Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bloody love - 12. kapitola

Stmivani


Bloody love - 12. kapitolaTak a je tu další kapitolka. Angela Belle řekne pár věcí, co o Cullenových kolují po škole. Jess bude rozrušená. Proč? To se dozvíte v téhle kapitolce. Je kratší než obvykle, prostě jsem to potřebovala zakončit. ;) Brzy se pokusím napsat další, poslední dobou nemám moc nápady, takže uvidíme, kdy to bude. Takže přeji příjemné počtení. :) Enjoy it!

12. kapitola

 

Pohled Belly

Po večeři nám učitel oznámil, že teď máme osobní volno, ale v deset hodin, že je večerka a potom nikdo nebude venku. Ozvalo se spoustu znepokojených hlasů, ale mně to nevadilo. Všichni se hned zvedli, aby si ještě užili ty dvě hodiny volna a rozutekli se po celém areálu. My s holkama jsme se odebraly na chatku.

„Myslíte, že se mi povede sbalit Edwarda? Protože to, jak se ke mně dneska na večeři otočil zády, nevypadalo moc dobře,“ stěžovala si Jessica, když jsme došly do chatky.

„Neboj se, ono to nějak půjde. Zítra tě namalujeme a oblékneme, aby jsi ho úplně okouzlila a bude tvůj,“ navrhla hned Angela a na mě mrkla. Já jsem jí to odkývala, ale myslela si, že ho nesbalí, protože Edward byl pro všechny holky nepřístupný a Jessica patřila mezi ně. Upřímně bych byla ráda, kdyby se jí to opravdu nepovedlo, protože Edward byl šíleně strašidelný, ještě by se jí s ním něco mohlo stát.

„Haló, Bello, vrať se na zem,“ mávala mi rukou před obličejem Jessica. Trochu jsem se zamyslela a neposlouchala je.

„Co?“ vypravila jsem ze sebe. Velice inteligentní odpověď.

„Ptali jsme se tě, jestli si s náma zahraješ třeba karty,“ oznámila mi Angela.

„Jo, zahraju. Jenom jsem se trochu zamyslela,“ odpověděla jsem jim a omluvně jsem se na ně podívala.

„Tak fajn, jdem hrát,“ zajásala Jess a začala míchat karty.

Hrály jsme asi půl hodiny, když někdo zaklepal na dveře. Po vyzvání vešel Mike. Vypadal docela přepadle, zajímalo by mě proč. Možná se mi to jen zdálo, ale nejspíš ne, protože Angela se na něj taky trochu vykuleně podívala, ale pak si srovnala výraz.

„Jsi v pořádku?“ zeptala se ho Jess. Takže si toho taky všimla.

„Jasně. Nechceš se jít se mnou na chvíli projít?“ zeptal se jí s předstíraným úsměvem. Jess mu na to kývla, ale ve dveřích se na nás ještě otočila a tázavým výrazem ve tváři. My jsme jen pokrčily rameny. Když byli z doslechu, ozvala se Angela:

„Co myslíš, že s ním bylo?“

„Nevím. Třeba nám to Jess řekne, až se vrátí,“ odpověděla jsem jí a zase se ponořila do svých myšlenek. Angela mlčela taky, zajímalo by mě, na co myslela.

„Ty nechceš, aby Jess chodila s Edwardem, že ne?“ prolomila to ticho Angela.

„Ne, nechci. Jde z něho strašný strach, nevím, jak ti to mám vysvětlit, ale prostě to tak je. I když si nemyslím, že by ho nakonec sbalila, ale co já vím,“ pokrčila jsem rameny a podívala se na ni. Vypadala, že nad něčím přemýšlí.

„Jo, já vím, jak to myslíš. Podle Jessici vypadá jako bůh, ale já spíš myslím, že je to ďábel,“ zatvářila se nevesele Angela. Naprosto jsem s ní souhlasila.

„Jo, přesně. Nechápu ji. Má Mika a přitom chce Edwarda. Ona snad necítí, jaký jde z něho strach?“ zeptala jsem se nechápavě.

„Možná to necítí, třeba vidí jenom to, jak je hezký, což je a hodně. A ty historky, co o něm a jeho rodině kolují po škole… Děsivé.“

„Historky?“

„No jo, ty jsi je asi ještě neslyšela, když jsi tu nová, co?“ Jenom jsem zavrtěla hlavou.

„Tak já ti je povím. Jednou se ztratila jedna holka. Jmenovala se Alison. Byla hezká a měla něco snad s každým ze školy. Povídá se, že se jednou rozhodla dostat Edwarda, a že za ním po škole šla domů. Potom už ji však nikdo neviděl. Říká se, že ji zabil nebo tak něco. Policie mu ale nic nedokázala, nejsou žádné důkazy ani nenašli její tělo. Prostě zmizela a nikdo neví kam,“ zakončila dramaticky celé to vyprávění.

„A ty tomu věříš?“ zeptala jsem se jí. Já tomu nevěřila, protože je sice Edward strašidelný, ale že by zabil nějakou holku? To zase ne. Lidé si vymýšlí různé věci. Já o tom něco vím.

„Nevím. Asi ne, ale je to zajímavý. Nikdo vlastně neví, jestli ten den šla zrovna za ním nebo někam jinam,“ dodala zamyšleně. Obě jsme se teď ponořily do svých myšlenek. Já jsem přemýšlela nad záhadným Edwardem. Najednou mi v mysli vyvstala otázka.

„Ví vůbec o něm a jeho rodině někdo něco konkrétního?“ zeptala jsem se najednou. Bylo jasné koho tím myslím.

„Nic moc ne. Ví se, že bydlí za Forks v lesích v jedné vile. On a jeho sourozenci jsou adoptovaní. Přestěhovali se sem z Aljašky. Jejich otec pracuje v nemocnici jako doktor, ale není tak děsivý jako jeho děti, je milý a sympatický. Nevím, podle mě na nich prostě jenom něco divného, třeba se jim něco stalo, když byli malý a teď si jenom drží odstup,“ zamyšleně dodala Angela. Na její teorii něco bylo, ale nezdálo se mi to moc pravděpodobné. Chtěla jsem jí odpovědět, že se mi to moc nezdá, když v tom vrazila do dveří Jessica.

„Co se stalo?“ vyhrkly jsme s Angelou obě najednou. Jess vypadala dost vyděšeně, ale bylo tam ještě něco, co jsem nedokázala rozluštit.

„Jde o Mika,“ vyděšeně odpověděla Jess.

„Co je s ním?“ chtěla jsem vědět. Výraz v její tváři mi říkal, že to nebude nic dobrého.

„Je mrtvý,“ odpověděla mi mezi vzlyky Jessica.

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bloody love - 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!