Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bello! Neodcházej!!! Svět novým pohledem-Kapitola 2

the host stills


Je tady dlouho slibované pokráčko... Bella je tentokrát proměňená v upíra... A popisuje krásu světa svýma novýma očkama... A přitom spolu zažijí i nějaké to dobrodružství... Tak přeji příjemné počtení!!!

Kapitola  druhá

Svět novým pohledem



Když jsem se ráno probudila. Viděla jsem všechno úplně jinak! Viděla jsem dopodrobna každičkou částečku prachu, jak se snáší k zemi. Na stropě jsem viděla každou rýhu, kterou bych lidským okem ani nespatřila. Když jsem se podívala vedle sebe ležel tam Edward. Byl omnoho krásnější. Najednou se mi z hrdla vydralo tiché vrčení. Pomyslela jsem na to, že bych se měla postavit do obrané pozice… Jak jsem na to pomyslela, tak už jsem stála přikrčená vedle postele a z hrdla se mi dralo hlasité vrčení. Edward, se na mě podíval zmateně.
Potom, si stoupl na druhou stranu postele a natáhl ke mně dlaň. Promluvil velice pomalu.
„Bello. To jsem já!“ já jsem to dobře věděla, jenomže se mi zdál cizí! Jako kdybych měla IQ šumící tablety… „Edwarde? Co to proboha dělám?!“ pomyslela jsem na to, že ho chci cítit vedle sebe. A jako vítr jsem k němu přešla.
„Bello. Neboj se! Jsi jenom polekaná!“ s těmi slovy mě pohladil po tváři. Nemohla jsem déle čekat… Musela jsem ho cítit vedle mě, vědět, že se mi to nezdá, taky cítit jeho nasládlou medovou vůni! Začala jsem ho vášnivě líbat. Teď to bylo takové jiné… Mé rty už se nemusely přizpůsobovat jeho… Bylo takové vášnivé a nespoutané…

***

Edward mi potom vysvětlil co a jak… Já měla v krku stále spalující oheň. Tak mi tedy Edward navrhl, že půjdeme na lov. Vyšli jsme na pláž. Svítilo tam slunce. Jen sme se s Edwardem drželi za ruce a pozorovaly naše krásně se třpytící ruce… Pohled na Edwarda byl takový… Nový! Teď jsem viděla křivky jeho obličeje docela zřetelně. Některé křivky jsem nikdy neviděla, to jsem ještě byla člověk, ale teď je všechno jinak! Teď jsem upírka a už mi Edwarda nikdo nevezme! Budeme spolu “šťastně až na věky“!
Když jsme asi po jednom kilometru chůze zabočili na úzkou cestičku, která vedla do džungle, tak jsem měla potřebu zastavit se a kochat se těmi nádhernými a pestrými barvami! Edward mě bedlivě pozoroval a zkoumal každičkou známku emoce či nálady na mém obličeji.
Když mě Edward odtrhl od té krásy krátkým, ale velmi vřelým polibkem neměla jsem oči pro nic jiného… Potom jsem si vzpomněla na tu palčivou žízeň, která mě bodala do krku…
Edward si mi stoupl za záda. Cítila jsem jeho pomalý a vrovnaný dech.
„Bello, teď zavři oči!“ a co teď? T o si, jako budeme hrát na babu?
„Pořádně se soustřeď na to co uslyšíš!“ tak jsem se zaposlouchala a už je slyším!
„Medvídek koala… Pěkně vypasený… Někde na severovýchodě!“ cítila jsem, jak se zasmál.
„Teď to musíš cítit! Až to ucítíš, tak zatím běž!“ cítila jsem takovou nasládlou pachuť krve.
Ale voněla tak dobře, že jsem neodolala a rozeběhla se neznámo kam, jenom abych uhasila svou žízeň. Nakonec jsem doběhla na takovou mýtinu, která vypadala jako ta naše z Forks.
Uviděla jsem samici, která mohla vážit tak 50 kilo. Vypadala, tak šťavnatě. Uslyšela jsem, jak jí tepna na krku bušila. Udělala jsem jeden skok se saltem vzad a padla na vyděšenou samičku. To s tím saltem jsem vždycky chtěla zkusit, protože jsem ráda koukala na filmy, kde hrál  Jackie Chan. Protože jako upír jsem měla cit pro rovnováhu. Než se samička stačila vzpamatovat, tak jsem jí kousla přímo do krku.
Její krev mi stékala po krku a vyháněla mou palčivou bolest!

***

Když nám skončily líbánky, tak hned na letišti jsme měli uvítací výbor. Alice mě hned přivítala jako  sestru. Samozřejmě, že už všichni věděli, že jsem upír… Alice totiž měla vidění. Tak jsme se tam všichni přivítaly. Všichni mě přivítali jako právoplatného člena rodiny.

***

Když jsme po dlouhé cestě dorazili domů, tak mi Carlisle prozradil co se stalo…
Moje lidská část převládla… Nebyla sice tak účinná jako upíří jed, ale převládla. Takže se ze mě stala poloupírka… Ale důležité je, že já a Edward můžeme spolu zústat na pořád!!!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bello! Neodcházej!!! Svět novým pohledem-Kapitola 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!