Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Beze slova - 1. kapitola - Změna

V New Moon


Beze slova - 1. kapitola - ZměnaJe tu první díl mé nové kapitolovky. Není nic moc, ale nějak jsem musela začít. Doufám, že se vám to bude líbit alespoň trošku. Prosím o komentáře, alespoň smajlík, jestli je o to zájem. Celá Cullenovic rodina je požádána Arem o laskavost. Mají do své rodiny začlenit dívku, která nevydá ze sebe ani jednu hlásku. Jak Bella zapadne a jak se bude líbit Edwardovi si přečtěte.

1. kapitola - Změna

Jmenuji se Edward Cullen, jsem upír a je mi sto devět let, pro lidské oko vypadám na osmnáct let. Celou svou věčnost žiji sám. Ještě jsem nenašel ženu, která by si získala mé kamenné srdce. Mám milující rodinu, která se snaží mě rozptýlit, ale moc se jim to nedaří, oni mají své polovičky, to jenom já jsem sám. Carlisle, zakladatel naší rodiny, si našel Esme, potom proměnil mě. Následně na ulici našel ležet Rose, která umírala, a proměnil ji. Doufal, že se do sebe zamilujeme, ale já beru Rose jako sestru. Rose si za nějaký čas našla Emmetta, který umíral na napadení medvědem. Musím říct, že Emmett naši rodinu změnil a to v dobrém slova smyslu. Teď je z nich nerozlučitelný pár, i když ho Rose musí často krotit. O několik desítek let potom se k nám přidala Alice se svým manželem Jasperem.

Rád bych měl někoho, kdo by byl můj, ale zatím nikdo takový není, takže se ubíjím ve své samotě. Nikdy jsem netušil, že je samota tak temná a strašná. Připadám si, jako bych bloudil černým tunelem, který nemá konce. Bloudím a bloudím, a když už vidím světlo, vběhnu do něho, a tím se dostanu zase na začátek toho tunelu.

„Edwarde, pojď dolů,“ zavolala na mě Esme. Poslušně jsem se zvedl a sešel dolů do obýváku. V myšlenkách jsem si přečetl, že nám přišel dopis od Ara.

„Přišel dopis,“ oznámil Carlisle, když došli dolů všichni. Viděl jsem v jeho myšlenkách, že má strach, co tam bude, protože Arovi se nedalo věřit. Otevřel obálku a začal číst.

Milý Carlisle,

už dlouho jsme se neviděli a já bych byl velmi rád, kdybys mě i se svou rodinou navštívil co nejdříve. Uznávám, že to nedělám pouze kvůli návštěvě, ale mám na tebe a tvou rodinu prosbu, kterou doufám, že mi splníš. Uznávám, že to nebude lehký úkol, ale já věřím, že ty a tvoje rodina to zvládnete. Čekám vás za dva dny.

S pozdravem Aro.

„Co to je,“ ozval se Emmett, protože to asi nepochopil.

„Jestli to dobře chápu, tak po nás Aro něco chce a nemůžeme se z toho vykroutit,“ objasnil nám všem Carlisle situaci.

„Co když je to past?“ promluvil stále ostražitý Jasper.

„Nemůžeme odmítnout,“ promluvil jsem pro změnu já.

„To vím, jenom říkám, že to může být past,“ obrátil se na mě Jasper.

„Alice, nevidíš něco?“ obrátila se na ni Rose.

„Vidím nás, jak jdeme do Volterry, ale potom nás vidím jakoby v mlze. A přes tu nevidím, já nechápu, co to je?“ přitulila se Alice k Jasperovi.

„To nic, miláčku, nenamáhej se,“ uklidňoval ji její manžel.

„Rose, běž zamluvit letenky,“ nakázal jí Carlisle a Rose společně s Emmettem vyšli pryč.

„A vy si běžte zabalit,“ poslal nás pryč.

Letenky jsme měli zamluvené na dnešní odpoledne. Carlisle se totiž domnívá, že nesmíme návštěvu protahovat, takže bude lepší, když pojedeme co nejdříve.

Než jsem se stihnul vzpamatovat, měl jsem zabaleno a tašky stály venku u auta.

„Jedeme,“ zavelela Alice asi za hodinu.

Poslušně jsem nastoupil do auta a rozjel se směr letiště. Všichni jsme byli napjatí, takže jsme moc nemluvili. V jejich myšlenkách jsem slyšel obavu a smutek. Nikdo netušil, jestli se ještě vrátíme.

Let do Volterry probíhal v klidu. Všichni se zajímali o sebe a já jsem koukal z okna a snažil se ignorovat veškeré myšlenky v letadle. Jsem lehce nervózní, ale horší už to být nemůže. Můj život nestojí za nic, jestli na nás Aro chystá past, tak se alespoň něco změní.

Právě stojíme před Volterrou. Všichni se nervózně ošívají, ale snaží se myšlenky držet na uzdě.

Poznámka autora: A to Edward netuší, jak se mu život od základu změní.


Doufám, že se líbí, i když začátek asi nijak nezaujme.....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Beze slova - 1. kapitola - Změna:

 1
1. Barbora
08.04.2015 [14:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!