Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bez tebe - kapitola 23. - Svatba


Bez tebe - kapitola 23. - SvatbaKaždá správná lovestory má končit svatbou. Nebudeme tohle pravidlo rušit. I když...

 EDIT: Článek neprošel korekcí.

Bez tebe

Kapitola 23. - Svatba

 

„Jdeme,“ rozkázal rázně.

„Cože?“ Nechápala jsem.

„Jdeme, hned. Drž se mě, musíme jít řekou. Zbývají ještě tři dny do útoku. Zvládneme se ubránit.“

V jeho očích byla ta známá vojenská odhodlanost. Moc jsem nechápala, co to děláme, ale rozeběhla jsem se po jeho boku směrem k rodině. Zachráníme je.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Věděl jsem, co tím riskuji. Jane řekla, že nás nevyzradí. Musíme se ke Cullenům, dostat co nerychleji a zařídit, aby boj přežili. S jejich schopnostmi to nemůže být tak těžké.

Pak bychom se měli vrátit. To Alice určitě nebude chtít. Ani já to nemám v plánu. Aro by určitě poznal, že to my jsme Victorii prozradili. Ne, do Volterry už se nikdy nevrátíme. Ale o tom Jane ještě neví.

 

Naše vtrhnutí do domu Culleny silně vyděsilo. Nenaskytl se čas na nějaké velké seznamování.  Ještě večer jsem poznal hlavu rodiny, Alicina otce, Carlisla. Byl to velmi vzdělaný člověk.

S ním a  jeho dvěma dalšími syny jsem začali řešit možnosti obrany. Dívky jsme nechali odpočívat. Můj andílek musí být hlavně v klidu. Nesmí se jí nic stát.

Rozvrhli jsme plán. Naučit skupinu upírů bránit se před novorozenými za tři dny mi nepřišlo příliš reálné. Ale když jsem poznal, jak bravurně dokáže Edward využívat své schopnosti a spolupracovat s Emmettovou silou, naděje se mi zase vrátila. Dvoudenní výcvik bude muset stačit.

Ráno přišla do domu i ta jejich vzácná Bella. Už nějakou dobu se mě Alice snažila odnaučit pití lidské krve, ale tohle na mě bylo příliš. Odešel jsem před dům a čekal tam, než odejde.

Náhle se kolem mě prohnalo cosi blonďatého. Jedna z Cullenových sester vběhla do lesa. Při pohledu na její mizející tělo se ve mně na vteřinku utlumilo všechno trápení. Pomyslel jsem si, že skončit se svým starým stylem života možná nebyl tak dobrý nápad, když má andílek takové sestry. Musel jsem se sám sobě zasmát, že ani v takovou chvíli nemůže moje druhé já přestat myslet na takové věci.

Rosalie se ale vrátila ještě dřív, než jsem stihl změnit myšlenky. Hned za ní se táhl odporný puch. Zamžikal jsem, abych zjistil, odkud přichází. Pak už se z lesa vyhnala celá tlupa obrovských vlků.

„Vlkodlaci,“ oznámil mi za mnou stojící Carlisle, „máme tu s nimi dohodu. Pomohou nám.“

Tak s tímhle máme vyhráno, pomyslel jsem si a Edward se na souhlas spokojeně usmál. Už jsem stihl pochopit, že to u něj není moc běžné.

„Tak jde se na to, ne?“ zakřičel bojovně Emmett.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Urvala jsem tomu poslednímu hajzlovi hlavu a odhodila ho na zbytek hořící hromady. S úlevou jsem si sedla. Je po nich.

Můj pohled se stočil za nasládlým puchem mrtvol. Bella stála za doutnajícím prachem. Její oblečení vypadalo strašně. Sama byla špinavá a zacuchaná. Po tvářích se jí sypaly drobné slzy.

Vize se naplnila, uvědomila jsem si. A byla jsem šťastná.

Edward ji vzal kolem ramen a pak objal. Šeptal jí, že vše už bude v pořádku.  Já zapátrala po svém démonovy. Dneska se rval jako lev a já mu za to chtěla dát odměnu.  Spatřila jsem ho, jak za rukáv vede malou novorozenou. Vypadal odvážně i když se určitě musela hrozně bát.

„To je Bree. Nechtěla bojovat. A já ji nechci zabít,“ vysvětlila mi Esme.

Přikývla jsem a šla k hloučku mé zbylé rodiny. Zase jsme byli spolu. Hrozící nebezpečí bylo spáleno a mně se zdálo, že teď už nemůže být jinak, než šťastně.

Pak mnou prošla vize. Jane, Alec a Demetri se blížili lesem. V zápětí jsem zaslechla i kroky a pak už se před námi trojce objevila.

Přitočila jsem se k Jasperovi.

„Neboj,“ zašeptal mi do vlasů, ale tentokrát mě to neuklidnilo. Budeme muset zpět do Volterry? Ví přece, že to nechci. Ne, už nikdy!

Jane se k nám vůbec nevyjadřovala, ale očima stále směřovala na Jaspera. Řekla bych, že jí posílal emoce, aby pochopila, o co nám jde. Mluvila na adresu té, malé novorozené. Od Esme bylo trochu naivní myslet si, že nám ji nechají.

Pak se Alec potichu zeptal, „Co je s nimi? Proč nejdou k nám?“

„Nechtějí,“ odpověděl prostě Demetri. Bylo to poprvé, co jsem od něj slyšela říct něco tak vážně.

„Volterra nadává druhou šanci!“ pronesla hrdě Jane a její pohled se konečně stočil z Jaspera na malou Bree. Tentokrát to ale byl ten pohled vražedný. Z toho nebohého dítěte se mi sevřeli vnitřnosti. Schovala jsem si obličej do Jasperovi košile.

Jane ještě řekla něco k Bella, pak se otočila a všichni tři klidně odešli.

„Je konec?“ zeptal se Emmett.

„Ne,“ odpověděl Jasper. Všechny pohledy se zmateně stočily k němu.

„Rozhodli jsme se tu zůstat, andílku,“ vysvětlil mi, „ale to nám Aro nikdy nedovolí. Je s námi konec.“

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Cítil jsem kolem sebe tolik pocitů, že jsem musel svou schopnost utlumit, abych nevybuchl.

Ani ve snu bych nečekal, že se rodina tak odhodlaně postaví za naše přání s nimi zůstat. Všichni se tím odsoudili k jasné smrti. Je jen otázka času, za jak dlouho se k nám Volttera dostane a pak je s námi všemi konec. Ubránili jsme se novorozeným, ale možná by to byla lepší smrt.

Oni ovšem neváhali. Carlisle okamžitě začal shánět posily. Přijeli spřátelené kmeny z Aljašky, Evropy i jižní Ameriky. Spolu s vlkodlaky jsme vypadali jako obrovská síla. Ale já znal Voltterský hrad. Ani zdaleka nás nebylo dost na jejich vojska.

Promnul jsem si dlaně v bílých rukavičkách. Kdybych měl srdce, bilo by teď jak o závod. Ke strachu z budoucích událostí se ještě přidala nervozita.

Esme mi urovnala límeček. Jemnou ručkou mi přejela po tváři a povzbudivě se usmála. V elegantních šatech barvi šampaně vypadala nádherně. Stačilo mi jen pár dní, abych si tuhle bytost zamiloval. Ještě jsem se jí neodvážil oslovovat mami, i když to ode mě vyžadovala. Zabraňovala mi v tom ale jen Jižanská výchova. Moje city k ní už k tomuhle oslovení patřily.

Nadechl jsem se, i když to nebylo třeba a přešel na místo před Emmetta s Edwardem.

Obrovský svalovec vypadal v černém obleku trochu legračně. Připomínal mi Felixe. Smutně jsem si vzpomněl na ztraceného přítele. Emmett se zamilovaně podíval naproti na svou krásnou ženu ve fialových útlých koktejlkách. Byla nádherná.

Stejně, jako Bella, kterou konečně donutily do šatů. Dřív jsem si ani zdaleka nevšiml její pěkné ženské postavy. Na její krev si už pomalu začínám zvykat. Díky bohu, že aspoň to. I když, není už to trochu zbytečné?

„Ale no tak,“ zašeptal za mnou Edward. A chtěl tím říct, že v takovou chvíli bych měl myslet jen na samé krásné věci. Vždyť i on se tvářil šťastně.

Přijal jsem jeho výtku a už s úsměvem se otočil směrem do uličky. Všechno se ve mně sevřelo šílenou nervozitou a pak v jediném momentu vybuchlo v úsměv, když jsem spatřil překrásného anděla v sněhově bílých šatech.

Zavěšena za svého otce, kráčela ke mně Alice Cullenová, jako ta nejkrásnější hvězda na nebi. Zářila, tančila v každém kroku. Oslnila mě tak, že všechny ostatní myšlenky zmizely.

Zůstala jen jediná. Říci jí ano. A udělat z ní paví Cullen – Whitlockovou. Jednou pro vždy spojit svůj život s ní. Až do definitivní smrti. I když možná přijde už velmi brzo.

 


Tak co vy na takovouhle svatbu? Tím jsme vlastně došli na konec. Chybí už jen epilog.

kapitola 22.

Epilog



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bez tebe - kapitola 23. - Svatba:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!