Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bello! Neodcházej!!! Kapitola 1

1177944


Bello! Neodcházej!!! Kapitola 1Bella s Edwardem jsou šťastný pár,ale jednoho dne se dozví nepěknou novinu. Edward se pokouší zjistit jak by se tomu všemu dalo zabránit. Jenže všechno se spravit nedá. Jak to vše skončí? To si musíte přečíst!




Kapitola první
Jak to všechno začalo



Asi začnu tím,že se představím. Jsem Isabella  Marie Cullen.  Před pár desítkami let jsem se vdala za Edwarda Cullena.  Jsme spolu již 50 let. Jsme spolu šťastní. Máme se pořád tak rádi.
Po svatbě mně Edward proměnil.  Jenže se ze mě stala poloupírka. 
Carlisle si myslí ,že prostě převládla má lidská stránka.  Jsem krásnější než upíři, ale nemám tak dobře vyvinuté smysli.  Mám taky schopnost, kterou nikdo nemá.  Mám takový štít  takže mi nikdo nemůže číst myšlenky a dokážu si vypůjčit dar ostatních.  Pár měsíců po svatbě jsme se s Edwardem přestěhovali do malé chaloupky.  Která byla jako z pohádky.  Na první pohled vypadala malince, ale ve skutečnosti byla obrovská.  Měla i malou zahrádku.  A díky Alici jsem měla obrovskou šatnu. Šatna byla větší než pokoj. Dostali jsme jí od Esmé a Carlisla. Tak trochu ode všech… Hlavně od Esmé.  Mohli jsme se navštěvovat kdykoliv jsme chtěli.  Chaloupka totiž byla kousek za řekou od jejich domu.

Líbánky – Ostrov Esmé
Když jsem se ráno proudila hned jsem začala rukama pátrat po posteli. Nahmatala jsem Edwarda. Vlepila jsem mu pusu.
,,Dobré ráno, zlato.“  Samozřejmě jako vždy byl o krok napřed.
,,Dobré ráno. Slečno Cullenová.“ Otočila jsem se za jeho hlasem. Jeho obličej byl úchvatný. Pořád jsem si nezvykla na jeho krásu. Paprsky sluníčka se dotíkali jeho hladce mramorového těla a dělalo na něm jiskřivé odlesky… Vypadal dokonale.
,,Nemáš hlad?“ Musím přiznat ,že hlad jsem opravdu měla. Tak jsem přikývla.  
,,Copak si dáš? Zlatíčko nedala by jsi si třeba míchaná vajíčka se slaninou?“  znělo to výtečně! 
,,Dala a ráda. Mohla bych poprosit ještě o sklenici džusu?“  přikývl a ve vteřině byl pryč.
Z kuchyně se linula nádherná vůně. Když jsem přišla do kuchyně byla jsem oblečená jen do jeho košile. Podíval se na mě a usmál se svým andělským pokřiveným úsměvem.
Snídani položil na stůl.
,,Dobrou chuť.“ Ani jsem neodpověděla a už jsem seděla u stolu a jedla jsem. Bylo to vynikající!
,,Na to, že jsi na tekuté stravě vaříš výborně!“ Usmála jsem se.  
,,Tak co dneska podnikneme?“

,,Já bych se šla projít a mohli by jsme se jít opláchnout.“ 

Celý den jsme se procházeli po ostrově. Bylo tady tolik zvířátek.  Všechno bylo takové barevné. Večer bylo takové vedro. Šli jsme se vykoupat. Vysoko nad našimi hlavami zářil měsíc. Edward nehybně stál ve vodě a kolem jeho nehybného těla se čeřily vlnky. Šla jsem za ním do vody a chytla jsem ho za ruku a naše prsty se propletly. Moje kůže se ve světle měsíce byla stejně bílá jako jeho. Edward se na mě otočil a něco mi pošeptal.
,,Slíbil jsem,že to zkusím ,ale nic neslibuji!“
Vzal mě do náruče a vyběhl se mnou do pokoje. Skoro jsem si nevšimla,že jsme z vody venku. Položil mě na postel. Líbal mě vášnivě ale opatrně.  Pohybem ruky mi roztáhl stehna a lehl si mezi ně. Začal zdvihat boky nahoru a dolů . Tak jsem se přizpůsobila. Při  tom jsem se pohybovala s ním.  Jemně a něžně mi tiskl rty na moje. Jazykem mi obkroužil konturu rtů. Když jsem je pootevřela,pronikl mi jazykem hluboko do úst a zaplnil je, pak svým jazykem vtáhl můj do svých , kde se navzájem proplétaly. 
,,Jsi tak pěkná,tak horká.“
Hlavou klesnul ke krku. Chvíli tak zústal a nehýbal se. Pak se mě opatrně zeptal.
,,Jsi připravená??“ dýchal zhluboka. Posunul se mi do úrovně očí.
Při pomyšlení, že jeho rty budou poslední věc v mém lidském životě, kterou ucítím.
,,Ano,jsem.“
Pak se znovu sklonil a kousl mě. Ucítila jsem takové malé štípnutí a bylo po všem.
Podíval se mi do očí. A dlouze a vášnivě mě políbil.
Ráno se probudím jako nová Bella. 
,,Miluji tě." pošeptal mi do ucha sametově líbezným hlasem.
,,Taky tě miluji." pošeptala jsem a v ten moment jsem o sobě nevěděla.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bello! Neodcházej!!! Kapitola 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!