Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bells, si doma? 10 - Dva listy

Bella s bříškem a Rosalie


Bells, si doma? 10 - Dva listyNájdu Carlisle s Edwardom Samanthu? Čo za listy to dostane Edward? Prijemné čítanie. :)

Edward:

S Carlislom sme pátrali po Samanthe v celej USA, ale nikde sme ju nenašli. Kanada, Forks, Washington D.C.... Nikde nič. Ani stopa. Nikto ju nevidel, nikto o nej nepočul. Skúšal som hľadať aj podľa vône, ale tá ma doviedla maximálne na letisko. Išli sme za policajným náčelníkom mestečka Forks, Bellinho otca. Teda, šiel len Carlisle. Mňa by asi Charlie prizabil. Veď ja som jeho dcéru videl posledný... Dal som Carlislovi fotku Samanthy a on išiel. Ja som mohol len čakať a byť s Bellou. Ktovie ako dlho ju ešte budem môcť vidieť?

Bella:

Keď Edward s Carlislom nepátrali po Samanthe, Carlisle na mne robil rôzne pokusy a Edward s ním. Oboch ich fascinoval vývoj dieťaťa. Edward bol však voči mojej cudnosti trošku zdvorilejší ako Carlisle. Keď mi robili nejaké vyšetrenia, kde som musela prekračovať hranice svojej cudnosti, robil ich Edward. Cítila som sa tak lepšie.

Dieťa rástlo veľmi pomaly. V prvom mesiaci tehotenstva bolo veľké asi tak ako dieťa normálneho človeka v 1. týždni. Najprv som z toho mala veľké nervy, ale Carlisle mi vysvetlil, že je to asi preto, lebo je to dieťa, ktoré vzniklo skrížením upíra a upíra. Obaja aj s Edwardom predpokladali, že preto moje tehotenstvo bude trvať dlhšie ako normálne. Svorne však tvrdili, že na dieťa to nebude mať žiadny dopad, akože bude postihnuté a podobne. Nakoniec som sa upokojila.

Jedna z vecí, čo ma na mojom tehotenstve hnevali, bola, že sa každý ku mne správal ako k chromej. Odnesiem ťa na WC, donesiem ti troška krvi? Veď ty teraz nemôžeš loviť, aby sa dieťatku nič nestalo. Rozčuľovalo ma to, a tak, keď z domu všetci odišli na skupinový lov, vyšla som a išla si dačo uloviť do opačného smeru. Nikto o tom nevedel, lebo jedným z darov, čo som mala, bolo zakrývať svoj pach. Zvyčajne som sa vrátila skôr ako oni, lebo oni lovili krv ešte aj pre mňa. Potom som aj tú ich krv vypila, lebo dieťatko bolo veľmi pažravé. Nemala by som ho tak prekrmovať. Však nevadí. Som zvedavá či to bude chlapček, alebo dievčatko. Nevedeli sme to zistiť, lebo mojej maternici zhrubli steny asi na takú tvrdosť ako upíria koža.

Takto som prežívala deň za dňom, pozerala televíziu, hrala sa primitívne hry na počítači, čítala knihy a dokonca Esme ma naučila štrikovať. Plietla som oblečenie neutrálnej farby, čiapočky, ponožky a rôzne iné. Všetci sme boli šťastní a spokojní, až do jedného dňa.

Edward:

Prišiel mi dlho očakávaný list. Od Samanthy a od súdu. Aspoň sa konečne dozviem, kde je. Najprv som otvoril ten od Samanthy.

Milý bratranček Edward,

dopočula som sa, že po mne aj s Carlislom pátrate. Chcem Vám oznámiť, že je to zbytočné, nenájdete ma. Už ste ma párkrát skoro našli, ale som prefíkanejšia ako Vy. Žijem síce kratšie ako Vy, ale počas tých rokov som bola na všetko úplne sama. Naučila som sa teda pár fígľov. Nejdem Ti ich hovoriť, nie som taká sprostá. Teším sa na Teba aj na Carlisla, už som podala žalobu.

S láskou, tvoja milovaná sesternička Samantha

Provokovala. Vedel som to. Najprv ten začiatok, že „milý bratranček Edward!“ To snáď nie je možné! Uvidí, aký som milý, keď ju nájdem a roztrhám na cimpr-campr. A ten koniec ma fakt dožral. „S láskou, tvoja milovaná sesternica Samantha!“ Ako si dovoľuje napísať toto, keď ma udala? To je fakt vrchol. Celý nazúrený som otvoril list zo súdu a začal čítať.

Vážený pán Edward Cullen,

boli sme oboznámený, že ste kruto znásilnili Vašu sesternicu Samanthu Westovú. Z dôvodu tejto obžaloby sme povinný predvolať Vás na súd v meste Port Angeles. Predvolanie je stanovené na 15. 12. 2010 o 17.00. Tešíme sa na Vás.

S pozdravom, Melissa Hopkinsová, súdna asistentka.

Deň je čoraz horší. S Carlislom sme už troška obhajoby pripravili, ale nie je to bohviečo. Samantha má dôkazy, svedkov... Ja nemám nič. Musím priznať, bál som sa. S Carlislom ešte skúsime podplatiť sudcu, ale neviem, neviem. Záleží od sudcu a jeho povahy. Toho som sa bál. Pozrel som sa na dátum na svojich hodinkách. Bolo 13. 12. Máme málo času.

Bežal som do Carlislovej pracovne a bez toho, aby som zaklopal, som vtrhol dnu. Carlisle stál nad poškrtanou mapou od miest, kde sme už všade hľadali Samanthu. Jedným s tých zaškrtaných miest bolo aj Port Angeles.

„Carlisle, mám pre teba jednu dobrú a jednu zlú správu,“ povedal som.

„Najprv tú dobrú,“ odpovedal Carlisle zamyslene.

„Viem, kde je Samantha!“

„Čože?“ vyhŕkol Carlisle a až teraz mi začal venovať plnú pozornosť.

„Je v Port Angeles,“ oznámil som mu.

„Však tam sme už hľadali!“

„Asi nie dobre, ale teraz je to jedno. Musíme prestať po nej pátrať a začať sa zaoberať vážnejšou vecou.“

„Akou?“ opýtal sa.

„Samantha na mňa podala žalobu a zároveň s jej listom mi prišlo aj predvolanie na súd.“

„Aha...“ Carlisla na to nemal čo viac povedať. Ani nemusel. Videl som mu to utrpenie na tvári a počul v myšlienkach.

„Musíme pripraviť obhajobu, syn môj.“

-----------------------------------------------------------------------------------

Minule sta dali skoro 10 komentov. Dáte aj teraz nejakých tých 10 pre vznik ďalšej kapitolky?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bells, si doma? 10 - Dva listy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!