Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolo to už od malička 6

Team Edward tričko


Bolo to už od malička 6Tak je tu 6 kapitola a je z pohľadu Edwarda. Je dosť krátka začo sa ospravedlňujem. V neskorších sa pokúsim písať dlhšie a prosím o komenty čo by ste na tom zmenili, čo sa vám nepáči a ako by ste si predstavovali ako to bude pokračovať.

 

EDWARDOV POHĽAD

„Bella ...chcem aby si na to čo si mi povedala zabudla, aby sme boli kamaráti navždy a keď sa v mojich citoch niečo zmení tak ti to s radosťou poviem...... hlavne sa teraz nehanbi zato čo si mi povedala a ber  ma ako doteraz.“ povedal som potichu a objal ju. Nevedel som si ani predstaviť čo by som bez nej robil. Keď bola pri mne vždy som sa cítil tak šťastný a úplný.

Bella sa ku mne pritúlila a stále plakala.  Cítil som neuveriteľnú bolesť keď bola nešťastná.

Bola to aj moja bolesť. Bellu mám strašne rád a keď mi vyznala lásku ostal som prekvapený.

Nikdy by som si neodpustil keby sa jej niečo stalo ale aj tak som k nej necítil lásku.

Bol som zmätený svojimi citmi k nej. Stále som ju vnímal ako svoju sestru a nie ako priateľku.

 

Celé ďalšie dni  boli dosť čudné cítil som že sa Bella pri mne necíti dobre. Nevedeli sme sa o čom rozprávať , pritom vždy sme vedeli hovoriť aj keď o nejakých úplných debilinách.

Najhoršie bolo keď sa mi Bella začala posledné týždne vyhýbať, prestali sme sa rozprávať.

Zrazu som sa cítil taký prázdny, nešťastný.

Ako keby mi niekto odtrhol životne dôležitý orgán bez ktorého nemôžme existovať.

Tak prečo bez nej nemôžem byť keď ju nemilujem?

 

„Edward... nad čím rozmýšľaš?“  povedala Gwen a pomaly sa ku mne začala nakláňať.

Strhol som sa keď sa jej pery dotkli mojich.  Zrazu som vedel odpoveď na moju otázku.

Celý ten čas som sa klamal. Odmietal vpustiť Bellu do môjho života inak ako kamarátku.

A najhoršie na tom je že som tím ublížil Belle. Ako som mohol vysloviť že ju nemilujem?

A vedome jej tím ubližovať?

Nedokážem byť bez Belly pretože ju milujem a veľmi.

Odstrčil som od seba Gwen a rozbehol sa k Bellinemu domu.

Najprv som netrpezlivo klopal na dvere ale za chvíľu som vytiahol kľúč ktorý mali schovaný a vošiel dnu.

Zastavil som sa pred Bellinými dverami.

Trochu priškrtene som sa nadýchol. Mojim telom prebiehal strach. Čo keď ma odmietne?

Čo keď som jej city mojim odmietaním zmenil. Neisto som otvoril dvere a vstúpil do jej izby.

Sedela na posteli a neisto na mňa pozerala. Mal som chuť sa otočiť  a zbabelo utiecť.

„Edward“ zašepkala vrúcne. Nevydržal som to. Tak dlho som to v sebe utláčal a odmietal.

Rozbehol som sa a priam sa na ňu vrhol. Sedeli sme v objatí v dosť nepohodlnej polohe, ale ani jednému to nevadilo.

Pozrel som sa jej do očí a môj pohľad potom skĺzol na jej plné pery.

Všetky zábrany zo mňa spadli a ja som ju pobozkal. Bolo to dokonalé. Cítiť  jej pery na mojich. Jej sladký dych čo ma ovieval. Moje bozky sa stali čoraz naliehavejšími.

Perami som študoval jej tvár. Jemne som jej perami prechádzal po sánke až ku perám.

Prešla mnou vlna radosti keď sa pod mojim dotykom otriasla.

„Bells , milujem ťa“ zašepkal som spomedzi bozkov.

Zrazu som ucítil jej ruky ktoré mi vbehli pod tričko. Prechádzala mi po každom svale ako keby si ho študovala. Jej ruky rýchlym pohybom skĺzli ku mojim nohaviciam.

Než som sa stihol spamätať rozopla mi zips a nohavice mi začala sťahovať.

Chytil som ich a urazene si ich natiahol späť. Prekvapene na mňa pozrela.

„Nie sme na to príliš mladý?“ zasmial som sa  a jemne ju pohladil po tvári.

„Sme ale to nevadí.“ prevrátila oči a začali si vyzliekať svoje tričko. Nechápavo som na ňu pozeral väčšinou baby odmietajú sex a nie chlapi.

Rýchlo som ju chytil a tričko jej natiahol spať.

„Bells , inokedy ja sa dnes hanbím mám hrozné trenky.“  povedal som prvú vetu čo ma napadla.  Jemne zvraštila čelo a s nedôverou na mňa pozrela.

„Edward vieš že predo mnou sa nemusíš hanbiť.“ povedala vľúdne a jemne ma pobozkala.

„Môžeme sa prosím ťa baviť o niečom inom?“  odtiahla sa odo mňa a nechápavo na mňa pozrela.

„Ach Edward ja som taká šťastná!“ vyhŕkla zrazu a hodila sa mi na krk.

„Aj ja Bells., ale teraz si musím niečo vybaviť.“ rýchlo som sa postavil a rozbehol sa k svojmu domu. Musím oznámiť Gwen že je koniec. Síce som ju mal rád , ale to nestačí .

Láska k Belle je oveľa väčšia .

 

--------------------------------------------

Prosím napíšte mi do komentov ako sa vám páči Edwardova povaha... ďakujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolo to už od malička 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!