Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Better than me - 4. kapitola - Inteligence sama

3.KikaV - La Push (utesy)


Better than me - 4. kapitola - Inteligence samaMně se jen tak nebavíte. Pozdě, ale přece. Je tu další kapitola;-)Ať se líbí;-)

Letiště v Seattlu byla jenom malinká budova s pár obchůdkama s občerstvením, trafikou a pásem, na kterém přijížděly zavazadla.

Já jsem si to právě se svýma dvouma kuframa štrádovala mezi tím vším a snažila se co nejmíň narážet do lidí, kterých tu bylo jak mravenců na zdechlině. Zhluboka jsem vydechla a zase nenadechla, abych zvládla odolat chuti uštědřit ránu prsaté blondýně, která se přede mnou vlekla šnečím tempem a táhla za sebou vozíček s náhražkou psa.

Zadívala se na tu věc, které by říkal pes leda tak trpaslík a zamyslela se. Budou její psi ještě naživu? Ne, asi ne. Je to už skoro čtrnáct let. Vzala si je k sobě paní McDoughová po tom, co…

Zatřepala jsem hlavou a vyhnala z ní bolestivé vzpomínky. Přidala jsme do kroku a sejmula tu nádheru před sebou svým loďákem. Zavrávorala a natáhla se na zemi jak dlouhá tak široká a šokovaně se na mně zahleděla. To už jsme si to ale se spokojeným úsměvem štrádovala vstupními dveřmi.

Nejdřív mně to překvapilo, když jsme z uměle osvětlené místnosti vyšla do toho šera. Koukla jsme na hodinky a bylo 21:15. To mně překvapilo po druhé. Pokud už bylo čtvrt na deset, tak by mněla být rozhodně tma. Aspoň tedy teď, na jaře. Nakonec jsme to nechala plavat. Na počasí si tu snad zvyknu.

Jo, to jsem si myslela, než jsme nasedla do autobusu směr Olympia. Asi po pěti minutách jízdy se nekontrolovatelně rozpršelo. Jsem Angličanka. Na déšť jsem zvyklá, ale tohle nebyl déšť. Bylo to, jakoby na zem někdo vylíval miliony kýblů vody naráz. Nálada mi klesla o milion stupňů. Ve skrytu duše jsme ani nevěřila tomu, že to někdy přestane, a nedej Bože snad brzo. Nejsme optimistka. Mysli na to nejhorší, a nic tě nezaskočí, jo, to je moje motto. A naneštěstí většinou funguje. A když ne, můžu být jedině mile překvapena, což by se v opačném případě říct nedalo.

Jenže tentokrát se žádné překvapení nekonalo. Když jsme na konečné vystupovala, lilo snad ještě víc a já začínala zužit. Vypadala jsme jako zmoklá slepice už po pěti minutách čekání. Mám štěstí, že další autobus, tentokrát do Port Angeles, jede „už“ za půl hodiny.

 

Když jsem se konečně dostala do Forks, měla jsme sto chutí někoho zakousnout. Byla jsem za celou cestu tak frustrovaná, naštvaná, rozmrzelá a kdoví co ještě. Naštěstí za chvilku budu doma. Hurá! Doma… Nebyla jsem tu už strašně dlouho, ale pořád jsem nějak cítila, že sem patřím. Londýn byl sice krásný, ale byla jsem tam sama. Neměla jsem tam rodinu, přátele, nikoho. Doufám, že tady to bude jinak. Vlastně nedoufám. Vím to. Usmála jsme se a vydala se…

Moment. Tak teď jsme to trochu nevychytala. Myslela jsme na to, že jsme se vydala domů, ale je tu menší zádrhel. Vůbec nevím, kde bydlím. Je hezké, že mám klíče od vchodových i zadních dveří, ale pokud nenajdu ten barák, tak jsou mi v celku na nic. Bezmocně jsme zavyla. Fajn. Vezmeme to metodou pokus, omyl. Přece poznám svůj vlastní dům, když ho uvidím… A tak jsme se s bezmezným odhodláním a zkrepatělýma vlasama vydala vstříc téhle díře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Better than me - 4. kapitola - Inteligence sama:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!