Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bez volby 12. kapitola

perex


Bez volby 12. kapitolaTak a konec poklidného života. Edward s Bellou tráví každou možnou chvilku. Belle se však i přesto podaří dostat do maléru a to pořádného. Celá Cullenovic rodina se ji vydává hledat... Hezky se bavte a snad se bude konec kapitolky líbit.

12. kapitola

Donáška do domu

 

(pohled Edwarda)

 Život se mi nyní obrátil naprosto na ruby. Chvíle s Bell, a že jsem s ní trávil každou možnou sekundu dne, byly neuvěřitelné. Byla tak živá a nikdy nezůstala stát na místě, jako by si chtěla vychutnávat každou chvilku. Byla jako živel.

Za posledních několik týdnů jsem ji poznával stále víc, ale přesto mě stále překvapovala a vyváděla z míry. A nejen mě. Celá má rodina jako by ožila. Nemuseli jsme se před ní přetvařovat a chovat se jako lidé. Bells by to ani nechtěla. Byla raději, když jsme se chovali tak, jak pro nás bylo přirozené.

Jen když jsme šli na lov, odmítal jsem ji vzít sebou. Nechtěl jsem si ani představit, co by se mohlo stát, kdybychom v její přítomnosti měli pustit své přirozené pudy na povrch.

Nedokázal jsem bez ní však vydržet příliš dlouho. Což u ostatních vyvolávalo hromadu pobavených poznámek.

„Neměli bychom ti spíš něco přinést až k Belle?“ zeptal se mě Jasper škodolibě, když jsem nohou netrpělivě dloubal do hlíny a zahrabával tělo laně, zatím co jsem v ruce držel mobil, jestli mě Bella nesháněla.

„Lidi taky prý využívají donášky až do domu,“ přidal se i Emmett.

Jo tomu aby taky něco uteklo. Jen jsem na ně zavrčel. Představa pikniku přímo u ní v obýváku se mi vůbec nelíbila. Ačkoliv, jak ji znám, tak by proti takovému netradičnímu odpoledni nic nenamítala.

Stále se chovala, jako by se jí nemohlo nic vážného stát a vždy se z toho vylízala maximálně se zlomeninou. Já z toho však šílel každou vteřinu, kdy jsem ji neměl na očích. Bella mi však jen nechala zprávu, že jede do Seatlu na nákupy.

Nedej bože aby Alice někdy postřehla, že by ji pochybělo oblečení. Tak Bella pravidelně prováděla preventivní opatření. Nemusel jsem jí ani příliš dlouze líčit, jak by takové nakupování s Alicí vypadalo. Za což na mě byla má šílená sestřička hodně dlouho naštvaná.

Konečně už jsme byli opět všichni a k mé úlevě jsme se vydali nazpátek. Emmett využil mé nedočkavé jízdy a vzal to jako pobídku k závodu. S radostným úsměvem na mě pokřikoval z okýnka, když jsme jeli vedle sebe.

Protočil jsem oči a raději ho přehlušil rádiem. Jak se může v jeho věku ještě chovat jako pětileté dítě.

Můj úsměv však náhle ztuhl a já se vyděšeně podíval na rádio. Běžně jsem zprávám moc pozornosti nevěnoval. Vše se na můj vkus měnilo stále rychle a nemělo cenu se takovými drobnostmi zabývat. Teď jsem to ho však okamžitě začal litovat.

Probíraly záhadná úmrtí v Seatlu. Policie si s nimi stále nevěděla rady. Obětí již bylo téměř patnáct a všechny je našli ohořelé téměř k nepoznání. Moc dobře jsem znal tyhle praktiky zakrývání stop.

Okamžitě jsem přidupl plyn až k podlaze a ostatní, kteří to slyšeli, mě následovali. Vyrazili jsme přímo k městu.

 

Svíral jsem volant, že jsem do něj vryl otisk mých rukou. Nepříčetný strachem jsem projížděl městem a pohledem prozkoumával každé zákoutí, zatím co jsem kontroloval každou myšlenku lidí v okolí. Nikdo ji neviděl. Bylo to příliš velké město.

Rozdělili jsme se a každý z nás prohledával jinou část města. Alice se stále snažila Belle dovolat, ale ona měla vypnutý, či vybitý mobil. Slyšel jsem Aliciny zoufalé myšlenky, které mě uváděli ještě do horšího stavu.

Neměl jsem ani ponětí, kam přesně měla Bella namířeno a s její nevyzpytatelnou povahou jsem neměl ani čeho se chytit. Podvědomě jsem si však vybral tu nejhorší čtvrť města. Bylo tu největší nebezpečí, že právě zde narazí na upíra. Nebezpečí, kterému ona nikdy nevěnovala pozornost.

Vztekle jsem zastavila a vyběhl z auta. Už jsem nemohl dál jen tak nečině sedět za volantem. Potřeboval jsem ze sebe ten stres dostat. Běžel jsem temnými uličkami a děs mě zaplavoval stále více. To však stále nebylo nic v porovnání s pocitem, který mě zaplavil, když jsem ucítil nasládlou vůni tří upírů.

Šílený strachy jsem se okamžitě rozběhl tím směrem. Byl jsem rozhodnutý je najít. Ve svém stavu jsem byl naprosto nepříčetný a nebyl by vůbec problém z nich vymlátit, jestli ji zahlédli, nebo jí nedej bože zkřivili jen jediný vlásek.

Probíhal jsem ulicemi ve stínu, protože jsem se už nedokázal ovládat natolik, abych běžel jen lidskou rychlostí. Jejich vůně byla stále silnější, až jsem doběhl ke skladišti. Bylo prázdné a nikdo ho již nějakou dobu nepoužíval. Což bylo také to nejpříhodnější místo k úkrytu.

Jen jsem vběhl dovnitř, uhodila mě do nosu další vůně a já zatnul vztekle čelist. Tuhle jsem znal až příliš dobře. Jemná vůně šeříků mi naplňovala nos a také každou částečku těla panikou.

Nikde se nic nehýbalo. Vrhl jsem se k bednám a téměř šílený strachy prohledával celý sklad.

Za zády se mi náhle něco pohnulo a já ztuhl. Vztekem i strachem o Bellu jsem se přikrčil a nechal vyplout svou přirozenou zuřivost na povrch. Otočil jsem se přikrčený, připravený k okamžitému skoku na něj.

Byl jsem odhodlaný ho okamžitě roztrhat a v mém stavu by neměl ani šanci se bránit.

 

<< Tys mi přefikla brášku!   Shrnutí   Já je propásla? >>

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bez volby 12. kapitola:

 1
24.01.2012 [19:59]

alicecullen105 Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!