Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Black+Cullen-2.kapitola(Sen)

Recenze k Remember me


2 díl povídky Black+Cullen, začíná tím, že Sam má sen.

..byla jsem hluboko v lese. Vedle mě stál mladík s bronzcovými vlasy a naprosto bílou pokožkou. Vlasy měl do nepřehledného účesu i tak vypadal božsky. Vypadal tajemně ,ale na tváři měl pokřivený úsměv. Myslím že by každou holku okouzlil, ale mě ne. Věděla jsem že on chce právě mě, ale já jsem se držela od něj. Měla jsem pocit že je buď moc citlivý, myslí si o sobě moc nebo je stydlivý. Rukou mě pohladil po tváři, jeho dotek byl ledový až jsem se otřásla.

Z lesa vyšel další mladík, úplně jiný než ten vedle mě. Až když byl skoro u nás, poznala jsem v něm Jacoba. Nevypadal jinak, ale v té tmě jsem ho nepoznala. Jacob vypadal hodně naštvaně. "Zmiz"křikl naštvaně. Hned mi došlo že nemyslel mě, ale toho bledého mladíka vedle mě. "Já nikam nepůjdu"řekl sametovým hlasem. Jacob se začal třást. "Jacobe, uklidni se."promluvil mladík. Jacob najednou skočil, ale na zem před nás dopadl obrovský vlk. Vykuleně jsem koukala na vlka. "Jaku, ona neví kdo jsem ani kdo jsi ty"řekl mladík ,mluvící k vlku. Vlk zavrčel a šel blíž k nám. Mladík se postavil do útočné pozice. Vyděšeně jsem na ně koukala. Vlk vyskočil na mladíka. Mladík ho jednoduše odhodil. Vlk narazil do stromu a...

"Nééééé"vyděšeně jsem vykřikla a uvědomila jsem si že jsem vzhůru. Koukla jsem se na budík. Bylo 10 minut po 6 hodině ráno. Věděla jsem že neusnu a tak jsme vstala a udělala jsem raní věcí. V kuchyni nikdo nebyl a tak jsem si snídani udělala sama. Za pár minut přišel Jacob. "Ahoj Sam, ráno jsem slyšel někoho křičet. Slyšela si to taky?"zeptal se. "To jsem byla já. Měla jsem špatný sen."odpověděla jsem. "Aha, tak to jo. Co bys řekla na to poznat moje kámoše? Dnes jdem na pláž, nechceš jít taky?"zeptal se. "Jasně, moc ráda."odpověděla jsem, stejně jsem neměla co dělat. "Super"řekl a dál jsme snídali mlčky. Po obědě jsem zaklepala na dveře Jakova pokoje. Vyšel z něj a řekl:"Kluci se na tebe těší. Hlavně se snaž je nenaštavat, prosím.". Nevěděla jsem proč zrovna tohle mám slíbít ,ale i tak jsem přikývla. Na pláži jsme zamíříli ke skupince asi 5 kluků a jedné holky. "Tak tohle je Sam, Jared, Quil, Embry, Seth a Leah."říkal a přitom pomalu ukazoval na každého z nich. Se všemi jsem se pozdravila. Sedla jsem si mezi Sama a Jacoba. Trochu jsem se nudila, ale určitě to bylo lepší než kdybych byla doma s Billym. "Nezajdem do lesa?"zeptal se Jared. Ostatní souhlasili a tak jsme šli. Vyšli jsme na jednu louku. Posadili jsme se na zem a povídali si. Mezi stromy se něco pohlo. Všichni se koukli tím směrem. Z lesa vyšli dvě postavy. Žena a muž.

Žena byla malá, podobná elfovi s krátkými na všechny strany trčícími vlasy. Byla bledá, vypadalo to že jí je kolem 18-ti let. Vedle ní šel muž, úplně stejný jako v mém snu..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Black+Cullen-2.kapitola(Sen):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!