Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bílá jako sníh - 4. kapitola - Úplněk

when you love her - brambooorka


Bílá jako sníh - 4. kapitola - ÚplněkBella je v lese sama s Jacobem a ani si neuvědomuje, co se brzy stane... Po dlouhé době se zase vracím k této povídce - omlouvám se! :/ Přeji příjemné čtení - snad to tahle kapitola napraví!

4. kapitola - Úplněk

Bella

Jacob utěšoval moji raněnou duši a já najednou pocítila něco jiného. Něco, co jsem dlouho necítila. Jakýsi pocit, který ve mně bublal jako potůček. Jacob objímal má ztuhlá a zledovatělá ramena a byl upřímně rád, že je se mnou. Byl šťastný z mojí společnosti jako pejsek. Jelikož to bylo trochu ironicky směšné, neskryla jsem úsměv, který se mi dral na ústa. Vyznívalo to poněkud legračně, nebylo to ani nijak daleko od pravdy! Stulila jsem se Jacobovi víc do jeho hřejivé náruče a přitom jsem si přičichla k jeho krku. Cítila jsem z něj les, nedávný déšť i vnitřního vlkodlaka, kterého musel před některými obyvateli skrývat. Připadalo mi, že se dívám odněkud z výšky a pozoruji tu jinou a cizí Bellu. Dlouho jsem se necítila tak zvláštně! Jacob strnule seděl a objímal mě. Najednou sebou ucuknul a spustil moje tělo na deku, na níž doposud seděl se mnou. Bez nejmenšího důvodu odešel a doslova bez hlásky se vytratil v jehličnatém lese. Zklamaně jsem poslouchala jeho utichající kroky, jež úplně utišil měkký a poddajný mech. Proč odešel? A proč mi nic neřekl? Udělala jsem snad něco špatně? Poslední otázka mne zasáhla prudkou ránou jako blesk.

Já se moc vtírala a jemu to bylo nepříjemné, tak je to. Obavy a podezření v mé hlavě vyhlodali hlubokou díru, kterou protékaly všechny mé pocity. Jestli je to pravda - co budu dělat? Potřebuji ho, potřebuji Jacoba! Bez dlouhého a rozumného přemýšlení jsem se vydala po stopách, které za sebou zanechal.

 

Jacob

Bella mě dokonale vyvedla z míry a já netušil, jak se zachovat. Copak nemiluje Edwarda? Ani netuší, jak moc bych si přál, aby si ona přála být výhradně se mnou. Už jen její oči mě přivádí k úplnému šílenství. Co teprve její ústa, hlavně její milý a neodolatelný úsměv! Nedokázal jsem tam sedět s ní ve svém náručí. Obzvlášť při jejím nutkavém tisknutí se k mému tělu. Bylo to dost zbabělé - takhle odejít. Měl bych se vrátit! Vtom se však za mnou ozvaly kroky bosých nohou, spadané listí šustilo kolem. Bella se objevila za mnou, tváře zrůžovělé venkovním vzduchem a ve vlasech kapky, které se leskly v záři měsíce. Byl úplněk! Až nyní mi došlo, co se brzy stane, co se nevyhnutelně blíží!

„Bello, to bude v pořádku. Neboj, pomůžu ti!

Bella ovšem přestávala poslouchat můj hlas. Oči se jí hrozivě protočily a ústa naplnilo zlostné vrčení. Látka se trhala pod měnícím se tělem. Bella upadla a v bolestných křečích se potácela na měkkém mechu. Křičela dost hlasitě, div jí nevyschlo v krku a nezmizel hlas. Na nic jsem nečekal a proměnil se ve vlkodlaka, abych poslal zprávu ostatním.

Bella se proměňuje...

Cože? Jak to?

Ptali se vyděšeně Jared i Paul.

Jak můžem pomoct?

Nabízel se Embry, nijak zvlášť ho to nepřekvapilo.

Za chvíli jsme u tebe...

Bylo to to jediné, na co Sam stačil pomyslet.

 

Bella

Křeče nezmizely a já se svalila na chladný mech. Studil mou rozehřátou kůži, bolest však ani trochu neutišil. Nedokázala jsem mluvit ani se hnout. Vězela jsem tam jako ryba na suchu - polapená nesmírnou silou. Tělem mi probíhaly šoky podobné elektrice, proudily každou buňkou mého těla, které se nyní rozpadalo na kousíčky a tvořilo se jiné - úplně nové. Daleko silnější a pružnější. Látka se roztahovala tak, že se trhala na cáry a já pociťovala stále ukrutnější hrůznost okamžiku. Přemýšlela jsem, jestli to někdy skončí, dokud se to skutečně nestalo a já nestála tváří v tvář - ve své nové masce - úplňku. Škodolibě ozařoval celou scénu pod sebou a ušklíbal se.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bílá jako sníh - 4. kapitola - Úplněk:

 1
6. Jana
20.08.2013 [19:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Simluiq
20.08.2013 [17:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Izza
20.08.2013 [12:16]

Super krasa :) :3 <3 rychlo dalsiu prosim ^^ *__* :3)*

20.08.2013 [12:07]

JohnnaPěkná kapitola! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. bara
20.08.2013 [10:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2013 [12:07]

RoxanaAhoj,
článek Ti vracím a poprosím Tě, aby sis do perexu alespoň jednou větičkou dopsala, o čem kapitolka bude. Až tak učiníš, projdi si článek ještě jednou a zaškrtni "Článek je hotov".
Děkuji... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!