Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black+Cullen - 3.kapitola(Edward a další otázky)

CLEE


Třetí pokračování povídky Black+Cullen.

...Byla jsem si jistá že je to on. Koukla jsem se na ostatní s kterými jsme tu byla. Všichni nepřátelsky hleděli na nově příchozí. Dívka začala pomalu couvat a pak zmizela v lese. Ale mladík dál stál jako socha a hleděl na mě. Jacob a Sam se postavili a pomalu zamíříli k mladíkovi. Chvilku mezi sebou mluvili šeptem. "Je přece nezdvořilé nepozdravit nové obyvatele Forks"řekl mladík a pak vykročil směrem ke mně. Sam pouze pokýval hlavou.

Mladík napřáhl ruku a řekl:"Těší mě. Jsem Edward Cullen. Rád Vás poznávám.". Potřásla jsem mu rukou. Byla hrozně ledová. "Taky mě těší. Jsem Sam, Sam Black"řekla jsem. "Už budu muset jít."řekl Edward, kouknul se na Jacoba a pak zmizel v lese. Chtěla jsem se o Edwardovi dozvědět víc. Ale nálada byla napjatá a tak jsem se neptala. Zanedlouho jsme se rozešli.

Večer jsem zaklepala na dveře Jakova pokoje. "Dále"řekl. Vstoupila jsem a sedla si na kraj jeho postele. "Mohla bych s tebou mluvit o Edwardovi?"zeptala jsem se. "Hm..klidně. Co bys chtěla vědět?"zeptal se. "Kdo to je? Proč jste na něho koukali tak nepřátelsky?"zeptala jsem se. "Nemáme Culleny rádi. Jsou jiní než mi, jsou našimi nepřáteli"odpověděl. "Proč?"zeptala jsem se udiveně"On vypadal mile". "Prostě je nemáme rádi. Nemůžu ti to líp vysvětlit."řekl. "A bylo by lepší, kdyby ses s nimi nescházela nebo nekamarádíčkovala"dodal. "Dobře"řekla jsem pouze. Zvedla jsem se z postele a šla ke dveřím. "Zítra příjde Paul."informoval mě ještě Jacob.

Druhý den dopoledne se nic nedělo. Jacob byl pryč se Samem. A Billy na rybách. Rozhodla jsem se podívat do lesa.

Procházela jsem se a koukala na přírodu. Když v tom jsem to uviděla. Oblíbené tričko Jacoba. Bylo na něm asi deset modrých pruhů. Tohle tričko dostal od mé mamky. Udiveně jsou ho zvedla. Vyčuhovalo z koruny stomu. Vylezla jsem na strom a koukla se dovnitř koruny. Byli tam ještě jeho boty a kalhoty. Oblečení jsem tam nechala a zmateně slezla ze stromu. Šla jsem domů s hlavou plnou otázek.

Odpoledne asi ve tři se vrátil Jacob...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black+Cullen - 3.kapitola(Edward a další otázky):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!