlem ťa za René do Jacksonvillu,“ ozrejmil mi svoje myšlienkové pochody. Zarazene som na neho pozerala a tvárou mi prebehol zmučený výraz.

„Čo som vyviedla?“ nesmelo som sa spýtala. Neviem, aké by mohol mať výhrady. Posledné štyri mesiace sa správam ako najvzornejší študent roka. Keď už nemám čo na práci... Keď mi odišiel... Bolestne som privrela viečka, aby som dokázala skryť malé slzičky.

Charlie sa mračil. Evidentne sa mu môj dokonalý prístup nepáčil.

„Nič si nevyviedla, nič nerobíš. To je ten problém... Bella, myslím, že by si mala vyhľadať nejakú pomoc,“ navrhol mi.

„Pomoc?“ šepla som nechápavo.

Odmlčal sa. Akoby ľutoval svoje minulé, už vypovedané, slová. Hlasno sa nadýchol, a potom urobil nečakaný krok. Ukazovákom mi podoprel i nadvihol bradu.

„Dcérka, prečo plačeš?“ Otcovsky na mňa hľadel, jeho druhá ruka mi nežne prešla po líci a jeho palec opatrne zotrel slzu, čo ma prezradila.

„To je jedno,“ hlesla som s pokusom odvrátiť tvár. Vtedy ma zachytil o čosi pevnejšie, aby som neutiekla od jeho skúmavého pohľadu.

„Som v pohode.“

Opäť prudko buchol päsťou, až som poskočila.

„Baví ťa to?“ opýtala som sa nepríjemne, ostro.

„Nie, Bella! Vôbec ma to nebaví! Mala by si vyhľadať odbornú pomoc v podobe psychiatra!“ jačal.

„Cvokár? To nepomôže!“ povedala som s rovnakým tónom, aký mi môj otec ponúkol.

„Ja na to už nestačím! Si bez duše, si ako zombie! Možno mama alebo...“

„Nie! Pozri, asi som sa nesprávala najvhodnejšie, no pokúsim sa s tým vysporiadať, pôjdem von, ak ti to urobí radosť. Zavolám Jess alebo Angele.“

„Ale to nechcem,“ oponoval nespokojne. „Myslím, že neprežijem, ak sa budeš viac snažiť. Nikdy som nikoho nevidel takto sa snažiť.“

Predstierala som tupú nad jeho nevraživým tónom.

„Ja to nechápem, oci. Najskôr sa hneváš, pretože nič nerobím, a potom vravíš, že nechceš, aby som niekam šla.“

„Chcem, aby si bola šťastná – nie, ani toľko nežiadam. Len chcem, aby si nebola zúfalá. Myslím, že budeš mať väčšiu šancu, keď z Forks odídeš."

„Nikam nejdem,“ prehlásila som.

„Prečo nie?“ pokračoval v tých nezmyselných otázkach. Musím niečo vymyslieť...

„Mám posledné mesiace školy – všetko by sa tým pokazilo.“

„Si dobrá študentka, zvládla by si to kdekoľvek inde.“

„Nechcem mame prekážať.“

„Tvoja matka umiera túžbou mať ťa opäť pri sebe.“

„Na Floride je veľmi horko.“

Znovu udrel päsťou do stola.

„Obaja vieme, o čo tu ide, Bella, a nie je to pre teba dobré.“ Zhlboka sa nadýchol. „Už je to pár mesiacov. Žiadne telefonáty, žiadne listy, žiadny kontakt. Nemôžeš na neho stále čakať.“

Táto téma bola absolútne zakázaná a on to dobre vedel.

„Ja na nič nečakám, nič neočakávam! Musím ísť do školy,“ riekla som monotónnym, bežným hlasom.

„Bella!“ oslovil ma. Zachytil moju ruku aj so školskou taškou a ja som sa s prosiacim výrazom pozrela do jeho zmučených očí.

„Naplánujem niečo s dievčatami. Možno večer nebudem doma.“

Už teraz som vedela, že to nesplním, je to len hlúpa lož, ale aspoň nech má Charlie pokoj na duši. Pustil ma s pohľadom upreným na zem. Ešte som stihla zakričať na pozdrav, no na odpoveď som už nečakala, aby som nemusela čeliť ďalším obvineniam. Nedokážem splniť prostý plán, ktorý som otcovi predostrela. Na Jessicu nemám náladu a nik iný by so mnou nešiel. Neoplatí sa to, ale ja asi viem, kam pôjdem dnes...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bozk vraha prológ + 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!