Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bola si až druhá - 5. kapitola

4.Lareth-SKnihou


Bola si až druhá - 5. kapitolaBella sa bude snažiť Edwardovi urobiť romantický večer so sviečkami a podobne. No a ako to vezme on?

Keď som sa obzrela, uvidela som úplne neznámeho človeka. Mráz mi prešiel po chrbte. Bola som úplne mimo.

„Tohto človeka sme našli v lese poraneného,“ povedal Edward udychčane.

„A čo sním budeme robiť?“ preľaknuto som sa spýtala.

„Ešte nevieme, ale keby sme ju tam nechali, zomrela by. Bude tu musieť zostať, pokiaľ sa nezotaví. Veď mala krvácanie do mozgu, ale tak-tak to prežila...“ povedal Carlisle.

To dievča malo fakt šťastie, pomyslela som si.

V obývačke som jej ustlala na gauči a Edward ju tam položil. Zakryla som ju dekou a nechala odpočívať. Zatiaľ čo ona spala, ja som v našej izbe premýšľala nad tým, ako to všetko bude prebiehať, keď tu s nami bude aj ďalší človek v tejto domácnosti. Vôbec som si to nevedela predstaviť, ako to bude všetko prebiehať. Snažila som sa na to nemyslieť a nechať to tak. Aj tak bolo na mňa toho veľa, za ten krátky čas od svadby som sa s Edwardom skoro ani nevidela. Už na seba nemáme toľko času ako predtým. Chcela by som, aby sme boli viac ako rodina spolu. Spoločné pikniky, večere, i keď tie večere by neboli až také možné, ale keby sme spolu strávili viac času ako teraz, možno by som sa na svet pozerala jednoduchšie ako teraz. Zdá sa mi všetko také zložité a komplikované, že to snáď ani možné nie je. Už ani neviem, čo si mám myslieť. Zrazu mi prebehlo hlavou niečo zvláštne. Veď mi sme sa s Edwardom od svadby nemilovali. Začala som premýšľať nad takými vecami, ako nikdy. Bola som z toho všetkého úplne zúfalá, ale snažila som sa to pred ostatnými skryť.

Ja si v pohode ležím na posteli a premýšľam a vtom cez okno pribehne Edward. Sadol si vedľa mňa a rozprávali sme sa. Ja som to už ďalej nemohla vydržať, a tak som mu začala hovoriť o tom, ako dlho sme sa nemilovali a podobne. Sedela som vedľa Edwarda so zatvorenými očami a dúfala, že ma pobozká, no on nič. Iba sa ma spýtal: „Si unavená, keď zatváraš oči?“ A ja som na to radšej nič nehovorila a nechala som to tak. Myslela som si, že sa dovtípi, čo od neho chcem. No, ako vidím, tak on na to vôbec nič okrem toho, že si myslel, že som unavená. Toto bolo na mňa už veľa. Nezvládala som situáciu.

Rozhodla som sa pre vážne rozhodnutie. Požiadam Alice o pomoc. Tak teda, zašla som za Alice a tá sa mi pokúšala dávať lekcie lásky a ako na Edwarda. Ja som iba pozorne počúvala, aj keď ma to nebavilo, veď nemala som inú možnosť. Kto vie, či rady od Alice mi nejako pomôžu. Veď uvidím, keď príde ten čas. Rozhodla som sa, že Alicine rady vyskúšam dnes večer použiť v praxi. Veď, aj tak mali dnes všetci, okrem Edwarda, ísť na lov. No a ešte tu bola tá čudná baba, ale veď ona spí, tak je úplne neškodná. Rozhodla som sa, že dnešný večer bude výnimočný. Pripravím nám romantický večer so sviečkami, vínom a podobne.

Keď už bolo všetko na večer pripravené, rozhodla som sa, že zájdem dole za ostatnými. Tam sme si s Edwardom išli pozrieť televízor, ale iba na chvíľu. Potom všetci aj tak odišli a ja som Edwarda zavolala hore do izby. Posadila som ho na posteľ a začala bozkávať.

Po chvíli sa ma spýtal: „Čo to má znamenať?“

Ja som mu na to povedala: „Veď ty si nechceš urobiť romantický večer po dlhej a ťažkej dobe?“

„Veď hej, ale teraz hneď, keď je tu tá baba? Čo ak sa zobudí? Čo potom?“ spýtal sa ma.

„Ak ti to tak prekáža, nechaj to tak, ja som chcela iba to, aby sme na všetko zabudli aspoň teraz,“ povedala som nahnevane.

„Zabudni na všetko.“ To bolo posledné, čo som mu povedala.

Po chvíli ticha bolo dole počuť krik. S Edwardom sme utekali dolu po schodoch, ako keby horelo.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bola si až druhá - 5. kapitola:

 1
19.06.2012 [16:35]

Sal333 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [22:05]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [20:29]

BubulienkaAhoj,
článok som ti opravila, no bolo v ňom množstvo chýb:
- Edwardovy -> Edwardovi (chlapovi) (!!!)
- čiarky - chýbali ti v celom článku. V súvetiach, ak je veta dlhá a je oddelená viacerými slovesami, musia byť vždy oddelené čiarkou.
*Taktiež čiarky pred spojkami (ako, že, keď).
- Vo vete si mala "nie ako" -> takže to malo byť "nejako".
Nabudúce si daj na to väčší pozor, ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!