Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bells, si doma? 4 - Upírka

Bella


Bells, si doma? 4 - UpírkaUž je to dávno, čo som pridala tretiu časť, pôvodne jednorázovej poviedky. Na vaše vyžiadanie sa z nej stala kapitolovka. Ak si na ňu niekto ešte pamätáte, tak tu vám na zlatom podnose dávam štvrtú časť poviedky - Bells, si doma?

Edward:

Hneval som sa. Zúril som. Na seba, na ňu, na toho kreténa. Na celý svet. Z môjho pohľadu zmizlo slnko, ostala len tma. Čiernota bez, čo i len najmenšieho, záblesku svetla. Zmysel môjho života bol preč a ja som už nevedel, čo robiť... Samozrejme, zase som ušiel ako taký zbabelý pes. Nemohol som sa na to dívať. Zamieril som tam, kde sa najlepšie odbúrava hnev. Do striptízového baru.

Bella:

Videla som tmu, cítila som tmu. Uvedomila som si, že mám zavreté oči. Opatrne som ich od seba odlepila a z toho svetla sa mi až zatočila hlava. Zase som viečka pevne pritisla k sebe. Až po desiatich minútach som jemne pootvorila jedno oko, potom druhé a nakoniec obe na maximum. Nechápala som, čo sa mi stalo. Videla som všetko úplne zreteľne, každý detail... Prach vo vzduchu, ligotajúci sa ako krištáľ, medzeri medzi zle spojenými drevami... Proste úplne všetko. Cítila som všetko, videla som všetko a, ako som si uvedomila, keď som sa posadila, hýbala som sa rýchlejšie ako predtým. Na to existovalo len jediné vysvetlenie: Bola som upírka.

Edward:

Privítalo ma teplo a obrovský hluk. Vošiel som dnu a poobzeral sa po voľnom mieste. Jedno bolo pri bare, rovno pod tyčou. Rýchlo som prešiel miestnosťou, aby mi ho nikto nevzal. Práve som si objednal drink, keď som pocítil úchvatnú vôňu. Bola krásna, ale na Bellu nemala. Bella je už ale minulosť, bohužiaľ. Obzrel som sa za ňou a pohľad mi padol, na práve vchádzajúcu tanečnicu. Dlhé blond vlasy mala zviazané v cope, mala na sebe krátke modré kraťasy, končiace tesne pod jej krásnym, pevným zadočkom. Prsia mala v korzete rovnakej farby a aj bez neho ich mala ako Pamela Anderson. To som už vedel odhadnúť, heh. Chcel som ju! Na parkete to roztočila ako som ešte nevidel. Tyč bola jej, akoby najlepšia, priateľka. Hneď ako skončila, zavolal som si ju pokývnutím prsta a opýtal sa jej na rovinu, či by sa so mnou nevyspala. Ona len prikývla a od barmana si zobrala kľuč od izby, ktorá slúžila presne na tieto príležitosti. Celou cestou som jej vyzliekal oblečenie a kým sme sa dostali do izby, bola už nahá. Ja som si až v izbe vyzliekol nohavice a boxerky. Jej zrak pritiahol môj nástroj, ktorý pri pohľade na ňu zmohuntel na maximum. Kľakla si na kolená a začala mi ho lízať. Nesmierne ma to vzrušilo, a tak som ju urýchlene vytiahol na nohy a pobozkal ju. Keď som sa nabažil jej úst, prešiel som na jej prsia a tých som sa nabažil až po pol hodine. Mala ich úchvatné. Potom som jazykom prešiel cez jej pupok a ona potešene zavzdychala. Zišiel som ešte nižšie a jazyk som ponoril do jej vlhkej jaskynky. Neuveriteľne ma to vzrušilo a rovnako aj ju, lebo mi zaťala svoje nechty do hlavy a takmer vykríkla. Už som to dlhšie nezniesol. Odtiahol som sa od nej a pozrel do jej nebesky modrých očí. Tie ma svojím vzrušeným pohľadom len povzbudili a ja som do nej rýchlo vtrhol. Chvíľu som tak zotrval a vyžíval sa v tom pocite a potom som sa pomaly začal pohybovať. Bolo to neuveriteľné. Prirážal som čoraz rýchlejšie, až sme nakoniec obaja dospeli k orgazmu. Zvalil som sa aj s ňou na zem a zrak mi padol na posteľ, ktorú sme ani nevyužili.

Bella:

Chcela som to celý život, ale keď som to už mala, bolo mi ľúto za mojím predcházajúcim životom. Vedela som, že ho už nikdy nebudem môcť zažiť. Už nikdy nebudem môcť vidieť svojho otca, mamu a priateľov. Nikdy, ak ich nechcem zabiť. A to nechcem.

Pocítila som v krku pálivú bolesť. Ešte som nebola na love. Sakra. Veď ja vôbec neviem ako na to! No čo. Aj tak sa to raz budem musieť naučiť. Chcela som vyjsť dverami, ale boli zamknuté. Čo už. Napriahla som ruku ako to robí Superman, keď lieta a päsťou zatlačila do dverí. Tie sa vytrhli z pántov a odleteli k najbližšej stene, kde sa zrútili. No čo už. Vyšla som a pozrela sa z okna. Našťastie som bola blízko pri lese, takže som sa mohla v pohode vybrať uloviť si nejakú tú srnku alebo jeleňa. Vybehla som do lesa, ktorý voňal po daždi. Krása. Zhlboka som sa nadýchla a až neskoro som si uvedomila, že som to nemala robiť. V nose som zacítila lákavú vôňu. Vôňu kvetov. Vôňu jemného parfému pokožky. Vôňu človeka. Vedela som, že by som za ňou nemala ísť. Vedela som to, ale napriek tomu som išla. Vôňa ma lákala tak ako malé deti láka čokoláda. No čo už! Nestarala som sa o to. Pred sebou som zazrela malú čistinku, na ktorej bol chlapec a dievča. Práve sa vášnivo bozkávali. Evidentne boli na pikniku, lebo na peknej kockovanej deke bolo želé, čokoláda, jahody a iné ovocie. V okolí boli rozostavené sviečky. V srdci ma až pichlo od závisti. Ja som nikdy nič také nezažila. To ma ešte popohnalo a ja som vyrazila spoza stromu. Vôbec ma nepočuli. Boli príliš zamestnaný svojimi perami.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bells, si doma? 4 - Upírka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!