Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bloody love - 3. kapitola

3.Janna-Ostrov Esme


Bloody love - 3. kapitolaPřidala jsem další kapitolku, která je hlavně o myšlenkových pochodech našich hlavních postav. Chybí tam akce, ale snad to nevadí. Další kapitolka bude lepší a zajímavější, takže se těšte. Hlavně nezapomeňte na komenty. ENJOY IT :D

3. kapitola

 

Edwardův pohled

 

„Když ji nezabiješ ty, tak to klidně udělám já!“ vykřikl Jasper a vydal se pryč z jídelny za Bellou.

Já jsem se rozběhl za ním. Oba jsme běželi lidskou rychlostí, protože v jídelně ještě zbyli nějací lidé. Všichni na nás vyjeveně koukali a já je v běhu ještě stíhal vraždit pohledem.

Bella zrovna šla před námi po prázdné chodbě a ani si nevšimla, jak za ní Jasper běží. Ještě než se jí Jasper stačil dotknout, srazil jsem ho ke zdi, až opadala omítka. Jasper se mi snažil vytrhnout a já se ho zase snažil udržet.

„Nech ji na pokoji“ křičel jsem rozzlobeně na Jaspera.

„A můžeš mi říct proč? Je to jenom další slabý člověk co se nedokáže bránit. A my, Edwarde, jsme lovci, oni jsou kořist. Tak proč?“ dožadoval se odpovědi Jasper.

„Protože jsem se do ní zamiloval!“ vykřikl jsem na Jaspera, ale vzápětí jsem toho litoval. Jasper se mi přestal bránit a jenom na mě vyjeveně koukal. A nezmohl se na slovo.

„C…c… cože?“ konečně našel Jasper řeč. Já jsem jen zakroutil hlavou a vydal se pryč ze školy. Prostě jsem ho tam nechal stát ohromeného a neschopného řeči. Nasedl jsem do auta a vydal se domů, ale vzápětí jsem si to rozmyslel a vydal se na moje oblíbené místo.

 

Dojel jsem k lesní cestě a vystoupil z auta. Ani jsem ho nezamkl a vydal se upíří rychlostí dál do lesa. Po pár minutách jsem doběhl na mojí oblíbenou louku.

Jen tak jsem tam ležel a přemýšlel. Vůbec jsem nevěděl, co se to se mnou děje. Po více než sto letech potkám holku a hned se do ní zamiluju. To je přece blbost, já ani nevím, jak láska vypadá. Jestli je to přitažlivost, tak to by sedělo. Pokud na toho člověka nemůžu přestat myslet, tak by to sedělo taky. Ale co já vím.

Jasper má pravdu, já přece nemůžu milovat člověka. Jsem lovec, měl bych jí zabít a užít si chuť její krve, která mě tolik vábí. Ano, zabiju ji, ale já přece nejsem vrah. Ne, já jsem vrah. Po sto let jsem vraždil, ale nikdy ne nevinné. Zločince a vrahy jsem zabíjel, ale přesto jsem vraždil. Co je jedna vražda, k těm dalším? Nic, je to jen malé zrnko písku, které se přidá k už tak špatnému osudu. Stejně už nemám duši, jsem odsouzen peklu, tak jako tak.

 

 

Bellin pohled

 

Po obědě jsem se vydala domů. Procházela jsem chodbou, když jsem za sebou zaslechla kroky. Neotočila jsem se, protože jsem si myslela, že mě chce jenom někdo vystrašit. Chodba byla už potemnělá, a tak by se ze mě někdo mohl vystřelit. Abych ukázala, že se nebojím, šla jsem rovně vpřed. Zastavila jsem se až u auta a z oné chodby se ozývaly rány, asi se tam nějací kluci perou, napadlo mě.

Nastoupila jsem do auta a jela domů. Doma jsem uvařila večeři a spolu s Charliem jsme ji snědli. Potom jsem umyla nádobí a šla nahoru, k sobě do pokoje.

Připravila jsem si do školy a zopakovala si učení na pár předmětů. Potom jsem si vzala svojí toaletní tašku a dala si sprchu. Když jsem byla umytá, vyčistila jsem si zuby a šla k sobě do pokoje a svalila se na postel.

Přemýšlela jsem nad prvním dnem školy. Skamarádila jsem se s pár lidmi. Nejsympatičtější mi byla asi Angela, nevýrazná holka, ale přesto milá. Jessica pořád mluvila a na všechno se mě vyptávala, to mi nebylo příjemné, ale dalo se to zvládnout. Pak tam byli kluci, někteří byli milí, jiný vtíraví a taky strašidelní. Edward. No jasně, ten divný kluk z biologie, to bylo od něj velice milé uvítání. Díval se na mě, jak kdyby mě chtěl na místě zabít. Zajímalo by mě, co jsem mu udělala, protože já na něj určitě nepromluvila ani slovo. Možná jsem se na něj dívala, ale musela jsem si ho přece prohlédnout, hlavně když byl tak sexy. Musí přece počítat s tím, že když je tak moc hezký, každá holka si ho bude prohlížet.

Já se na něj už dívat nebudu a je to! Nestojím o žádné nenávistné pohledy. Budu se mu vyhýbat, ne to nejde, on mě nějak přitahuje. Moc mě přitahuje, jako kdyby byl magnet na mě. Ne, určitě na všechny holky, ten mohl mít, jakoukoli holku chtěl. Jessica o něm taky básnila, jak kdyby byl jediný kluk na světě. Možná byl jediný tak sexy. Ale to je jedno, já ho stejně nemůžu mít, takže bude nejlepší, když se mu budu vyhýbat.

Přemítala bych dál, ale vyčerpáním jsem usnula. Zdálo se mi, no jasně že o Edwardovi. Byli jsme spolu v lese a povídali si, ale nevím o čem, protože sen byl bez zvuku. On najednou hrozně rychle vstal a objevil se přede mnou a zakousl se mi do krku. Vyděšením jsem se vzbudila a rozhlédla se po pokoji, až po chvíli jsem si uvědomila, že se mi to jenom zdálo. No jasně, že se mi to zdálo, proč by mě měl kousat do krku? Jedině, že by byl upír, no jasně, ale upíři přece neexistují. A navíc, jak rychle vstal, to taky nebylo možné. Určitě to byl jen sen.

Podívala jsem se na hodiny a byl už čas vstávat a jít zase do té otravné školy.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody love - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!