Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bello! Neodcházej!!! Setkání - Kapitola 3


Bella a Edward přijedou z líbánek. Na letišti na ně čeká uvítací výbor Cullenových a ještě jeden nečekaný host. Kdo to je? A jak to dopadne? Se dozvíte po přečtení... Prosím komentíky, protože ty mě vždycky povzbudí a inspirují dál...xD

Kapitola 3.

Když jsem spatřila Jacoba, tak jsem se musela zastavit a pořádně se nadechnout, i když jsem to nepotřebovala!   Edward byl hned u mě a položil mi ruku na rameno. Setřásla jsem jí. Teď jsem potřebovala být chvíli sama. Edward to pochopil. Otočil se a odešel za Carlislem. Já jsem se opět nadechla a vykročila směrem k Jacobovi. Jake jen otočil hlavu směrem ke mně, ale nepodíval se na mě pořádně. Trochu mě to zabolelo. Když jsem byla asi tak pět metrů od Jakea, tak se na mně zkoumavě otočil. Když se mi díval do očí, tak mi přejížděl mráz po zádech. Ale z jeho očí vyzařovala něžnost, přátelskost a ještě něco co jsem nedokázala pojmenovat… Když už jsem od něj stála asi metr jen rozevřel náruč a beze slova mě objal.

***

Jeho obětí bylo, tak vřelé a teplé. Stáli jsme tu asi půl hodiny. Vzhlédla jsem, abych mu viděla do obličeje. Připadal mi ještě větší než, když jsem ho viděla naposledy. Jak jsem se mu snažila vyčíst z obličeje nějaké emoce sklonil ke mně hlavu a políbil mě. Jeho polibek byl, tak náruživý, vášnivý a procítěný, ale byla v tom cítit ještě jedna emoce. Byl smutný, jenže jsem nevěděla z čeho. Najednou odtáhl hlavu a řekl:
„Bello. Promiň, ale smrdíš!“ Nemohla jsem se ubránit úsměvu. On se také usmál takovým úsměvem, který jsem milovala. Pohladila jsem jeho ruku a on sebou trochu ucukl. Usmála jsem se tomu a přejela mu po rameni až za krk a tam jsem ruku nechala položenou. Usmál se a pohladil mě po tváři. Jeho kůže doslova pálila, ale dalo se to přežít.
Trochu jsem se k němu naklonila a on napodobil můj pohyb a naše rty se setkaly. Jeho rty mi přišly tak hladké a horké. Mé rty nemusely opisovat tvar jeho rtů, ani jeho rty se nepodřizovaly  mým. Byla to krásná chvilka. Na kterou nikdy nezapomenu. Pomalu mě líbal a čekal, až pootevřu ústa. Když jsem rty pootevřela, vklouzl do nich jazykem. Čekal, jestli se zapojím a přitom drtil mé rty polibky.                          
Začala jsem přemýšlet o tom, jestli jsem neudělala chybu. Já Edwarda miluji, ale Jakea také! Proč mi to nedošlo dřív? Potom jsem došla k závěru, že teď už mě Jacob nebude chtít.

„Jaku. Jsem moc ráda, že tě vidím!“ To byla pravda, ale proč tu vůbec byl?
„Jacobe! Proč jsi vůbec tady? A jak jsi věděl, že tu budem?“ Jak jsem přemýšlela, na čele se mi udělala malá vráska…
Jacob se nadechl a spustil.
„No Bello věc se má takhle… Přišel jsem, protože se mi po tobě strašně stýskalo. Vím, že už je pozdě ale…“ Podíval se na mě s prosbou v obličeji a poklekl.
„Isabello Marie Swanová. Vezmeš si mě?“ Všimla jsem si, že má slzy v očích, protože věděl, co ho čeká.  Slyšela jsem jak Edward ustal  v řeči.
„Ale Jacobe… Vždyť víš, že jsem si vzala Edwarda!“ Jake se nadechl a ustoupil o krok dozadu. Začaly se mu klepat ruce.
„Bello. Okamžitě od něho odstup!“ křičel na mě Edward. Než jsem si stihla uvědomit co se stalo, nebo má stát, tak už mě Edward držel v náručí a snažil se mě odvést pryč.  Pak jsem si uvědomila, že se Jake rozhněval a teď se snaží uklidnit! Musela jsem jít k němu a pomoct mu se uklidnit. Jenže jsem ještě nevěděla, jak to s námi bude…  Když jsem šla za Jakem věděla jsem, že tu je malé riziko, které právě podstupuji!

***

,,Edwarde! Ty jsi musel vědět na co myslí! Tos mi to nemohl říct? Alespoň bych nemusela podstupovat to "riziko"!"
Než se stihl vzpamatovat z toho návalu slov všimla jsem si jak se snaží udržet si vážnou masku, ale to se mu nepodařilo!
,,Bello, já se ti omlouvám! Já sem to opravdu nevěděl a zjistil jsem to až ve chvíli, kdy to řekl!" Pomalu ke mně přistupoval a rukou mi pozvedl obličej, aby mě políbil.
,,Edo. Jestli si myslíš, že to tímhle spravíš!?! Tak se ohromně pleteš!" Než jsem to stihla dočíst tak už mě držel v náručí a vášnivě líbal. Ale já nezapomínám! Já něco vymyslím.
,,Edwarde?! Víš co? Na týden máš útrum se sexem... !" Edward se na mě podíval svým smutným pohledem. Sedl si omámeně na pohovku a mlčel. Protože nenašel slova, kterými by mi to rozmluvil.

Však já ti to ještě přiostřím.

***

Asi po dvou dnech jsme se rozhodli udělat malý výlet! Ostrov Esme. Když jsme dorazili, šla jsem si vybalit.
,,Bello? Miláčku! Nechceš si jít zaplavat?" volal na mě Edward z pláže. Ještě, že jsem upír, protože by ze mě teklo, jak z niagárských vodopádů!
,,Edíku... Už běžííím!" S Alicí jsme si vyrazily po nákupech. Mám nové extra sexy plavky, které skoro nic nezakrývají!
To si Edwrard užije!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bello! Neodcházej!!! Setkání - Kapitola 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!